AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Hei! jeg leter stadig etter den perfekte jeansen, men det virker så umulig.. Ender alltid med å kjøpe jeans som ikke sitter helt 100% bra. trenger tips til merker/butikker jeg kan lete i! Jeg er normalt slank, men med litt rumpe og lår, og det er det som skaper problemet. Sitter den pent over rumpa og lårene er den for stor i midjen og leggene, og passer den midjen sitter den for trangt over rumpa. Jeg leter etter type mom jeans/relaxed fit med highwaist! Det må da finnes noe som passer 🙏🏼 Anonymkode: fa62d...60e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Sophia jeans hos Match. Den passer garantert både over rompe og lår 👍 Anonymkode: be05b...863
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Hm, mom jeans skal jo være litt store over leggene, så kommer an på hva du synes er for stort? Er selv slank med stor rumpe og brede hofter, og synes Levis 501 Crop, Levis Ribcage Straight Leg og Gina Tricot Dagny er fine på. Levis sine utvider seg, så lurt å kjøpe en størrelse mindre enn man pleier. Anonymkode: 881e3...433 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå