Gå til innhold

Hva gjør du for å føle deg sexy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møter kjæresten igjen i morgen etter nesten to måneder (han studerer i nord + litt koronabetinget) og vi skal kose oss sammen i over en uke før han drar igjen. Det kommer til å bli så bra! Og så har jeg så lyst til å virkelig føle meg sexy …. For meg selv, for ham. Har shavet og tatt sol, og følger meg ganske fit. Har i tillegg tatt en kikk i undertøyskuffen, og kjøpt inn noen par stay-ups …

Andre tips? Hva gjør dere for å være/bli den mest sexy utgaven av dere selv ….? 

Anonymkode: 0841c...d39

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sitter aller mest i hodet 😉 så når du har det bra med forholdet og kroppen din og alt, så hadde jeg bare fokusert på å tenke sex, bygge opp spenning for å få mest mulig ut av det. Deilig å gå sånn å glede seg da! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sexy undertøy, skrubbe og shave kroppen, gjerne være litt bevisst hva jeg spiser. Ellers kler jeg på meg klær jeg vet han liker - det fører gjerne med seg noen komplimenter og berøringer som får meg til å føle meg sexy.

Anonymkode: ece3a...7da

Skrevet

I tillegg til det du gjør så tar jeg hudmaske og fikser føttene med fotbad, fil og neglelakk 

• Liker 2
Skrevet

Kler meg i noe som jeg vet at ff'en min tenner på. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke menn bryr seg egentlig om det er blonder på trusa eller bhen? 

Stay ups er lekkert da☺️

Anonymkode: fc485...a0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stay ups er lekkert da☺️

Og overskriften var: Hva gjør du for å føle deg sexy..

Dessuten, mange menn setter pris på fin feminin innpakning.

Anonymkode: 11dff...0a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og overskriften var: Hva gjør du for å føle deg sexy..

Dessuten, mange menn setter pris på fin feminin innpakning.

Anonymkode: 11dff...0a5

Så avgjort !   Det er bl.a. en av grunnene til at mange av oss foretrekker modne damer. 

Så "innpakning", make-up og duft. Femi og kvinnelig stil, et lite tips.

Hilsen mann.

Anonymkode: 2403f...a92

• Liker 1
Skrevet

En naken vakker kvinne. Ingenting slår det. 

• Liker 1
Skrevet

Nyshavet, fuktighetskrem som lukter akkurat passe lite så ingen kveles, pent undertøy. Trenger ikke mer for å føle meg bra, og da kommer selvtilliten og gjør resten av jobben.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dusjer😂

Mannen blir ikke imponert av allslags dilldall, som regel "tar han tak i meg" der jeg står med genser full i hundehår, skjev hestehale og snusen under leppa. 

Men når håret mitt er vått så faller det som om jeg var en prinsesse. 

Ikke tenk så mye på det. Han kommer ikke til å legge merke til alle småtingene uansett. 

Anonymkode: f68a5...843

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer, gjør alltid det før vi har sex, tar gjerne sexy undertøy, go parfyme, og kort sexy skjørt noen ganger uten truse, liker å overraske. Eller sexy kjole uten noe under, forspill er viktig. 

Anonymkode: 3d4b9...682

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dusjer, gjør alltid det før vi har sex, tar gjerne sexy undertøy, go parfyme, og kort sexy skjørt noen ganger uten truse, liker å overraske. Eller sexy kjole uten noe under, forspill er viktig. 

Og alltid glattbarbert

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg alltid mer sexy hvis jeg er ren, fresh og nybarbert på bein og nedentil. Å lukte godt er også en viktig detalj for meg. Ikke nødvendigvis parfyme, men duften av rent hår, en deilig bodylotion osv. Vi ender ofte opp  med å ha sex på morgenene i helgene eller hvis vi jobber senvakter begge to. Da pleier jeg å ta på en liten sexy pysj kvelden i forveien når jeg legger meg. Jeg har en som mannen liker spesielt godt, den er i sort "silke" og er en litt løs shorts med en kort topp med tynne stropper og blonder. Den føler jeg meg sexy i :)

Anonymkode: 8d17b...f2f

AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2020 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Stay ups er lekkert da☺️

Noe av det menn tenner aller mest på er at kvinnen har selvtillitt og føler seg vel og komfortabel. Mye er altså gjort om kvinnen føler seg sexy, og hvis det er med undertøy, så ja. 

Når det er sagt har jeg opplevd at flere menn er veldig begeistret for mitt undertøy. Jeg har både fine blonder, sexy og utfordrende undertøy, harness og leg garters, smykker med brystvorteklemmer, diverse strømper... Ja, mye forskjellig, og responsen kan være ganske voldsom, særlig hvis jeg har en liten fremvisning og viser at jeg "eier" det jeg går i. Menn er forskjellige, akkurat slik som kvinner. 

Jeg vet hvor mye sexen kan ødelegges av en tanke om at man får valker i en bestemt stilling eller at man ikke er helt glattbarbert som man ønsker å være, så man skal ikke kimse av kvinnens selvtillitt (eller mangel på det). Jeg har vært der og er der noen ganger nå også. 

Anonymkode: c57a8...1be

• Liker 1
Skrevet
På 21.5.2020 den 23.43, Mona Sax skrev:

Kler meg i noe som jeg vet at ff'en min tenner på. 

Høres heftig ut!👌👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...