AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Hei. Jeg er i uke 21, og lurte på om det er normalt å være konstant sliten i føttene? Har vært det de siste ukene. Den følelsen jeg har er den du får etter å ha tråkket en hel dag på hardt gulv/underlag med dårlige/flate sko. Om noen kjenner til den følelsen? Jeg har den egentlig hele døgnet, men er verst om kvelden. Har dette uansett aktivitetsnivå. Jeg går veldig mye (jobber i helsevesenet, og har hund som jeg går mye tur med). Men bruker gode sko. Gikk jo like mye før graviditeten, men da fikk jeg ikke den følelsen. Har hatt noen dager der jeg har hatt fri og mannen har tatt alle turene med hunden, men har likevel den følesen i føttene. Er veldig irriterende. Kjenner også at jeg blir sliten av å stå for lenge, må sette meg ned.. Er dette normalt? Andre som blir fort slitne i beina? Anonymkode: c9293...806
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Ja, hadde samme her fra ca halvveis og ut svangerskapet hvil bena ofte, ha de høyt, bruk støttestrømper om du er hoven. Gode sko med demping feks hoka, og crocs eller gode sandaler inne hjalp på her. Gikk minst mulig i sokker/barfot, syntes det ble verre da. Anonymkode: dc6bd...599
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er i uke 21, og lurte på om det er normalt å være konstant sliten i føttene? Har vært det de siste ukene. Den følelsen jeg har er den du får etter å ha tråkket en hel dag på hardt gulv/underlag med dårlige/flate sko. Om noen kjenner til den følelsen? Jeg har den egentlig hele døgnet, men er verst om kvelden. Har dette uansett aktivitetsnivå. Jeg går veldig mye (jobber i helsevesenet, og har hund som jeg går mye tur med). Men bruker gode sko. Gikk jo like mye før graviditeten, men da fikk jeg ikke den følelsen. Har hatt noen dager der jeg har hatt fri og mannen har tatt alle turene med hunden, men har likevel den følesen i føttene. Er veldig irriterende. Kjenner også at jeg blir sliten av å stå for lenge, må sette meg ned.. Er dette normalt? Andre som blir fort slitne i beina? Anonymkode: c9293...806 For meg kom det fra bekkenet, mye mulig du bør roe ned nå for å unngå bekkenløsning. Eventuelt prøve fysio. Anonymkode: f7d7b...287
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #4 Skrevet 21. mai 2020 Anbefaler støttestrømper du får på apoteket. Der tar de mål av bena og tilpasser graden av støtte. Anonymkode: 0a082...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå