Gå til innhold

Forbanna russ

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at det ikke går ann å feire uten å spille uten å spille så forbanna høy musikk. Det er så det dundrer, selv om jeg bor ett godt stykke unna. Våknet gang på gang i natt, og siste gang kl 5. Det er faktisk noen som må jobbe og. Leser om de som sier «la nå den stakkars russen feire.» Feire?! Så det går ikke ann å feire uten å sprenge høyttalere? De som sier det får neppe nattesøvnen ødelagt.

Anonymkode: b15f4...8e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Russen er da ferdigfeiret?

Anonymkode: d092d...34b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei de skal få «feire» lenger pga at de har fått utsatt feiringa pga corona. Det er jo ikke feiring, det er fullstendig hull i hue!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Russen er da ferdigfeiret?

Anonymkode: d092d...34b

Trodde jeg og men så dem i russeklær i går. Nå til dags starter ett år i forveien, og de er ikke engang ferdig på 17. Mai 😂

Anonymkode: 3952c...5e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Russ er stort sett en gjeng patetiske drittunger!        

Anonymkode: 502b9...88a

For noe tull. De aller fleste er russ en gang i løpet av livet, det er ikke patetisk å fullføre videregående. Du har kanskje bare fullført livets harde skole selv eller?

Anonymkode: 42ef1...037

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. De aller fleste er russ en gang i løpet av livet, det er ikke patetisk å fullføre videregående. Du har kanskje bare fullført livets harde skole selv eller?

Bare så det er sagt, de er ikke ferdige med vgs. Å feire noe man ikke er ferdig med er idiotisk. 

Anonymkode: 01c5c...277

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha hva mener du? Man må ikke være russ for å fullføre. Det er faktisk risky å være russ, for fester man for mye, blir det vanskelig å bestå alle eksamener.

Anonymkode: 081be...30b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at det ikke går ann å feire uten å spille uten å spille så forbanna høy musikk. Det er så det dundrer, selv om jeg bor ett godt stykke unna. Våknet gang på gang i natt, og siste gang kl 5. Det er faktisk noen som må jobbe og. Leser om de som sier «la nå den stakkars russen feire.» Feire?! Så det går ikke ann å feire uten å sprenge høyttalere? De som sier det får neppe nattesøvnen ødelagt.

Jeg tror de sjelden sprenger høyttalerne sine. Så ser ikke på det som et problem.

Anonymkode: 4287f...e6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke glem at kua selv har bært kalv. Regner ikke med at dere var eksemplariske 100% av tiden når dere var ungdom. Skjerp dere... 

Anonymkode: 22a0f...089

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke glem at kua selv har vært kalv. Regner ikke med at dere var eksemplariske 100% av tiden når dere var ungdom. Skjerp dere... 

Redigert

Skrevet

Jeg har ikke så mye imot den høye musikken, den dårlige musikksmaken derimot..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Calypso skrev:

Jeg har ikke så mye imot den høye musikken, den dårlige musikksmaken derimot..

Å de syns sikkert at musikken du hører på er dårlig 🤷🏼‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har selvfølgelig både videregående, og høyere utdannelse! Har du?

Men de aller fleste russ var temmelig patetiske allerede den gang. Finnes jo enkelte unntak selvfølgelig, men det virket som flertallet bare var interessert i å gå på sørpe-fylla så ofte de kunne. Selv om det var skole-dag neste morgen, så stakk de "på byen" om kvelden, og festet til langt på natt. Deretter dukker de ikke opp til skole dagen etterpå i det hele tatt, eller de kommer først langt utpå dagen. Deretter bruker de resten av skoledagen på å sutre og klage over at de hadde veldig vondt i hodet, har fått seg alt for lite søvn, eller at de viss nok ikke "har tid til" å gjøre alle hjemmeleksene deres. Men å svi av penger på byen flere kvelder hver eneste uke, DET har russen tydeligvis all verden "tid til" hele forbanna tiden. 

