Flugelhorn Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Vil bare sende en hilsen til alle kommende bruder (de som allerede er gift også da:) ) Er ny her, og har lest igjennom en del innlegg, får helt sommerfugler i magen, har bare lysst å fremskyve vårt bryllup nå, klarer nesten ikke vente...(dato er satt til 05.08.06) Må si jeg misunner dere som begynner å nærme dere Men satser på at tida vil gå fort, regner med vi begynner planlegginga for alvor på nyåret (kirke og prest er ordnet, er på kikk etter lokale nå) Gleder meg som en unge til å prøve kjole! Har vel ikke mer for denne gang, ville bare "hilse" på, kommer nok med spørsmål etter hvert som ting går seg til, virker som dere er en fin gjeng å få tips/råd av:)
Søta Skrevet 27. juni 2005 #3 Skrevet 27. juni 2005 Og det er ingen grunn til å drøye med å begynne planlegginga!!!! Det er MYE å tenke på! Vi gifter oss 13. august og er nesten ferdige nå med det vi kan få gjort - deilig med ferie og være opplagte til bryllup! (Vi begynte omtrent på denne tida) Kjøpte kjolen min for nøyaktig et år siden - kjempeheldig - det er jo salg nå! Følg med på forumet - her er mange tips og gode hjelp og råd!
Gjest Litjtuppa Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 Helt enig, jeg skal også gifte meg 05.08.06 (ganske sikkert ihvertfall) har lyst til å gjøre det denne sommeren! Er så klar for å gifte meg assa Vi kan jo snakkes litt om planlegging siden vi har det på samme dag!! Skal ordne papirer og bestille kirka snart nå Gleder meg!!!
Jannibrud Skrevet 28. juni 2005 #5 Skrevet 28. juni 2005 Lykke til med planlegginga! Sikkert godt å ha god tid også da, selv hadde jeg 3 1/2 mnd...
nurseBetty Skrevet 28. juni 2005 #6 Skrevet 28. juni 2005 eg og ska gifta meg 6 august neste år e ein stund si eg bjønna planlegga...
Gjest Litjtuppa Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 Oj....er jeg seint ute?? Hehe, forloveden synes jeg stresser for mye allerede.. Har drømt og tenkt på hvordan jeg vil ha det i noen mnd nå, men først i sommer at jeg har begynt seriøst.. :-) Sikkert lurt å bestille kirke og lokale ganske tidlig så man får det man vil ha (liten plass jeg bor på, sikkert ingen andre som skal gifte seg akkurat da, men man vet jo aldri..) Så jeg skal ta meg en tur til presten og ordne ting og tang så snart som mulig.. Så greit å finne flere augustbruder 06!! Kan hjelpe hverandre davettu
Søta Skrevet 28. juni 2005 #8 Skrevet 28. juni 2005 Skal ordne papirer og bestille kirka snart nå Gleder meg!!! Bare et lite tips: det er lurt å bestille kirke og lokaelr allerede nå.. Men papirer kan ikke sendes inn før 4 mnd før
Boogie Skrevet 28. juni 2005 #9 Skrevet 28. juni 2005 Velkommen skal du være Jeg er ganske så fersk her inne selv, men er helt hekta på å lese alt om bryllup. Fikk vielsesdatoen i bursdagsgave vi da, så det er ordnet. Må snakke med presten, det har jeg ikke gjort enda. Skal se på et lokale idag, det gleder jeg meg til.. Vi skal gifte oss 27 mai neste år, så vi kommer sikkert til å "snakkes" mer sammen her inne
Gjest Litjtuppa Skrevet 28. juni 2005 #10 Skrevet 28. juni 2005 Jepp, så godt å få tilfredstilt behovet for bryllupsprating, tror mange blir litt lei, de skjønner ikke hvor spennende det er med bryllupsplanlegging.. Men de papirene skal ikke sendes inn før 4 mnd før altså?? Det visste jeg ikke..hehe, vet egentlig ikke så mye om det der, skal jeg bare snakke med presten og reservere kirka da? Håper han forklarer gangen i det i hvert fall :oops: Tror vi skal ha vielsen kl 13.00 siden vi vil ta bilder etterpå og ikke før.. Synes dere det høres greit ut?? Hva skal dere andre??
Jannibrud Skrevet 28. juni 2005 #11 Skrevet 28. juni 2005 Vi har også vielse kl. 13. Veldig greit på mange måter å ha dagen foran seg. Ser for meg at jeg uansett kommer til å være veeeldig våken den morningen...
Gjest Litjtuppa Skrevet 28. juni 2005 #12 Skrevet 28. juni 2005 Hehe, er stygt redd for det ja..og dagen vil uansett gå fort nok tenker jeg, greit å ikke starte for seint..Tar jo tid når man skal fotografere seg etterpå, så.. Yes, da skal jeg få tak i prest`n og reservere så fort som mulig
Flugelhorn Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #13 Skrevet 28. juni 2005 Hehe, papirene har jeg allerede printet og fyllt ut (ikke dato på da), så jeg er helt klar Men må nok skrive nye når det blir aktuelt,men måtte bare prøve det ut:) Kjekt at det er flere som må vente like lenge som meg selv til den store dagen, greit å vite at vi "lider" sammen. Men bare et lite spm, har tenkt å ta ut 3 uker ferie i forbindelse med bryllupet, 1 uke før, og 2 etter(bryllupsreise)... er 1 uke lite til de siste forberedelsene? Har liksom ikke gjort dette før, så er litt grønn:)
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2005 #14 Skrevet 28. juni 2005 Oj, fleire nye 06-brurer her!!! Kven skal eg føre opp på lista vår, og med kva dato???
Flugelhorn Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #15 Skrevet 29. juni 2005 Oj' date=' fleire nye 06-brurer her!!! Kven skal eg føre opp på lista vår, og med kva dato???[/quote'] Tror vi drøyer den til vi har fått mer på plass, for alt vi vet så blir datoen forandra eller så får jeg kalde føtter Men gir beskjed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå