AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #21 Skrevet 21. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 112. Informer gjerne skolene også, elevenes atferd trekker også skolens anseelse, samt synet på rektor og læreres kompetanse, ned i gjørma. Anonymkode: f4756...a2c Hahaha, det er sånne som deg purken sitter og himler med øya for seg selv over når dere ringer. Dere misbruker 112-linja til fjas og trivialiteter. Span heller på politikere som bryter énmetersregelen du, mr. hobbykonstabel. Anonymkode: 7c4db...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #22 Skrevet 21. mai 2020 Akkurat nå, pia mater skrev: Jeg har ikke helt forstått den store feiringen etter to år på yrkesfag, ihvertfall ikke når de og går i rødt. Føler hele russegreia har blitt en konkurranse om "hvem sin mamma og pappa tjener best" 🥴 Det handler om fest, fyll, og ja... du vet. Herregud, som 18-19 åring er det bare å drekke og pule i vei, man er ung og skal ha det morro. De fleste av oss var nok "irriterende" i den eldre gardes øyne i den alderen. So what? Anonymkode: 7c4db...a2f 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #23 Skrevet 21. mai 2020 Vi har aldri hørt så lite fra russen som i år! Og tidligere år har vi blitt vekket noen netter i mai, men so what? Her er vi alle enige om at russetiden var super, voksne og store barn, og jeg unner andre den opplevelsen. De fleste russ er flotte ungdom, det er alltid noen som ødelegger for mange! Hvis det er et par netter jeg ikke får sove så godt så dør jeg ikke av det! Tom politiet sier russen har vært eksemplariske i år! Anonymkode: 6f315...fdb 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #24 Skrevet 21. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, det er sånne som deg purken sitter og himler med øya for seg selv over når dere ringer. Dere misbruker 112-linja til fjas og trivialiteter. Span heller på politikere som bryter énmetersregelen du, mr. hobbykonstabel. Anonymkode: 7c4db...a2f Man hadde brukt 112 om noen sto og kastet stein inn vinduer på en arbeidsplass. Jobben min krever presisjon og konsentrasjon, og om jeg må ta ut egenmelding på grunn av manglende søvn koster det bedriften min langt mer enn noen ruter. 112 er helt på sin plass når russen velger å påføre arbeidsplassen min kostnader i den størrelsesordenen. Anonymkode: f4756...a2c
pia mater Skrevet 21. mai 2020 #25 Skrevet 21. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler om fest, fyll, og ja... du vet. Herregud, som 18-19 åring er det bare å drekke og pule i vei, man er ung og skal ha det morro. De fleste av oss var nok "irriterende" i den eldre gardes øyne i den alderen. So what? Anonymkode: 7c4db...a2f Husker heller hvor mye styr det var med svartrussen der omtrent halvparten fortsatt er 17 år under russetiden, det skulle ikke være alkohol i russecampen som ingen respekterte, det ble stengt, klaging og alt. Alle får da feste og pule som de vil, men jeg syns uansett at alle bør respektere hverandre og unngå høy musikk hele natten gjennom hele mai. 🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #26 Skrevet 21. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Man hadde brukt 112 om noen sto og kastet stein inn vinduer på en arbeidsplass. Jobben min krever presisjon og konsentrasjon, og om jeg må ta ut egenmelding på grunn av manglende søvn koster det bedriften min langt mer enn noen ruter. 112 er helt på sin plass når russen velger å påføre arbeidsplassen min kostnader i den størrelsesordenen. Anonymkode: f4756...a2c Nei, da ringer du 02800 Anonymkode: cf5df...f37
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #27 Skrevet 21. mai 2020 Russetiden i år har vært amputert de fleste steder, noen russ på østlandet har laget bråk i en park, ellers lite baluba.Russen har holdt avstand og de fleste har holdt seg hjemme. Jeg synes synd i de, fordi det ble ikke noe Landstreff eller andre russearrangement, og alle russ har tapt penger pga korona og tapte billetter/russeutstyr/russebil osv. Her i Bergen skal de begynne med russetiden 1 juni og herje litt for da er karakterene satt😃 Hilsen russemamma Anonymkode: b1f94...2f7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #28 Skrevet 21. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: La nå ungdommen være i fred, de har fått hele feiringa rasert av Erna og Bent. Jeg oppfordrer all russ til å feste vilt og spille musikk så det dundrer i husveggene! Kjøp deg ørepropper hvis det er så ille. Anonymkode: 7c4db...a2f Hvorfor skal de feire til kl 5 på morgenen og vekke folk?! Ørepropper hjelper ikke når det dundrer i veggene. De kan få høre på den dritmusikken de vil, men på natta er det bare ikke greit. Anonymkode: b15f4...8e8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #29 Skrevet 22. mai 2020 Passe flaut å gå med russeklær etter 17.mai. Anonymkode: d3ec2...a57
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #30 Skrevet 22. mai 2020 Beklager, men russen spiller ikke høy musikk. Den datagenererte støyen det er snakk om her, har ingen verdens ting med musikk å gjøre; å sammenligne det å slå på en PC og lage syntetiske lyder ved å trykke på noen taster med tonene som kommer ut av et piano eller en gitar, spilt av noen som har brukt flere år på å utvikle spillestilen sin, er høl i hue. Å sammenligne russestøy med musikk, blir som å sammenligne Jimi Hendrix med en støvsuger; begge lager lyd, men bare Jimi Hendrix står for musikken. - Brian Anonymkode: 91590...7fc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå