Gå til innhold

Er dette en FF?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en fyr via en datingapp. Vi hadde en flørtende tone og tror vi avtalte «mellom linjene» at vi skulle ha sex. Det ble i hvert fall slik på første «date». Siden den gang (7 mnd nå) har vi truffet hverandre jevnlig og tekster en del. Vi ser TV, spiser av og til sammen, går turer, men vi har alltid sex når vi møtes. Han viser mye omsorg. Vi koser alltid lenge både før og etter sexen og som oftest overnatter han. Jeg synes det er fint det vi har, men har tenkt litt i det siste på at vi kanskje er mer enn FF? Eller er det «normalt»? Tror ikke han har fortalt familie og venner om meg. Jeg må trå litt forsiktig fordi jeg har barn, så vil ikke involvere dem i dette. Tror dere med den oppførselen at han er interessert i noe mer enn et FF-forhold? Kanskje rart at vi aldri har snakket om det 😆

Anonymkode: ed460...14b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker mer som et forhold dere ikke har avklart om er et forhold eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er forelsket. 

Anonymkode: 2c3f3...7b2

Skrevet

Begynner du og skal ha merkelapper på hva vi er er det mange ganger over. Nyt det du har. Begynner du å spørre om sånne ting... ofte blir ting aldri det samme etterpå. Menn liker når det er ukomplisert ... og uansett hvordan det blir betyr du nok noe for han når han har holdt det gående så lenge men ikke sikkert han vil inn i noe forhold for det. Jeg angret i hvertfall på noen ganger på at jeg sa den gangen at jeg likte han litt for godt... d ble aldri det samme etter det.

lykke til i hvertfall❤️

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg traff en fyr via en datingapp. Vi hadde en flørtende tone og tror vi avtalte «mellom linjene» at vi skulle ha sex. Det ble i hvert fall slik på første «date». Siden den gang (7 mnd nå) har vi truffet hverandre jevnlig og tekster en del. Vi ser TV, spiser av og til sammen, går turer, men vi har alltid sex når vi møtes. Han viser mye omsorg. Vi koser alltid lenge både før og etter sexen og som oftest overnatter han. Jeg synes det er fint det vi har, men har tenkt litt i det siste på at vi kanskje er mer enn FF? Eller er det «normalt»? Tror ikke han har fortalt familie og venner om meg. Jeg må trå litt forsiktig fordi jeg har barn, så vil ikke involvere dem i dette. Tror dere med den oppførselen at han er interessert i noe mer enn et FF-forhold? Kanskje rart at vi aldri har snakket om det 😆

Anonymkode: ed460...14b

Høres mye likt som oss, bortsett fra at vi iblant ikke har sex, at vi melder veldig mye og at vi gjør en hobby sammen - og har snakka litt om å flytte sammen. Jeg har forstått det som at vi er kjærester. Han er generelt en privat person med få venner men jeg har møtt noen av hans bekjente. Han har møtt søstera mi som jeg bor med. Og en del involverer ikke familie før etter 1-2 år.  Vi har data 10 mnd. 

Anonymkode: a1a50...4e8

Skrevet
På 20.5.2020 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er fint det vi har, men har tenkt litt i det siste på at vi kanskje er mer enn FF? Eller er det «normalt»? Tror ikke han har fortalt familie og venner om meg. Jeg må trå litt forsiktig fordi jeg har barn, så vil ikke involvere dem i dette. Tror dere med den oppførselen at han er interessert i noe mer enn et FF-forhold? Kanskje rart at vi aldri har snakket om det 😆

Når dere tilbringer tid i fritid, på turer, tv , er dere mer enn FF.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...