AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Etter vi har sex er han egt bare opptatt av å kle på seg og for eksempel se på serie, spille eller gå i dusjen. Vi har aldri liggi å kosa etterpå, som jeg har gjort med andre tidligere. Er dette normalt? at gutter trenger litt «avstand» etter sex? Anonymkode: b6e61...ba1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Etter vi har sex er han egt bare opptatt av å kle på seg og for eksempel se på serie, spille eller gå i dusjen. Vi har aldri liggi å kosa etterpå, som jeg har gjort med andre tidligere. Er dette normalt? at gutter trenger litt «avstand» etter sex? Anonymkode: b6e61...ba1 vi har det fint ilag og sexen er bra, og han er veldig opptatt av at jeg har det bra under sex, men føler meg litt brukt på en måte. Anonymkode: b6e61...ba1
pia mater Skrevet 20. mai 2020 #3 Skrevet 20. mai 2020 Er dere ff så vil jeg si normalt. I et forhold hadde jeg reagert på det, og spurt fyren om det. Kanskje han har sine grunner. 1
Fioljenta Skrevet 20. mai 2020 #4 Skrevet 20. mai 2020 Dette virket kjent! Mannen min skjønner heller ikke det med etterspill. Han er liksom ferdig etterpå. Er det på kvelden, så sovner han. Er det på dagtid, så går han gjerne og gjør noe annet. Han ser liksom ikke behovet for noe mer. Men... han har blitt flinkere, så det er håp. 🙂 Jeg har skrevet litt om det her: https://fiolsex.net/wp/?p=356
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 Dette handler jo i bunn og grunn om forskjell mellom kjønnene og er noe vi bør godta. Anonymkode: 44e89...d02 1
Hr. Aktiv Skrevet 20. mai 2020 #6 Skrevet 20. mai 2020 Jeg er ikke der. Jeg må kose masse. Damer jeg har vært med sier de har ikke opplevd maken. Så folk er forskjellige. Har faktisk hørt om damer som ikke liker kos også, men heldigvis sluppet unna dem. 3
Jeg er mann Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 Med meg så er det litt opp og ned, noen ganger føler jeg for det, og andre ganger så er det noe annet som opptar meg. Kommer også an på situasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå