AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Jeg har en Facebook gruppe hvor man innimellom kan vinne premier. For å trekke vinner der har jeg hittil brukt et verktøy som trekker tall også må jeg telle med nedover. Finnes det en annen enklere måte å gjøre det på? Har sett på Woobox men der må jeg ha en SIDE på Facebook. Jeg har en GRUPPE. Takk for svar. Anonymkode: d928c...04f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Ka du ikke bare telle kommentarer på Facebook og så bruker en generator til å trekke for deg? Hvis det er flere kommentarer enn navn trekker du til du får en kommentar med navn. Google random number generator, så klmmer verktøyet opp rett i Google. Skriv inn topp og bunn og klikk generate. Alternativet er jo å se om dunka eksportere kommentarfeltet til Excel og så be programmet telle og trekke for deg. Anonymkode: 3b3c9...55e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ka du ikke bare telle kommentarer på Facebook og så bruker en generator til å trekke for deg? Hvis det er flere kommentarer enn navn trekker du til du får en kommentar med navn. Google random number generator, så klmmer verktøyet opp rett i Google. Skriv inn topp og bunn og klikk generate. Alternativet er jo å se om dunka eksportere kommentarfeltet til Excel og så be programmet telle og trekke for deg. Anonymkode: 3b3c9...55e Å telle igjennom over 300 kommentarer er litt mye. Men å overføre til ExCeL er en god ide😃 Anonymkode: d928c...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå