AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Del gjerne detaljer om hva du gjør og hvorfor du elsker jobben din. Hilsen noen som har gjort mye forskjellig og er høyere utdannet, men aldri funnet noe som jeg virkelig har likt å jobbe med. Anonymkode: c961f...cbb 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Ingen som elsker jobben sin? Tror jeg har lest i hvert fall noen på forumet som har nevnt at de gjør det tidligere Anonymkode: c961f...cbb
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 Jeg kan ikke jobbe lenger, men jeg har jobbet med events. Det er veldig gøy! Arrangere events, team-building, reiser osv for bedrifter og andre. Kjempegøy, litt slitsomt, sosialt og ingen dag er lik. Ellers likte jeg også å jobbe i resepsjon/sentralbord. Sosial jobb og det føles godt å gjøre noe for andre mennesker. Annet enn det er drømmejobben min politi - etterforsker. Så lei meg for at jeg ikke kan jobbe lenger Anonymkode: 776ad...a91
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #4 Skrevet 21. mai 2020 Jeg jobber som studieveileder / seniorkonsulent i fakultetsadministrasjonen på universitetet. Har master. Jeg elsker jobben min fordi det er den perfekte kombinasjonen/balanse mellom å veilede/ jobbe med mennesker, og å kunne trekke seg tilbake og jobbe med administrative oppgaver på data. Før jobbet jeg kun med veiledning og det ble for belastende. Å jobbe kun med administrasjon tror jeg at hadde blitt kjedelig. I tillegg er jeg med og planlegger ulike arrangementer og er inkludert i alt mulig annet som foregår. Jeg liker meg best med mye forskjellig arbeidsoppgaver og mange baller i lufta. Ellers så begynner jeg å kjede meg. I tillegg er det god ledelse, det er en viktig faktor. En tilleggsfaktor er nok også at jeg hatet min forrige jobb, så kontrasten er veldig stor. Anonymkode: 83b68...5ac
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #5 Skrevet 21. mai 2020 Jeg jobber som miljøterapeut og jobber daglig med barn og ungdom med spesielle behov. Jeg elsker jobben min! Min oppgave er å gjøre hver dag til en god dag for brukerne. Anonymkode: 768ca...6db
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #6 Skrevet 21. mai 2020 Jeg jobber på skole med ungdom med utfordrende oppførsel og psykiske vansker. Det er spennende og veldig gøy! Anonymkode: fd9bd...937
Thea82 Skrevet 21. mai 2020 #7 Skrevet 21. mai 2020 Konsulent i oljebransjen (sivilingeniør). Det er spennende oppgaver, mye å gjøre, masse ansvar, og en kombinasjon av tekniske og organisatoriske utfordringer. Og så har jeg en super sjef, masse frihet og gode kollegaer. Kombinasjonen av det gjør at jeg er kjempeglad for jobben min:)
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #8 Skrevet 21. mai 2020 Investor. Veldig givende når det går bra, helt grusomt når det går dårlig. Ganske slitsomt sånn totalt sett, men det er kanskje fordi det går dårlig nå. Anonymkode: f2baf...7c9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #9 Skrevet 21. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Investor. Veldig givende når det går bra, helt grusomt når det går dårlig. Ganske slitsomt sånn totalt sett, men det er kanskje fordi det går dårlig nå. Anonymkode: f2baf...7c9 Er det aktiv forvaltning av egne penger eller profesjonelt for andre? Kan du fortelle litt mer? 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker jobben min fordi det er den perfekte kombinasjonen/balanse mellom å veilede/ jobbe med mennesker, og å kunne trekke seg tilbake og jobbe med administrative oppgaver på data. Høres perfekt ut, egentlig. Jeg jobbet mer eller mindre kun for meg selv i forrige jobb og savnet veldig menneskelig kontakt selv om jeg hadde kolleger rundt meg. 2 timer siden, Thea82 skrev: Konsulent i oljebransjen (sivilingeniør). Det er spennende oppgaver, mye å gjøre, masse ansvar, og en kombinasjon av tekniske og organisatoriske utfordringer. Og så har jeg en super sjef, masse frihet og gode kollegaer. Kombinasjonen av det gjør at jeg er kjempeglad for jobben min:) Kult :) Er vel ikke de beste tidene der nå? Frihet hvordan? Jobber du turnus offshore? :) Anonymkode: c961f...cbb
Thea82 Skrevet 21. mai 2020 #10 Skrevet 21. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det aktiv forvaltning av egne penger eller profesjonelt for andre? Kan du fortelle litt mer? Høres perfekt ut, egentlig. Jeg jobbet mer eller mindre kun for meg selv i forrige jobb og savnet veldig menneskelig kontakt selv om jeg hadde kolleger rundt meg. Kult Er vel ikke de beste tidene der nå? Frihet hvordan? Jobber du turnus offshore? Anonymkode: c961f...cbb Det er ikke de beste tidene nei. Men vi skal nok komme gjennom det! Jeg har jobbet offshore turnus (det er fantastisk:)), nå mente jeg frihet som at min leder gir det. Eksempelvis fikk jeg ha hjemmekontor som det passet også før corona, og så lenge jeg får jobben gjort styrer jeg det meste selv. Det betyr mye for meg (når det er sagt jobber jeg mye mer enn 37,5 time;)).
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #11 Skrevet 21. mai 2020 Jeg har egentlig alltid likt jobben, selv sommerjobbene i tenårene. Har generelt en positiv innstilling til ting, er veldig sosial, effektiv og strukturert. Så lenge jeg har noe å gjøre så trives jeg. Heller 8 timer i butikkjobb enn seriemaraton på Netflix for min del. Landet til slutt på en konsulentstilling, har mastergrad i økonomi med etterutdanning innen jus (forretningsrett) . Og jeg hadde gjort det samme selv om jeg ikke får betalt, for jeg stortrives. Jobben er fleksibel, variert, jeg møter mange mennesker, jeg planlegger min egen hverdag og prioriteringer, og har stor frihet. Anonymkode: 11b8d...74a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå