AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Hei jeg er 16... Jeg hadde en kjæreste i 2 år, men det hold ikke så lenge fordi han var utro med alt og alle. Hadde ingen betydning bare det var eldre enn han (begge er 16) Det har gått 8 måneder siden vi slo opp og han forteller meg fortsatt om damene han har pult): vi bor i ei bygd og jeg møter han lissom på butikken der han alltid skal ta det opp. Jeg har ikke hatt sex med noen siden han men han har til og med pult MIN kusine for å såre meg. Akkurat nå har han en greie med et parr jenter ( ingen av de vet om hverandre) og alle disse jentene har Knæsj neon farget hår og piercingene i øre, nese, munn og hals osv osv.. de går i korte sånn trailer trash( litt sånn skitten joggebukse og leopard 15cm hæler og med bare Bh) Hun ene er også 17 og har 2 barn med forskjellig far jeg tenker ofte sånn var jeg bare så lite vært at han kunne gå ut å knulle alle andre jenter.... jeg ser jo at han har en type her, og det er ikke noe galt i dette.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg over han, eller hvorfor kan knuller MIN kusine 2 uker etter at han var utro for første gang mot meg.. Forstår heller ikke hvorfor han sender meg bilde av at han er på date med jenter eller forteller meg at de knuller når jeg pakker varene mine på joker lissom. hva vil han?!?!? han har en diagnose som gjør at han er dårlig sosial. Tenkte det var lurt å legge til) herregud når jeg leser dette høres det ut som kødd, men det er faktisk livet mitt og det suger for øyeblikket Anonymkode: 2b7d0...90e
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Dump han, slike folk er ingenting å være i ett forhold med. Og du er ung ikke kast bort tiden på en slik dust.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Skrevet 20. mai 2020 1. Du kaller ikke folk "trailer trash". Få litt mer respekt for andre folk enn som så. 2. Seksuelt utagering kan være et tegn på at noen sliter. Snakk gjerne med helsesykepleier på skolen eller noe sånt. Anonymkode: bdb20...4ad 26
Gibralfaro Skrevet 20. mai 2020 #4 Skrevet 20. mai 2020 Hvorfor har du ikke blokkert han? Du trenger ikke å forstå hvorfor han gjør som han gjør. Det eneste du kan gjøre er å sette grenser for hva du tillater, og holde deg til det, og deretter gjøre hva som helst for å ikke sitte og tenke på det som har skjedd. Overtenking og overanalysering vil aldri gi deg svar. Så, lukk kapittelet, og begynn på et nytt, så slutter du raskt å bry deg om de svarene du søker etter nå. 17
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 Min første tanke her er at det nok ikke er så dumt å blokkere denne personen overalt. Det feiler ham åpenbart noe, og å la ham få fortsette å holde på som han gjør vil bare gjøre deg vondt. Slett, blokker og ignorer. Du fortjener så veldig mye bedre enn dette. Du er fortsatt ung og vil ikke ha problemer med å finne noen som vet å behandle deg bra, men ikke stress med det. Drømmeprinsen dukker opp tidsnok, i mellomtiden må du prøve å få denne taperen på avstand. Om han absolutt skal knulle rundt på andre jenter er det hans valg - det er han som sitter igjen med seksuelt overførbare sykdommer og dårlig rykte, ikke du. Anonymkode: 00ff2...f1c 7
Nerine_ Skrevet 20. mai 2020 #6 Skrevet 20. mai 2020 Han er åpenbart ikke helt oppegående når det kommer til den sosiale biten. Du klarer deg mye bedre uten han! Men slutt å kall andre "trailer trash", det er er respektløs måte å omtale andre på. Det er ikke deres feil at x'en din er mindre intelligent. 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 Hva er trailer trash? Anonymkode: cd1e4...555
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #9 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hehe, bygda ass. Anonymkode: d6fd5...869 Jeg vet.. Jeg er innflytter da. kommer fra Nordstrand men Pappa ønsket et mer "frilufts" og "Landig" liv så da endte vi opp i gokk.. Anonymkode: 2b7d0...90e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #10 Skrevet 20. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er trailer trash? Anonymkode: cd1e4...555 https://www.google.com/search?q=trailer+trash&oq=trailer+trash&aqs=chrome..69i57j69i59l3j69i60l4.2103j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 googlet for deg jeg 😉 Anonymkode: d9d83...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #11 Skrevet 20. mai 2020 Noen som veit hva han vil? han er totalt idiot jo... hvem forteller exen at de knuller kusinen TIL exen lissom? Anonymkode: 2b7d0...90e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #12 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som veit hva han vil? han er totalt idiot jo... hvem forteller exen at de knuller kusinen TIL exen lissom? Anonymkode: 2b7d0...90e Synes vel egentlig du burde bry deg mer om at kusinen din hadde sex med eksen din? Blokk eksen din, kanskje han har lyst til å såre deg, kanskje han har lyst til å gjøre deg sjalu, det spiller ingen rolle, bare blokker. Uansett, du burde få mer respekt for andre mennesker, å kalle andre "trailer trash" er tacky. Anonymkode: be813...ca6 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #13 Skrevet 20. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du burde få mer respekt for andre mennesker, å kalle andre "trailer trash" er tacky. Anonymkode: be813...ca6 Det er jo det de er. Det er den typen du snur deg etter når du går forbi bare for å se om det du så var riktig. Og når en dame på 25 som bor på ei hytte, har neongrønn hårfarge og bruke sånn Pokerman kjeledress dress, med hette og slikt på butikken knuller en fyr på 16 er noe galt. Tenker det er mer Tacky enn å kalle noen Trailer Trash Anonymkode: 2b7d0...90e 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #14 Skrevet 20. mai 2020 Gutten trenger jo hjelp. 16 år er nærmest et barn. Her har foreldre sviktet stort. Ingen 16 åringer skal ligge rundt. Han kan og spre både corona og kjønnssykdommer. Prøv å skaff hjelp. Virker som en slags selvskading med ukritisk sex med alle. Anonymkode: c8b80...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #15 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gutten trenger jo hjelp. 16 år er nærmest et barn. Her har foreldre sviktet stort. Ingen 16 åringer skal ligge rundt. Han kan og spre både corona og kjønnssykdommer. Prøv å skaff hjelp. Virker som en slags selvskading med ukritisk sex med alle. Anonymkode: c8b80...4ef Ja det har de! men de hatet meg, så jeg tror de er glade for at han bare ikke er med meg lenger.. Han er litt sånn gårdsgutt og jeg er i deres øyne en klysete innflytter.. Morra hans hakket på alt jeg gjorde så mye som hun kunne.. Faren han er egt grei, han sa det var rart at vi var sammen men det gikk greit lissom. Han mente bare det var rart at gutten hans valgte vestkant klysa som han kalte meg og familien min. ts Anonymkode: 2b7d0...90e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #16 Skrevet 20. mai 2020 Tror du skal gjøre det litt vanskeligere for ham å kontakte deg. Anonymkode: 9b82b...0ae 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #17 Skrevet 20. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: https://www.google.com/search?q=trailer+trash&oq=trailer+trash&aqs=chrome..69i57j69i59l3j69i60l4.2103j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 googlet for deg jeg 😉 Anonymkode: d9d83...1e5 Åja, men trodde ikke folk i Norge bodde i husvogner 😉 Anonymkode: cd1e4...555 2
Gjest Alterego666 Skrevet 20. mai 2020 #18 Skrevet 20. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: han har en diagnose som gjør at han er dårlig sosial. Utfra din beskrivelse klarer han seg uvanlig fint sosialt.
Gjest Alterego666 Skrevet 20. mai 2020 #19 Skrevet 20. mai 2020 Hva betegner du deg selv, som innleder forhold til samme person som 14-åring? Kulturelite?
Bunuel Skrevet 20. mai 2020 #20 Skrevet 20. mai 2020 😂 hørtes ut som en episode av trailer park boys. Bare ikke så artig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå