AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Del Skrevet 20. mai 2020 Eller er det ikke trygt? Tenker på skole. Anonymkode: f23dd...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edwardnigma Skrevet 20. mai 2020 #2 Del Skrevet 20. mai 2020 Hva er det du egentlig spør om her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Del Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, edwardnigma skrev: Hva er det du egentlig spør om her? Corona smitte og hvor trygt er det å kjøre med en skole nå. Anonymkode: f23dd...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #4 Del Skrevet 20. mai 2020 Ikke sikkert du får kjøretime uansett, selv om kjøreskolene er åpnet. Min kjøreskolen er ikke åpen for «vanlig» drift men bare foreløpig for de som hadde meldt seg på og skulle tatt eksamen i mars og april.. Anonymkode: 47ba7...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #5 Del Skrevet 21. mai 2020 Du kan fint ØVELSESkjøre. Om du får kjøretimer, er en annen sak. Myndighetene har åpnet opp for oppkjøring etc Anonymkode: 1bddd...2a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #6 Del Skrevet 23. mai 2020 Øvelseskjøre er noe man gjør privat, og noe som er blitt anbefalt å gjøre så mye som mulig å den pågående smittesituasjonen nettopp fordi kjøreskolene har vært stengt. Nå kan du bestille kjøretimer. Jo mer øvelseskjøring, jo færre kostbare kjøreskoletimer (ihvertfall i teorien) Anonymkode: 0e976...d3c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #7 Del Skrevet 23. mai 2020 Mannen min har sin første kjøretime på onsdag, som han bestilte i går. Kjøreskolene har fått retningslinjer å forholde seg til, så dersom både lærer og elev er friske er det ikke noe mer eller mindre trygt enn «før korona». Anonymkode: 5714e...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #8 Del Skrevet 24. mai 2020 Opplever kjøretimene som trygge nå. Alle berøringsflater i bilen sprites mellom hver elev (og elever må møte og slippes av på kontoret for at bilen skal slippe så utrolig mange runder med sprit daglig - det skal sprites om elev og lærer bytter plass også), elev og lærer spriter hender før man går inn i bilen, og ting som jakker, sekker og mobiler oppbevares i bagasjerommet. I løpet av timen stopper vi for å lufte ut av bilen (jeg har dobbelttimer (90 min) og stopper 1-2 ganger for en kjapp luftings - vet ikke hvor ofte det gjøres på enkelttimer). Har vi luftveissymptomer får vi ikke komme inn i bilen, med mindre vi vet det skyldes pollenallergi. Vi pollenallergikere skal dog ha lav terskel for å avbestille om vi får et symptom vi ikke har hatt før. Må man hoste eller nyse, skal man helst stoppe bilen og hoste/nyse ut av bilen. Går ikke alltid, men vi skal prøve. 😂 Kjøreskolen min har en 12-timers regel på avbestillinger av timer, men har nå valgt å gå bort ifra den, så vi kan i teorien ringe og avbestille når timen skulle begynt uten å måtte betale for timen. Anonymkode: 2c5e7...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #9 Del Skrevet 24. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Opplever kjøretimene som trygge nå. Alle berøringsflater i bilen sprites mellom hver elev (og elever må møte og slippes av på kontoret for at bilen skal slippe så utrolig mange runder med sprit daglig - det skal sprites om elev og lærer bytter plass også), elev og lærer spriter hender før man går inn i bilen, og ting som jakker, sekker og mobiler oppbevares i bagasjerommet. I løpet av timen stopper vi for å lufte ut av bilen (jeg har dobbelttimer (90 min) og stopper 1-2 ganger for en kjapp luftings - vet ikke hvor ofte det gjøres på enkelttimer). Har vi luftveissymptomer får vi ikke komme inn i bilen, med mindre vi vet det skyldes pollenallergi. Vi pollenallergikere skal dog ha lav terskel for å avbestille om vi får et symptom vi ikke har hatt før. Må man hoste eller nyse, skal man helst stoppe bilen og hoste/nyse ut av bilen. Går ikke alltid, men vi skal prøve. 😂 Kjøreskolen min har en 12-timers regel på avbestillinger av timer, men har nå valgt å gå bort ifra den, så vi kan i teorien ringe og avbestille når timen skulle begynt uten å måtte betale for timen. Anonymkode: 2c5e7...fca Takk! 😊 Dere henter ikke elever hjemme lenger? Altså starter timer kun på skolen? Anonymkode: f23dd...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #10 Del Skrevet 25. mai 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! 😊 Dere henter ikke elever hjemme lenger? Altså starter timer kun på skolen? Anonymkode: f23dd...e4e Kjøreskolen min har aldri hentet elever hjemme, men vi kunne hentes på togstasjonen, skolen (om den var i nærheten) eller jobb (om den var i nærheten). Nå må vi starte og avslutte kjøretimene utenfor kjøreskolen. Det er riktig nok ett unntak, og det er å møte og/eller avslutte på den ene vgs-en her. Men da må forrige/neste elev også møte opp/avslutte der. Anonymkode: 2c5e7...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #11 Del Skrevet 25. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøreskolen min har aldri hentet elever hjemme, men vi kunne hentes på togstasjonen, skolen (om den var i nærheten) eller jobb (om den var i nærheten). Nå må vi starte og avslutte kjøretimene utenfor kjøreskolen. Det er riktig nok ett unntak, og det er å møte og/eller avslutte på den ene vgs-en her. Men da må forrige/neste elev også møte opp/avslutte der. Anonymkode: 2c5e7...fca Mere smitte risiko om elevene tar kollektiv transport til kjøre timen? Anonymkode: f23dd...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #12 Del Skrevet 25. mai 2020 Jeg har kjøretime på torsdag. Regner med at de vasker bilene godt nå om dagen. Anonymkode: bb2f2...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2020 #13 Del Skrevet 28. mai 2020 På 25.5.2020 den 20.21, AnonymBruker skrev: Mere smitte risiko om elevene tar kollektiv transport til kjøre timen? Anonymkode: f23dd...e4e Ikke mitt problem at de gjør det sånn. 🤷♀️ Anonymkode: 2c5e7...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #14 Del Skrevet 30. mai 2020 På 28.5.2020 den 9.02, AnonymBruker skrev: Ikke mitt problem at de gjør det sånn. 🤷♀️ Anonymkode: 2c5e7...fca Blir lærer smittet så blir elevene det osv... Anonymkode: f23dd...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2020 #15 Del Skrevet 30. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f23dd...e4e Det er fortsatt ikke mitt problem. Jeg er ikke kjørelærer og bestemmer ikke hvordan kjøreskolen velger å gjøre ting. Anonymkode: 2c5e7...fca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. juni 2020 #16 Del Skrevet 3. juni 2020 Ryddet for latterliggjøring, avsporinger og brukerdebatt. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå