Gå til innhold

Er det stygt å si at noen er ung?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg kom i en kjip situasjon og må få høre deres meninger.

Jeg har ei venninne som er i midten av 20-årene, denne venninna klager ofte over hvor fælt og kjipt livet hennes er blitt.

I går var hun på besøk og klaget over at hun aldri har hadd kjæreste, jeg prøvde å muntre henne opp og sa at hun er jo ung, hun har hele livrt foran seg. Tenkte ikke mer over det, hun gikk over på nedte tema, og virket ikke sint eller lei seg.

Men, så får jeg en lang og sint melding fra henne etter at hun kommer hjem, hun skriver at det er forminskende å kalle henne unga, fordi hun har så mye livserfaring, hun mener at det er noe av det styggeste man kan si. Hun skrev bla. At folk som er unge er mindre verd, og at jeg sammenligner henne med folk av lavere klasse.

Jeg er sjokkert. Er det virkelig stygt å si at noen er ung? 

Jeg selv har vært gjnom mye i livet jeg også, livserfaring har jeg og, men kaller noen meg ung blir jeg bare glad. Jeg synes måten hun reagerte på er så merkelig...

Hun har alltid vært den som overreagerer, men i det siste hsr det vært verre, og dette toppet alt. Jeg er bekymret for henne, det virker ikke som at hun har det særlig bra. 

Hva bør jeg si til henne? Hvordan bør jeg hjelpe? Jeg beklaget meg i går, og har siden ikke hørt fra henne. 

Anonymkode: 8eaf5...39d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hørte det jo ikke, men hun var nærtagende syns jeg. 

Anonymkode: 5ad66...403

Skrevet

Det høres ut som at hun sliter litt. Ikke din feil.

Skrevet

Fra en som er ung, og yngre enn henne, du sa ingenting galt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...