AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Jeg er stor og tykk, og har det ganske greit med meg selv, selv om jeg sikkert ikke passer inn i verken a4-verden eller har den rette kroppen helsemessig. Jeg er ikke bare stor, jeg er diger. Og mange menn liker digre damer. Men: er det slik at alle menn som liker digre damer er også feeders? Ingen mann jeg har vært med, kommer over den greia at han må se meg spise, eller blir kåt når jeg har magen ute. Er det slik at alle menn som har en prefernase for BBWs, har også en fetisj for fedme? Anonymkode: 08ea8...95e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Dater ikke feedere. Møtt på én av de. Resten har bare likt større folk og har ikke noe i mot om at de går både litt opp eller ned - men uten noe fokus på det å endre seg. Anonymkode: c5277...592
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 Hva er en en feeder? Anonymkode: 87ea0...e97
Pugha Skrevet 22. mai 2020 #5 Skrevet 22. mai 2020 22 minutter siden, Kenpet78 skrev: Liker store damer men er ingen feeder 😀 På 20.5.2020 den 15.13, AnonymBruker skrev: Jeg er stor og tykk, og har det ganske greit med meg selv, selv om jeg sikkert ikke passer inn i verken a4-verden eller har den rette kroppen helsemessig. Jeg er ikke bare stor, jeg er diger. Og mange menn liker digre damer. Men: er det slik at alle menn som liker digre damer er også feeders? Ingen mann jeg har vært med, kommer over den greia at han må se meg spise, eller blir kåt når jeg har magen ute. Er det slik at alle menn som har en prefernase for BBWs, har også en fetisj for fedme? Anonymkode: 08ea8...95e Må se et bilde av deg før jeg kan si om jeg liker det eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #6 Skrevet 22. mai 2020 Du kommer ikke utenom at menn som vil date deg har en fetisj. Men det går an å ha denne fetisjen uten å være en feeder. Kompisen min elsker store damer, han er ingen feeder, men han vil jo at de han dater skal holde seg "digre". Dumpet den forrige kjæresten da hun ønsket å gå ned i vekt pga helsen. Anonymkode: e710e...914 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 23. mai 2020 #7 Skrevet 23. mai 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kommer ikke utenom at menn som vil date deg har en fetisj. Men det går an å ha denne fetisjen uten å være en feeder. Kompisen min elsker store damer, han er ingen feeder, men han vil jo at de han dater skal holde seg "digre". Dumpet den forrige kjæresten da hun ønsket å gå ned i vekt pga helsen. Anonymkode: e710e...914 Dersom ts har en grei personlighet og litt utstråling så dater jeg gjerne.Har ikke en fetish av den grunn. Har ikke noe å si om man er tynn eller tykk eller alt i mellom. Har absolutt ikke noe fetish selv om store damer kan være både sexy og tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #8 Skrevet 23. mai 2020 Feeder - jeg tenker mannen/partner er syk og driver med manipulasjon og misshandel. Dette er bare sykt og i mine øyner like ille som all annen fysisk/psykisk misshandel. Å tenne på en stor partner er noe annet! Å like store lår, hofter, rumpe. Og da tenner man vel på partneren som helhet, med personligheten og alt annet - samme som for alle andre mennesker som blir forelsket. Uansett om det er størrelse 38 eller 52. ps. vet ikke hva BBW er. som TS skriver om Anonymkode: f6998...e49
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #9 Skrevet 23. mai 2020 De få som liker store damer, har kun dette som en seksuell fetisj. Ikke som et ønsket kroppsideal til en kjæreste. Anonymkode: a330e...ad5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #10 Skrevet 23. mai 2020 Jeg liker intelligente damer med høy empati, interesse for samfunnet rundt seg og med beksvart humor. Noen av de er høye, noen lave, noen tykke, noen tynne. Uansett hvordan de ser ut liker jeg magen og kroppen deres så lenge jeg liker humoren og personligheten deres. Og klart jeg liker å se på de spise; å sette seg ned sammen ved måltider og snakke sammen og se hverandre inn i øynene er gull for et forhold. Men om jeg er en feeder? Nei, absolutt ikke. Ikke har jeg en eneste fetish heller. Anonymkode: cf1d3...784 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #11 Skrevet 24. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: De få som liker store damer, har kun dette som en seksuell fetisj. Ikke som et ønsket kroppsideal til en kjæreste. Anonymkode: a330e...ad5 Her var det mange faktafeil. For det første er det ikke så rent få som liker store damer. De snakker bare ikke så høyt om det, da de møtes av fordommer som du kommer med her. For det andre er det ingen fetisj å like store damer, det er faktisk mange som tenner på mennesker, ikke utelukkende kroppsfasong. Og hva er egentlig kroppsidealet hos en kjæreste? Det finnes det ikke noe fasitsvar på, da de fleste har ulik smak. Noen liker små pupper, andre store. Noen like små rumper, andre store. Noen liker store damer, noen liker små. Det må være stusselig å leve i en verden uten nyanser, slik du gjør. Da går man glipp av mye moro. Anonymkode: 318af...e95
Måneskinn Skrevet 24. mai 2020 #12 Skrevet 24. mai 2020 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: ps. vet ikke hva BBW er. som TS skriver om BBW er forkortelse for Big Beautiful woman - betegnelse på en litt stor formfull dame Endret 24. mai 2020 av Måneskinn
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #13 Skrevet 24. mai 2020 Store former på pupper og rumpe er så feminint, synes jeg. Men jeg har ingen fetisj for fedme eller feeding. Har en annen fetisj, men det er ikke sånn at en fetisj styrer hele forholdet. Det vil alltid være kjærligheten mellom oss styrer forholdet. Anonymkode: d78c0...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå