Gjest Musculi Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Hadde ikke så mye penger en stund mens jeg lå over hos en kamerat og han hadde ikke så mye mat til overs heller, så jeg stakk innom en lokal butikk og spurte om jeg kunne få et gammelt brød eller noe og han sa nei, har det skjedd deg også ar de ikke klarer å gi deg et brød som skal kastes uansett? ^^
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Butikkansatte kan ikke gi bort gratis mat. Det sier seg selv. Anonymkode: 11d1a...4b9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #4 Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, Musculi skrev: Hadde ikke så mye penger en stund mens jeg lå over hos en kamerat og han hadde ikke så mye mat til overs heller, så jeg stakk innom en lokal butikk og spurte om jeg kunne få et gammelt brød eller noe og han sa nei, har det skjedd deg også ar de ikke klarer å gi deg et brød som skal kastes uansett? ^^ Hva mener du med skulle kastes uansett? I noen av kjedebutikkene får ikke de ansatte lov å gi bort slike varer. Men prøv Frelsesarmeen eller Nav neste gang. Anonymkode: bb482...80f
Gjest Musculi Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med skulle kastes uansett? I noen av kjedebutikkene får ikke de ansatte lov å gi bort slike varer. Men prøv Frelsesarmeen eller Nav neste gang. Anonymkode: bb482...80f Jeg mente gammelt brød, for eksempel, var jo sulten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå