Gå til innhold

Venner gjør narr av korona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I helgen som var hadde jeg endelig invitert vennegjengen over på noe øl, da det endelig var lov å være mer enn 5. Alle mine venner kom dukket opp med corona light. Dette syns jeg ikke var ok. Da jeg selv har hatt korona. Kanskje det bare er jeg som reagerer, men jeg følte meg krenket. Bør jeg ta det opp med min vennegjeng? Dessuten var jeg veldig syk av korona og ikke da light versjonen. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, GroAnita skrev:

Hei. I helgen som var hadde jeg endelig invitert vennegjengen over på noe øl, da det endelig var lov å være mer enn 5. Alle mine venner kom dukket opp med corona light. Dette syns jeg ikke var ok. Da jeg selv har hatt korona. Kanskje det bare er jeg som reagerer, men jeg følte meg krenket. Bør jeg ta det opp med min vennegjeng? Dessuten var jeg veldig syk av korona og ikke da light versjonen. 

Det er mange fjotter som ikke skjønner alvoret...De trodde vel at de var super morsomme som kom på ideen med å kjøpe corona øl. 

Anonymkode: 002c8...381

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst, ble du fornærmet av at noen dukket opp med corona light? En øl?

Det er greit viruset har påvirket oss, men vi burde kunne tåle en uskyldig spøk eller to. Det finnes fremdeles laaaangt verre ting i verden enn korona.

Anonymkode: 422b5...fd1

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

. . . Kanskje de bare liker corona øl? Ta deg sammen. Corona øl har vært i sirkulasjon i flere år før pandemien.

Anonymkode: 8feb2...96a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det var umusikalsk av dem. Jeg kunne gjort om jeg VISSTE at du ville synes det var moro. 

Anonymkode: 403fd...e5e

• Liker 2
Skrevet

Nå føler jeg at alle her er i mot meg. Jeg holdt på å dø. Jeg lå faktisk i respirator. 

• Liker 2
Skrevet

Snikskryt?

Ville tatt det helt rolig. Folk har fått livene sine ødelagt, økonomien kollapser osv pga hysteriske tiltak mot, for de aller fleste, en totalt ufarlig sykdom. Må kunne forvente litt harselas da.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ølen var jo her først da, ta det med et smil og gå videre!

Anonymkode: 624aa...de8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du tuller nå???

Anonymkode: b07e0...79c

• Liker 2
Skrevet

Kanskje de bare liker den ølen?:vetikke:

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, GroAnita skrev:

Nå føler jeg at alle her er i mot meg. Jeg holdt på å dø. Jeg lå faktisk i respirator. 

Ok da skjønner jeg litt mer... det var dårlig gjort og tenkt av dem. Men nå lurer jeg på kom de med corona øl uten og nevne noe eller kom de med corona øl og sa «hahahah du døde nesten, av corona og her har vi corona øl»? Fordi det er stor forskjell på å ville drike corona øl fordi de synes det er godt enn at de med vilje tok med corona øl for å le av sykdommen du nesten døde av.

Så hvis det er slik at de med vilje tok det med for å le av sykdommen forstår jeg godt at du reagerer. Too soon å tulle med sånnt når du nettopp nesten døde av corona. Hvis det er slik at de tok med bare fordi de ville drikke det så synes jeg du må øve litt på mentalisering og kanskje vurdere om du trenger hjelp etter en nær døden opplevelse. Og beklage til vennene dine om overreaksjonen din.

• Liker 1
Skrevet

Tror det var humor fordi jeg døde....: blir veldig trist, for jeg ser ikke humoren. Gråter meg i søvn

Skrevet
3 timer siden, GroAnita skrev:

Haha. Morsomt troll.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, GroAnita skrev:

Tror det var humor fordi jeg døde....: blir veldig trist, for jeg ser ikke humoren. Gråter meg i søvn

Fordi du døde? Om du har vært så dårlig er det merkelig å be inn til fest så tidlig. (,tidlig fordi det ikke er lenge siden de første pasientene var på respirator)

Anonymkode: 94dff...9da

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, GroAnita skrev:

Imponerende å være pålogget på Internett etter sin død. Ikke hver dag vi kan kommunisere med noen på den andre siden.

Hvordan er det der i dødsriket? 

Hvilken religion var det som hadde rett?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du trenger mental hjelp. Dette er ikke noe å reagere på eller gråte seg i søvn over. At du tar det som er personlig angrep, er ikke sunt.

Anonymkode: 72ba4...769

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, GroAnita skrev:

De er barnslige og forstår ikke alvoret du gikk igjennom. 

Anonymkode: e7622...37f

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er barnslige og forstår ikke alvoret du gikk igjennom. 

Anonymkode: e7622...37f

Nå går hun jo også så langt som å påstå at hun døde. Dette ville i såfall vært en verdenssensasjon. 

Sist noe lignende muligens hendte var i Romerriket for 2000 år siden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes man må kunne ha litt galgenhumor og gjøre narr av sykdommen, men det er ikke greit om de gjorde narr av deg. Ut ifra det du skriver ser det bare ut som de gjorde narr av sykdommen og ikke av deg, men det kan jo ha vært noe mer som du ikke har skrevet. 

Men om du har vært i respirator, hvor lang tid tok det før du var i god form igjen? Har du tatt test som er negativ? Eller har du tatt antistofftest som er positiv? Jeg er bare nysgjerrig, for jeg har ikke hørt noe om helsen til folk som har vært i respirator før.

Anonymkode: f9d7f...209

• Opprett ny...