Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Facebook gruppe hvor man innimellom kan vinne premier. 

For å trekke vinner der har jeg hittil brukt et verktøy som trekker tall også må jeg telle med nedover. 

Finnes det en annen enklere måte å gjøre det på?

Har sett på Woobox men der må jeg ha en SIDE på Facebook. Jeg har en GRUPPE. 

Takk for svar. 

Anonymkode: d928c...04f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ka du ikke bare telle kommentarer på Facebook og så bruker en generator til å trekke for deg? Hvis det er flere kommentarer enn navn trekker du til du får en kommentar med navn.

Google random number generator, så klmmer verktøyet opp rett i Google. Skriv inn topp og bunn og klikk generate.

Alternativet er jo å se om dunka eksportere kommentarfeltet til Excel og så be programmet telle og trekke for deg.

Anonymkode: 3b3c9...55e

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ka du ikke bare telle kommentarer på Facebook og så bruker en generator til å trekke for deg? Hvis det er flere kommentarer enn navn trekker du til du får en kommentar med navn.

Google random number generator, så klmmer verktøyet opp rett i Google. Skriv inn topp og bunn og klikk generate.

Alternativet er jo å se om dunka eksportere kommentarfeltet til Excel og så be programmet telle og trekke for deg.

Anonymkode: 3b3c9...55e

Å telle igjennom over 300 kommentarer er litt mye. Men å overføre til ExCeL er en god ide😃

Anonymkode: d928c...04f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...