AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Jeg pleier å gå på et brukerstyrt senter for psykisk syke mennesker. Det er et fleretasjes bygg hvor det i den ene etasjen er mange mennesker for der er kafé avdelingen. De fleste der kjenner hverandre godt, sitter og prater og spiser. Det prates i munnen på hverandre og veldig høylytt. Brukere som ikke liker å ha så mange mennesker rundt seg og som er mer reserverte holder seg litt unna denne nevnte gruppen og driver med andre ting. Miljøarbeidere holder til litt overalt. Her om dagen satt det en miljøarbeider sammen med meg og to andre, og vi satt alle sammen og strikket. Ikke så mye som ble sagt, men det er sånn vi er. Så skulle h*n bort til kafeen for å få seg noe å spise. En stund etterpå skulle jeg på toalettet, og når jeg var på vei ut derfra igjen hører jeg denne miljøarbeidere si ganske høyt fra kantina: "jeg burde vel ta turen bort til de andre igjen jeg, men det er da så kjedelig der!" Jeg synes det var stygt sagt av en person som jobber med psykisk syke mennesker. Og jeg har mistet lysten til å dra dit igjen. Overreagerer jeg eller var dette dårlig sagt? Anonymkode: aa9cd...945
tånegla Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Du overreagerer om du ikke drar dit igjen for det går bare utover deg selv. Men kanskje du eller noen andre kan formidle til vedkommende eller lederen at det var unødvendig og ganske uproft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå