Gå til innhold

Ble så forbannet!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så farlig, neida, bare uker i koma i respirator og måneder på Sunnaas etterpå for å lære å bruke kniv og gaffel igjen. Pyttsann.

Anonymkode: 46f3f...ad5

Kilder? 

Har du vært i respirator?

Anonymkode: de817...771

Videoannonse
Annonse
Gjest Warrior
Skrevet

Skjønner deg godt Ts. Hadde svart de jeg også. Må svare sånne som tror de vet alt om korona og kaller det er forkjølelse. Går det an å være så uvitende. Så mange ganger folk får meg til å nesten sprekke av sinne.

Gjest Warrior
Skrevet (endret)
På 22.5.2020 den 12.22, AnonymBruker skrev:

De har jo helt rett, og i denne saken er det ikke godt å si hvem av dere som er eksperten(e) her.

Og uansett, det er unger - de ser litt annerledes på mye, er supermenn og tåler alt. Det er ikke din oppgave å oppdra dem dog.

Anonymkode: 84a32...a4f

Bare for de er unger så har de INGEN rett til å smitte andre som ikke tåler det med vilje.

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kilde? At noen tilbringer uker på respirator er nå en ting. Men har ikke sett noe om at folk blir så preget. Og er det overhyppighet av koronarammede, dvs er det flere av dem som blir alvorlig syke av korona som krever den type opptrening, eller er det tilsvarende som for andre infeksjoner? Synes vi skal holde oss for gode til å kaste ut udokumenterte påstander midt i en pandemi.

Anonymkode: ab2c6...a1f

Jeg har ligget på respirator i 2 uker. Sliter med hele kroppen nå. Du mister så mye muskelmasse på så kort tid. Og hukommelsen er helt på jordet.. Har lest noe om det, men skal se om jeg finner det igjen. Men det er ikke bare å sprette opp fra respirator og fortsette som før. 

Anonymkode: 6334c...171

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
On 5/22/2020 at 1:11 PM, hlidskjalf said:

I prosentandel et det ikke mange nei. Vi snakker 0,1% og de rammede er stort sett 90-åringer. Og de færreste kan håpe på å bli 90 uansett. 

Det hadde vært fantastisk hvis tallene var så positive som de du dikter opp. I Spania har 1,2-1,4% av de som har antistoffer mot Covid-19 dødd, og overdødeligheten er like høy i aldersgruppen 15-64 som i de over.

Anonymkode: 6db7c...a98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Perfekte tiden til å være rebelsk tenåring. Enda flere normer og regler å bryte.

Anonymkode: 15ea0...3b1

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært fantastisk hvis tallene var så positive som de du dikter opp. I Spania har 1,2-1,4% av de som har antistoffer mot Covid-19 dødd, og overdødeligheten er like høy i aldersgruppen 15-64 som i de over.

Anonymkode: 6db7c...a98

Det er mye høyere overdødelighet for dem over 65 år kontra dem i gruppen 15-64 år i Spania.

Spania overdodelighet 15-64.jpg

Spania overdodelighet over 65.jpg

AnonymBruker
Skrevet

At de var fire i bredden og muligens presset deg til siden/ut av veien er så klart ikke greit, men å bli forbanna pga manglene hensyn med tanke på korona synes jeg blir å være hysterisk.

Jeg er selv i risikogruppen og vil absolutt ikke bli smittet, og i alle fall ikke muligens spre smitte, men med mindre en av dem var koronasmittet og hostet eller spyttet deg i fleisen er du jo ganske safe. 

Blir du syk etter denne hendelsen er det 99,9% sikkert at det ikke var på grunn av denne hendelsen du ble smittet. 

Anonymkode: 2a21a...0d0

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 21.5.2020 den 5.43, hlidskjalf skrev:

Men de hadde jo rett. Corona er ikke så farlig. Men ellers er jeg enig i at det er irriterende når folk går fire i bredden.

Er det en grunn for at du kommenterer på alle temaer rundt covid19? Er det for å overskygge at du er noe redd for det selv? Bare lurer:) 

Anonymkode: 04d81...307

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en grunn for at du kommenterer på alle temaer rundt covid19? Er det for å overskygge at du er noe redd for det selv? Bare lurer:) 

Anonymkode: 04d81...307

Ja har nok traumer fra barndommen..

Neida er vel heller at hysteriet fortsatt holder på, enda det åpenbart er et ufarlig virus. Nå begynner hysteriet heldigvis å avta så har ikke tatt meg bryet med å diskutere saken så mye for tiden. Ser at folk ikke bryr seg om å følge retningslinjene. og godt er det.

Nå tenker jeg black lives matter-våset står for tur.

AnonymBruker
Skrevet
På 22.5.2020 den 12.38, AnonymBruker skrev:

At fire går i bredden og ikke flytter seg for møtende er irriterende uansett. Men jeg hadde ikke brydd meg, sjansen for at en av de fire er smittet og i tillegg hoster på deg akkurat i det du passerer er antagelig mindre enn å bli påkjørt av en bil i neste kryss. Så jeg ville ikke giddet å si noe. 

Anonymkode: a2947...6da

Greit nok. Men jeg kom fra Nord-Italia for 2 dager siden. Er i karantene, selvfølgelig. Var på matbutikken tidligere i dag, og ble skremt over at folk bare måtte klenge seg tett innpå meg. 

Smittet jeg noen, er det ikke min feil. Jeg holdt avstand. Men kan ikke bli holdt ansvarlig for at endel nordmenn ikke har lest nyheter på flere måneder, og derfor ikke skjønner greia med avstand. 

Anonymkode: d124a...212

• Opprett ny...