Gjest Anonym Bruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 (endret) https://www.tv2.no/a/11334469/ Salget av sexhjelpemidler har eksplodert under koronaepedemien, og kanskje er du en av dem som har gått til anskaffelse av slikt utstyr idet siste, eller tidlgere. De finnes tilsynelatende eit større utvalg sexhjelpemidler rettet på kvinner, og i mindre grad mot menn, kanskje finnes det en dildo i mange nattbordskuffer. Det er derfor grunn til å tru at det er langt flere kvinner som har sexhjelpemidler tilgjengeleg en menn. (Veit ikkje om det finnes noen statestikk å forholde seg til her) Har du som kvinne anskaffet deg sexhjelpemidler, og hvor ofte nytter du dem ? Hvilke sexhjelpemidler anser du som det mest effektive ? Endret 21. mai 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Tror dessverre koranen beskriver sexleketøy som haram. Anonymkode: 844a0...66e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 Jeg har mange vibratorer, men de har jeg hatt i mange år før koronaen. Bruker dem av og til, men mindre nå for jeg er litt lei av å ha sex alene. Vil ha en fast elsker, men vanskelig nå på grunn av korona. Anonymkode: 4fe18...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå