Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg nye jeans i dag, Lee Leola! Noen som vet hvordan disse holder på fasongen? Utvider de seg mye når man har brukt dem litt? De sitter som støpt nå, så jeg håper ikke de blir så mye videre... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har to stk, og eg syns dei heldt formen! dei beste buksene eg har faktisk når det gjeld dette. Men kjenner mange som seier det motsatte...

Gjest Happylappy
Skrevet

Dette er den eneste buksemodellen jeg bruker. Mine har gått MYYYYYYYE ut. Har ikke tørketrommel, men det hjelper litt med det da. Jeg kjøper dem så små at jeg akkurat får dem lukket. Da sitter di som et skudd etter en stund. Går mye ut i lår og under rumpen.....Men også endel rundt livet.

Skrevet

Takk for svar, selv om ikke det var svarene jeg håpet på... :wink: Får bare ta buksa i bruk, og håpe det beste!

Skrevet

Mine utvida seg også så mye at de ble ubrukelige etterhvert... :-?

Skrevet

men det er som sagt ein av dei beste buksene mine :) kjempefornøyd :)

Gjest hmmrff
Skrevet

er de rette i bena? eller er de bootcut?

Skrevet
Mine utvida seg også så mye at de ble ubrukelige etterhvert... :-?

:roll:

Gjest Gjesta
Skrevet
er de rette i bena? eller er de bootcut?

De er bootcut.

Jeg hadde to. Den i stretch utvidet seg masse og kan kun brukes til å male i, den andre utvidet seg nesten ikke i det hele tatt (men de er ikke noe fine på meg).

Skrevet

Jeg har tre, den enr som er lys (og litt strech) er så store at som Lilith sier bare kan brukes til å male i.. Og når jeg kjøpte den sa de den utvidet seg så jeg måtte kjøpe den liten og jeg presset den på, men likevel (tror lyse har en tendens til å vi seg mer ut, skjønner ikke helt hvorfor men en venninne sa det til meg en gang) neste gang jeg kjøpte en, litt mørkere tok jeg en størrelse mindre for å være lur, men den har ikke utvidet seg i det hele tatt.. (eller så har jeg lagt på meg :D)

Gjest siri piri
Skrevet
Jeg har tre' date=' den enr som er lys (og litt strech) er så store at som Lilith sier bare kan brukes til å male i.. Og når jeg kjøpte den sa de den utvidet seg så jeg måtte kjøpe den liten og jeg presset den på, men likevel (tror lyse har en tendens til å vi seg mer ut, skjønner ikke helt hvorfor men en venninne sa det til meg en gang) neste gang jeg kjøpte en, litt mørkere tok jeg en størrelse mindre for å være lur, men den har ikke utvidet seg i det hele tatt.. (eller så har jeg lagt på meg :D)[/quote']

Har samme erfaring. Min lyse Leola stretch utvidet seg en del, mens den mørke stretch Leola holdt formen ganske greit.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

de er helt supre for meg iaf. De tilpassa seg min form liksom, sånn at det ble super bra. De bare satt som söpt :ler: , Yndlingsbukser!!

Men så har ikke jeg smale, tynne lange flotte ben heller :-? Jeg er av den litt kortere modellen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...