Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 6 dager på overtid og ble strippet av jm på helsestasjonen i går. Det gav smårier og slimproppen gikk. Nå skal jeg på en kontroll på sykehuset i morgen, kan jeg spørre om å bli strippet der også? Føler jeg er på helt på vippen til å tippe over i ordentlige rier. Er det noe i veien for å bli strippet to ganger? 

Anonymkode: 835ea...387

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er å bli strippet?!

Anonymkode: d06af...e70

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er å bli strippet?!

Anonymkode: d06af...e70

Tøyet i underlivet. Man kan be om det hvis man er boden på slutten av svangerskapet. 

AnonymBruker
Skrevet

*moden

Skrevet

Jeg ble strippet to ganger av jordmor uten at det hjalp noe. Fikk bare maserier og smerter av det. Ble strippet i uke 39 og i uke 40.

AnonymBruker
Skrevet

Ble strippet tre ganger. De to første gangene skjedde det ingenting, og siste de tøyet var etter vannet gikk. Da var det ekstremt vondt og det satt igang en styrtfødsel 🙈

Anonymkode: afb99...830

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Anjatapinjata skrev:

Jeg ble strippet to ganger av jordmor uten at det hjalp noe. Fikk bare maserier og smerter av det. Ble strippet i uke 39 og i uke 40.

Jeg er veldig moden; har 3 cm. åpning og 1 cm. livmorhals. Tror det er da stripping er mest effektivt. Om jeg ender opp med bare maserier, så syntes jeg likevel det er verd forsøket. 

ts

Skrevet

Jeg er veldig moden; har 3 cm. åpning og 1 cm. livmorhals. Tror det er da stripping er mest effektivt. Om jeg ender opp med bare maserier, så syntes jeg likevel det er verd forsøket. 

ts

De stripper ikke om man ikke er moden. Var moden selv. Vet de har forskjellige meninger om stripping har noe for seg eller ikke så er jo bare å høre med de i morgen 😊 hvis ikke kan du ha masse sex og stimulerer brystvortene😊

AnonymBruker
Skrevet

Ble strippet tre ganger. De to første gangene skjedde det ingenting, og siste de tøyet var etter vannet gikk. Da var det ekstremt vondt og det satt igang en styrtfødsel 🙈

Anonymkode: afb99...830

Så bra. Så de kan gjøre det flere ganger altså? Jeg var litt usikker på om jeg ikke burde fortelle på sykehuset at jeg allerede har blitt strippet, i frykt for at de da ikke vil gjøre det igjen...

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Anjatapinjata skrev:

De stripper ikke om man ikke er moden. Var moden selv. Vet de har forskjellige meninger om stripping har noe for seg eller ikke så er jo bare å høre med de i morgen 😊 hvis ikke kan du ha masse sex og stimulerer brystvortene😊

Jo, jeg ble strippet  sist også ( da jeg var førstegangsfødende) var jeg ikke spesielt moden, og det hadde 0 effekt. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Ble strippet tre ganger, første gang kom litt av slimproppen, andre gang kom mer av slimproppen og etter tredje startet fødsel. Ble en fin fødsel.

Forrige fødsel startet fødsel etter første stripping. 

Anonymkode: 054f5...444

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble strippet tre ganger daglig i tre dager da jeg lå innlagt på sykehuset for igangsettelse 😅

Anonymkode: 6632e...43f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...