I tillegg er det en rekke russe-møter eller what ever. Ringer mobiltelefonen midt i undervisningen, så stikker studentene heller ut på gangen for å skravle i telefonen. Dette var tydeligvis helt ekstremt viktige telefon-samtaler, som de absolutt MÅTTE ta, Da var det en eller annen viktig "sammenkomst" som skulle diskuteres. Eventuelt at de fikk en tekstmelding om ett "viktig møte" sammen med en haug andre russ, og så driter de en lang vei i undervisningen. De ville heller ha det morsomt sammen med andre russ, enn å faktisk følge med i undervisningen. Det virket som temmelig mange ungdommer  forsøkte å kreke seg gjennom hele videregående, utelukkende fordi de ønsket å være russ og  drikke seg dritings så ofte som overhodet mulig, og generelt oppføre seg som hel haug drittunger. .    

Anonymkode: 502b9...88a

Her var det mye bitterhet samlet på ett sted :ler: 

Ungdommen har aldri vært mer pliktoppfyllende enn det de er nå. De drikker mindre, tar mindre dop, trener mer, har bedre karakterer. Hva gjør du? Sitter på KG og kverner på hvor kjipt du hadde det på videregående, og dømmer alle ungdommer nedenom og hjem på bakgrunn av dine helt subjektive dårlige opplevelser. Du var sikkert dødsmorsom på fest allerede den gangen. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mange som er russ flere ganger. Svartruss etter endt yrkesfag og rødruss etter påbygg. Vgs jeg gikk på hadde også en fireårig retning der de kan være svartruss etter både andre og tredje år, og rødruss etter fjerde år. Så nei, det er ikke "en gang i livet" for alle.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

La nå ungdommen være i fred, de har fått hele feiringa rasert av Erna og Bent. Jeg oppfordrer all russ til å feste vilt og spille musikk så det dundrer i husveggene! Kjøp deg ørepropper hvis det er så ille.

Anonymkode: 7c4db...a2f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

112. Informer gjerne skolene også, elevenes atferd trekker også skolens anseelse, samt synet på rektor og læreres kompetanse, ned i gjørma.

Anonymkode: f4756...a2c

AnonymBruker
Skrevet
Just now, pia mater said:

Mange som er russ flere ganger. Svartruss etter endt yrkesfag og rødruss etter påbygg. Vgs jeg gikk på hadde også en fireårig retning der de kan være svartruss etter både andre og tredje år, og rødruss etter fjerde år. Så nei, det er ikke "en gang i livet" for alle.

Jeg skrev "en gang i løpet av livet", ikke "én", så det er et anslag, ikke et spesifisert antall, og langt i fra poenget i innlegget mitt. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit å være innom en periode der enkelte voksne mennesker anser deg som patetisk. Det er egentlig helt etter boka, sånn det skal være. Russen er en gjeng med 18-åringer, de er langt ifra ferdig med å være barn. Så jeg synes vi burde la de få lov til å være det, det er ikke noe hastverk å bli stor.

Hva som er mest patetisk, å sitte her og fordømme en gjeng med forvokste barn, eller å være ute og ha det moro på den måten russen gjør? 🤔

Anonymkode: cd314...696

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, pia mater skrev:

lol det er jo bare jalla om man er russ 3 år på rad da, det markerer slutten på grunnskole + vgs, ikke slutten på hvert studie man tar. Men uansett, håper de fester så det klirrer i tromhinnene til Koronafanatikerne som har støttet denne tvangsdvalen til samfunnet!! :raudruss::flagg::flagg::flagg:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

lol det er jo bare jalla om man er russ 3 år på rad da, det markerer slutten på grunnskole + vgs, ikke slutten på hvert studie man tar. Men uansett, håper de fester så det klirrer i tromhinnene til Koronafanatikerne som har støttet denne tvangsdvalen til samfunnet!! :raudruss::flagg::flagg::flagg:

Jeg har ikke helt forstått den store feiringen etter to år på yrkesfag, ihvertfall ikke når de og går i rødt. Føler hele russegreia har blitt en konkurranse om "hvem sin mamma og pappa tjener best" 🥴

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...