Gå til innhold

hadde du turt å la deg hypnotisere?

hadde du turt å la deg hypnotisere?  

5 stemmer

1. 1. hadde du turt å la deg hypnotisere?

• ja!
      25
    • nei!
      4

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg tror ikke på hypnose, så i mitt tilfelle ville eneste mulighet for å overbevise meg være å hypnotisere meg....og det er jeg IKKE redd for...(Hvordan kan jeg være redd for noe jeg ike tror på!?) "I have to see it to believe it"

Skrevet
Jeg har ei utdanning som gjør at jeg har lov til å drive med hypnose' date=' og kan opplyse om at hypnose er langt mindre mystisk og skummelt enn det man ser på tv. Vi fikk prøve både å bli hypnotisert og hypnotisere på studiet, og det er rett og slett en tilstand av dyp avslapning. Jeg hadde virkelig ikke følelsen av å miste kontrollen (men dette kan muligens variere fra person til person). Jeg har ikke praktisert dette i ettertid, men kan tenke meg å bli hypnotisert som del av f.eks smertelindring dersom dette skulle bli aktuelt en gang (f.eks ved fødsel).[/quote']

Skriver under på denne. Det er fint lite mystisk ved hypnose. Faktisk hypnotiserer vi oss selv hele tiden -det er bare at dette er så dagligdags for oss at vi ikke engang merker det. Sorry -men jeg ler høyt inne i meg hver gang noen begynner å plapre om det "mystiske" hypnosefenomenet -hvorvidt man "tror" på hypnose eller ikke, og det med at "noen andre skal ta kontroll over sinnet ditt" etc. Da har man faen meg lite peil hvis man tror det er dette som er hypnose...

Nelle

Skrevet

Ja, jeg har kjempelyst å bli hypnotisert en gang. Ikke sånn på tv for å gjøre rare ting, altså.

Skrevet

Jeg ville absolutt latt meg hypnotisere! Har kjempelyst til å prøve det :-)

Skrevet

Nei, det er nok ikke noe for meg...

Litt redd for alt ukjent jeg!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det hadde jeg våget, for å finne ut om det går. :D

Skrevet

Jeg ville ikke latt meg hypnotisere som underholdning - men så ville jeg neppe stilt opp på tv eller en scene i noen sammenheng.

Men som terapi, f.eks. for å få hjelp til å slutte å røyke, hadde jeg ikke hatt store motforestillinger :)

Skrevet

Ja, jeg har faktisk latt meg hypnotisere en gang. Vanskelig å beskrive hvordan det var, men det var overhodet ikke skummelt og man mister ikke all kontroll som noen kanskje tror.

Gjest Gjest_Skittlejente_*
Skrevet

Hei!

Maa bare svare paa det her, jeg har faktisk blitt hypnotisert av han som hadde masse sanne tv show i Tyrkia(han norske som hadde stor suksess der nede ett sted). Jeg synes det var kjempegoy aa faa vare med paa, men naar det hele holdt paa tenkte jeg inne i hodet mitt "er jeg virkelig hypnotisert?" "jeg faar vel gjore som han sier" "aa, naa har jeg lyst paa royk" "Jeg maa egentlig paa do jeg" "Blir teit om jeg ikke gidder mer naa da" .

Jeg var paa en tilstelning med masse kjente OG ukjente folk, men det eneste som jeg har tenkt er at jeg hadde aldri i verden klart aa holde meg alvorlig hvis det ikke var ett eller annet han hadde "gjort med meg". Jeg kunne ikke si tallet 7, telte fingre, hadde 11 fingre.(Det var jo en selvfolge) Snehvit hadde 8 dverger, James Bond 006 og masse sant. Jeg fikk en royk, (han spurte de som kjente meg om jeg royka), men fikk beskjed om at jeg ikke kunne ta den inn til munnen. Det gikk rett og slett ikke. Mye mer som jeg ikke tar med i farten da det blir langt.

Men morro var det lell, og har hatt en god latter av det mange ganger senere:)

xx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...