AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Blandt annet wagner, boys Of europe Anonymkode: f82be...1a8 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Fordi det er så få menn som interesserer seg for klær og mote og sånt, så de vil ikke jobbe der. Sier ikke dette nesten seg selv? Anonymkode: af502...eea 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blandt annet wagner, boys Of europe Anonymkode: f82be...1a8 Pene damer selger bedre og det er sånn det er i en rekke jobbretninger som blant annet salg- og markedsføring. Det er også lett for en pen dame å "sjarmere" en mannlig kunde og få han til å kjøpe det og det ved å si: "jøss, dette ser ut så bra på deg". Men dette er generelt sett en svært brutal bransje å operere i. Nesten hvem som helst kan selge klær, og marginene er små. Det finnes så mange som også prøver å ta "omveier" ved å ikke forholde seg til Arb.mijøloven. Eller det at de ansetter familiemedlemmer. Nå er Wagner konkurs uansett - K-POWER (Korona) WINS! https://e24.no/naeringsliv/i/zG2Evq/kleskjedene-brandstad-og-wagner-slaatt-konkurs-i-norge Boys of Europe er noe av det samme som Wagner går jeg utifra. Men skal du ha en skikkelig dress, så er det større sjanse for at en mann selger dette til deg. Eller tilpasser dressen til deg og nøyaktig slik du vil ha det, uten pipestemme og med god kundebehandling. Anonymkode: 6c566...987 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #4 Skrevet 21. mai 2020 Det er ingen som vil ha menn i slike jobber Anonymkode: b4a53...3ef
SoWhat? Skrevet 21. mai 2020 #5 Skrevet 21. mai 2020 Overskriften 😆 Men jeg skjønner jo. Har aldri tenkt over at det er veldig få menn i klesforretninger. Men jeg har møtt noen få. Hm...
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #6 Skrevet 21. mai 2020 Ingen menn som er interesserte? KG-generalisering. Anonymkode: 1200a...4f6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #7 Skrevet 21. mai 2020 Aner ikke. Mannfolk er vel ikke så interessert i mote og slikt da. Om det plager deg så sier du bare «nei takk», eller «bare kikker litt», om de spør om du trenger hjelp. Så slipper du at de forfølger deg med pipestemmen sin. Det hjelper hos meg iallfall. Anonymkode: e09ef...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå