AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Noen som er utdannet frisør her som kan hjelpe meg litt..? Har stripet ettervekst med folie, kom hjem og så at det var mye mørkere på et bestemt området i midten foran. Skulle selvsagt ha klagd, men i stedet for hadde min gode (kall det hva du vil..🤪) lyst til å lysne det litt på meg. Dere kan jo gjette dere til hva som skjedde - ja, nettopp. Gulaktig stripe i midtskillen🙌🏼👏🏼🤦🏼♀️ Hvor lang tid tar dette å fikse? Hvordan korrigeres det? Hos frisøren selvsagt. Aldri mer hjemmemekk på hue🤷🏼♀️ Anonymkode: 6fd9a...0c3
Gjest Ishm Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Ta sjokolade på håret, smør litt ost på toppen, sitt under sola og la det smelte du vil se resultatet innen 1 time Hilsen frisør Kvinnrguide
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, Ishm skrev: Ta sjokolade på håret, smør litt ost på toppen, sitt under sola og la det smelte du vil se resultatet innen 1 time Hilsen frisør Kvinnrguide Allerede prøvd, funket like dårlig som å stappe håret i do med klorin🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Anonymkode: 6fd9a...0c3 1
by Bente Skrevet 24. mai 2020 #4 Skrevet 24. mai 2020 På 20.5.2020 den 22.52, AnonymBruker skrev: Noen som er utdannet frisør her som kan hjelpe meg litt..? Har stripet ettervekst med folie, kom hjem og så at det var mye mørkere på et bestemt området i midten foran. Skulle selvsagt ha klagd, men i stedet for hadde min gode (kall det hva du vil..🤪) lyst til å lysne det litt på meg. Dere kan jo gjette dere til hva som skjedde - ja, nettopp. Gulaktig stripe i midtskillen🙌🏼👏🏼🤦🏼♀️ Hvor lang tid tar dette å fikse? Hvordan korrigeres det? Hos frisøren selvsagt. Aldri mer hjemmemekk på hue🤷🏼♀️ Anonymkode: 6fd9a...0c3 Frisør🌼 Ettersom jeg ikke har sett håret ditt kan jeg ikke si helt nøyaktig hva som er best😉 Men hvis håret er lyst nok i utgangspunktet kan du bruke den fargen jeg bruker i bunnen på første filmen, hvis det ikke er lyst nok bør du gå over å stripe det enda litt lysere før du går over med en etterfarge for å nøytralisere🥰 Jeg har flere ulike filmer ute der jeg fjerne gult😉 men forskjellige utgangspunkter😊 Masse lykke til🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå