AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Dette blir mitt siste innlegg her. Jeg bruker forumet i kampens hete. Når jeg har en diskusjon med noen og må få ut frustrasjon. Det er vel ingenting galt i det. Jeg leser svært sjeldent her inne. Nå har jeg opplevd at jeg blir avslørt og at dette spres, og at jeg får meldinger om jeg har skrevet innlegg her. Jeg ønsker ikke å innrømme at jeg har skrevet ting her når dette er en friplass for frustrasjon. Er det innafor å si at man ikke har skrevet det? Eller har venner grunn til å bli fornærmet da??? Dette omhandlet ikke noen venner. Dette blir nok siste innlegg her inne. Jeg tenker alle har sine ting, det betyr ikke at det gjenspeiler hvordan livet er ! Jeg kan iallefall innrømme at jeg har mine ting med både partner og venner , sånn er bare livet. Da er det godt og av og til dele det , men jeg forstår at forumet er langt fra anonymt. Anonymkode: aa0fb...f5d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Jeg forstår at det et godt for deg å lette på trykket og få ut frustrasjon her inne. Og det må være greit. Men det er viktig å anonymisere det hele såpass at ingen kan forstå hva/hvem det gjelder. Hvis det skrives samme dag som aktuelle hendelse, så er det også større sjanse for å bli avslørt. Du må i såfall tenke på ditt og de du skriver om sitt hensyn. Anonymkode: 19e74...30a 15
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår at det et godt for deg å lette på trykket og få ut frustrasjon her inne. Og det må være greit. Men det er viktig å anonymisere det hele såpass at ingen kan forstå hva/hvem det gjelder. Hvis det skrives samme dag som aktuelle hendelse, så er det også større sjanse for å bli avslørt. Du må i såfall tenke på ditt og de du skriver om sitt hensyn. Anonymkode: 19e74...30a Det er jeg enig i. Hva tenker du om at folk blir sinte når man ikke vil innrømme ? Jeg har rett til å skrive ting uten å besvare om folk spør. Kommer til å slutte å bruke forum fra nå. Anonymkode: aa0fb...f5d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #4 Skrevet 20. mai 2020 Så lenge det ikke er to forum så 😛 Anonymkode: 65821...7be 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 Et tips. I kampens hete så skriver du et innlegg, men så poster du det ikke. Bare la det ligge litt i et par minutter eller timer. Som oftest så er det best å få det ut, ikke nødvendigvis å få respons på absolutt alt. Har du anonymisert i det hele tatt da? eller brukt alle detaljer om situasjonen og andre? Anonymkode: e25ed...a7c 9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #6 Skrevet 20. mai 2020 Jeg har avslørt noen, men sier selvfølgelig ikke noe til dem. Anonymkode: dede2...a56 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Et tips. I kampens hete så skriver du et innlegg, men så poster du det ikke. Bare la det ligge litt i et par minutter eller timer. Som oftest så er det best å få det ut, ikke nødvendigvis å få respons på absolutt alt. Har du anonymisert i det hele tatt da? eller brukt alle detaljer om situasjonen og andre? Anonymkode: e25ed...a7c Tydeligvis ikke godt nok, jeg tenker uansett at at folk kan tåle å gjenkjenne ting uten at det betyr all verdens. Anonymkode: aa0fb...f5d 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #8 Skrevet 20. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jeg enig i. Hva tenker du om at folk blir sinte når man ikke vil innrømme ? Jeg har rett til å skrive ting uten å besvare om folk spør. Kommer til å slutte å bruke forum fra nå. Anonymkode: aa0fb...f5d HI ble altså ikke ditt siste innlegg her inne, selv om du presiserte det 2 ganger. Anonymkode: bd035...1ef 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #9 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: HI ble altså ikke ditt siste innlegg her inne, selv om du presiserte det 2 ganger. Anonymkode: bd035...1ef Mente dette innlegget , ikke svar til dette innlegget. Lei denne kverulerende tonen her og. Anonymkode: aa0fb...f5d 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #10 Skrevet 20. mai 2020 Personlig har jeg aldri blitt avskørt henher ofte med alder og alt😂 Anonymkode: 15467...18f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #11 Skrevet 20. mai 2020 Mitt tips, bruk reddit istedenfor å ikke skriv hvilket land du er fra. Anonymkode: d6128...ccf 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #12 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mente dette innlegget , ikke svar til dette innlegget. Lei denne kverulerende tonen her og. Anonymkode: aa0fb...f5d Er ikke kverulerende, men en korreks til ditt HI, der du feilinformerte. Du mener kanskje denne tråden, ikke innlegget... Anonymkode: bd035...1ef 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #13 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke kverulerende, men en korreks til ditt HI, der du feilinformerte. Du mener kanskje denne tråden, ikke innlegget... Anonymkode: bd035...1ef Men for faen da! Slutt! Anonymkode: 292f8...f0f 16
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #14 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men for faen da! Slutt! Anonymkode: 292f8...f0f Slutt med hva?? Anonymkode: bd035...1ef
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #15 Skrevet 20. mai 2020 Uansett, Selvsagt er det greit å lyve for å anonymisere, men det blir vanskelig å ikke bli gjennomskuet når du oppretter denne tråden man lett klarer å se i sammenheng med tråden du vil ta avstand fra. Anonymkode: d6128...ccf 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #16 Skrevet 20. mai 2020 Ja, det er helt innafor å lyve om det. Du har forsøkt å være anonym, og vedkommende som har avslørt deg burde ha vett til å forstå at det er noe du ønsker å være. Hadde jeg tilfeldig kommet til å få vite at noen her inne er en jeg kjenner til, hadde jeg ikke sagt noe om det før vedkommende hadde bragt KG på banen. Særlig ikke hvis du har benyttet deg av AB. Husk at selv om du er gjenkjent, kan du alltids både bytte navn og benytte AB i stor grad. Kanskje du har lyst til å være hakket mer forsiktig med tanke på anonymitet på forum/nett i fremtiden, men du trenger vel ikke slutte å skrive av den grunn. Hvis det gir deg noe å være her mener jeg, så burde du fortsette med det. Anonymkode: 43639...a27 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #17 Skrevet 20. mai 2020 Skjønner ikke vitsen med å lyve. Det blir bare dumt. Særlig når du allerede er avslørt. bedre å ikke dele ting du er redd for å få gjenkjent. Anonymkode: b2ea9...0eb 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #18 Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uansett, Selvsagt er det greit å lyve for å anonymisere, men det blir vanskelig å ikke bli gjennomskuet når du oppretter denne tråden man lett klarer å se i sammenheng med tråden du vil ta avstand fra. Anonymkode: d6128...ccf Det er helt greit. Ingenting alvorlig er sagt. Alle er irritert av og til. Jeg er iallefall ett menneske med ulike følelser, og åpen om det. Anonymkode: aa0fb...f5d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #19 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke vitsen med å lyve. Det blir bare dumt. Særlig når du allerede er avslørt. bedre å ikke dele ting du er redd for å få gjenkjent. Anonymkode: b2ea9...0eb Men at venner blir irritert når man ikke ønsker å si om man har skrevet det er jeg imot. Jeg velger å skrive her for å være anonym, og er ikke forpliktet til å svare. Jeg forstår at folk blir skuffet. Handler likevel ikke om å svikte venner å juge om sånt. Jeg er ikke dårlig venn fordi jeg ønsker å la ting bli på forumet uten å snakke om det med andre. Skjønner også at venner ønsker å si ifra at man kanskje bør være mer forsiktig. Anonymkode: aa0fb...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #20 Skrevet 20. mai 2020 Bruk reddit, det blir mye mer anonymt. Anonymkode: d6128...ccf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå