AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Hvorfor tilbyr ikke Telenor og andre leverandører fiber på hytta til lavere priser for spesifikt bruk, f.eks. et viss antall dager i måneden? Vil de ikke tjene penger? Vi har kjøpt hytte der det var lagt inn fiber, og ønsker jo å ha dette, men det er jo uhørt når billigste abonnement koster 640 kr. i måneden (660 fra 1. juli). Selvsagt betaler man ikke slike summer når man er på hytta i snitt kanskje 2 helger i måneden. De hadde jo tjent på å tilby skreddersydde hytteabonnement, der man f.eks. kunne betale 1/3 av månedsprisen og bruke dette f.eks. 10 dager. Noen her som jobber hos en internettleverandør og kan forklare hvorfor ikke dette tilbys? Konsekvensen er jo nå at Telenor tjener null kroner på oss, mens de kunne ha tjent på å tilby et bedre hytteabonnement. De eneste som tilbyr hytteabonnement er de som tilbyr mobilt bredbånd, men dette er jo dataavhengig og går via 4G, og da booster man jo like godt fra egen telefon, og kjøper seg noen GB ekstra om man behøver, det blir som regel billigere enn det ICE og co tilbyr. Anonymkode: f1606...450
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Om en da har Telenorabb på tlf og "booster"/bruker dette, tjener vel Telenor penger? Anonymkode: 9fe3f...565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå