Gå til innhold

Hjelp! Hvordan oppheve blokkering på Messenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke venner, men har utvekslet meldinger på Messenger. I et overilt øyeblikk blokkerte jeg vedkommende, men nå angrer jeg. Hvordan får jeg opphevet blokkeringen?

Meldingstråden ligger under spam. Der får jeg opp alternativet «Fjern blokkering». Når jeg trykker på det, kommer jeg til neste side hvor det øverst står «Fjern blokkering på Messenger». Denne er ikke mulig å trykke på, og under står det at jeg må fjerne blokkeringen på Facebook for å kunne fjerne blokkeringen på Messenger.

Når jeg trykker på «Fjern blokkering på Facebook», blir jeg sendt til nytt vindu. Der har jeg flere ganger fjernet vedkommende fra blokkeringslisten - men det påvirker tydeligvis ikke Messenger. Jeg får ikke opphevet blokkeringen der.

Hjelp! Noen som har peil?🤓

Anonymkode: f3f72...113

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering: I appen på telefonen står vedkommende som blokkert, og jeg får ikle sendt melding. Når jeg logger meg på på Internett med datamaskin, er det imidlertid mulig å sende melding. Der står det ikke noe om blokkering. Jeg kan se når vedkommende er pålogget både i appen på telefonen og på Internett 🧐

Anonymkode: f3f72...113

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...