Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er fire jenter som har planlagt hyttetur i lang tid, men så passet det aldri for noen. 

Nå kunne ikke den ene bli med, greit det. Så sa hun bare reis dere uten meg, greit det. Hørte ikke noe jeg. Så for jeg meldinger i går, blir du og samboer med på hytta til helga? Nå skal samboer jobbe overtid på fredag, og jeg har jo ikke fått noen informasjon. Virker som de bare har planlagt uten meg, og så gir de beskjed etterpå til meg. 

Hadde jeg visst om dette, så hadde jo han kunne planlagt også til fredagen bedre. Evt gå hjem før osv. 

Men så harr jeg ikke lyst å si nei heller, fordi det har jo vært prat om det lenge. Men samboer er usikker. Litt kjipt å dra meg med 2 par. Men går fint for meg. Men virker som om de ikke synes det er så kjekt. Uff... 

Anonymkode: 78266...318

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare si det?  "Jeg trodde dette skulle være en jentetur? Samboeren må altså jobbe sent på fredag, så det passer ikke så godt med partur akkurat denne helga." Og kanskje spørre om dere ikke kan dra bare venninnene denne gangen og med samboere en annen gang. 

Men hvis du ikke har noe imot å dra med to par, så er det jo bare å dra. Trenger ikke å bety at de har noe imot at du kommer alene. Det har sikkert "bare blitt sånn" at de bestemte seg for å ta med samboere.

AnonymBruker
Skrevet

Ja sant det:) men greia var vel heller at de ikke har informert meg

Anonymkode: 78266...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...