Gå til innhold

Føler mange menn jeg møter på Tinder er så små?? Hvorfor lyve på høyden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo alltids pynte litt på vekt, for du kan legge deg i hardtrening og nå ønsket vekt før evnt date. Men høyden? 🤔 Kan vel ikke akkurat gjøre deg selv 10 cm høyere på magisk vis? 

Jeg er 168 høy, jente. Nå skulle jeg treffe en fyr som hevdet han var 175 høy. Møtte han og jeg var høyere enn han!Misforstå meg rett, høyde har ikke såå mye å si. Men når du snakker med en person som selv er opptatt av høyde, lurer på hvor høy du er osv så blir det så teit å lyve. Tror menn at damer ikke ser når de er høyere enn en mann? Har datet flere også som hevder de er høyere enn de er. 

Har jeg bare vært uheldig? 

Anonymkode: 15395...192

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er damene som er digre.

Anonymkode: 5f610...3a6

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at de menna som er opptatt av høyden din er det fordi de selv er korte. Jeg har nok bare fått spørsmål eller kommentarer på høyden fra lave menn.. høye menn har et mye mer avslappa forhold til det. 

Anonymkode: 40f2a...5ea

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo alltids pynte litt på vekt, for du kan legge deg i hardtrening og nå ønsket vekt før evnt date. Men høyden? 🤔 Kan vel ikke akkurat gjøre deg selv 10 cm høyere på magisk vis? 

Jeg er 168 høy, jente. Nå skulle jeg treffe en fyr som hevdet han var 175 høy. Møtte han og jeg var høyere enn han!Misforstå meg rett, høyde har ikke såå mye å si. Men når du snakker med en person som selv er opptatt av høyde, lurer på hvor høy du er osv så blir det så teit å lyve. Tror menn at damer ikke ser når de er høyere enn en mann? Har datet flere også som hevder de er høyere enn de er. 

For han så betydde ikke høyde noe, men det betydde alt for deg. 

Anonymkode: d7590...11e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

De tenker vel at det ikke betyr noe etter at dere møtes, akkurat slik som de som lyver grovt på alderen sin eller om andre vesentlige ting. 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt feil. Hvis høyde ikke betydde noe for han så hadde han jo vært ærlig om høyden sin. 

Anonymkode: 0ec0e...bc7

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er enklere å tilgivelse enn tillatelse, i mange tilfeller. Fordi mange sorteres på potensielt banale ting, er det mange som utelater både det ene og det andre i sånne profiler. Noen overdriver og noen underdriver, mens andre bruker eufemismer. Tenker det er ganske mange som legger til litt på høyde, IQ og stillingsprosent, og trekker fra litt på vekta, for å slippe å bli filtrert bort for tidlig. Enkelte shopper vekk kviser, andre skjuler at de har barn og er arbeidsledige. Denne typen overraskelser er vel litt av moroa med nettdating. :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen vits for en mann å være på tinder hvis han oppgir å være lav, enkelt og greit. Så da kan han la være å bruke tinder, eller lyve / ikke oppgi høyde. Å ikke oppgi høyde virker heller ikke, da blir det antatt at han er lav

Anonymkode: 41bb2...481

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste utenlandske mennene er små . Spesielt de fra midtøsten og øst Europa. Likevel så ser jeg jenter som sprader rundt med de små mennene og er kjærester. Så høyden kan ikke ha så mye å si...

Anonymkode: 23cb8...b54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen vits for en mann å være på tinder hvis han oppgir å være lav, enkelt og greit. Så da kan han la være å bruke tinder, eller lyve / ikke oppgi høyde. Å ikke oppgi høyde virker heller ikke, da blir det antatt at han er lav

Tull høyden har ikke så mye å si i virkeligheten, annet enn her på KG av individer som liker å rakke ned på folk og folks utseende.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tom cruise er liten og spretten men kjekk alikevel og har masse penger. Er det så ille med en lav mann da? 

Anonymkode: 0cb27...7d5

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Menn kan også være usikre, og ha komplekser, så det er ikke nødvendigvis så mye mere komplisert enn om ei dame som lyver på vekten eller høyden.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det var jo han som begynte å mase om høyde, som jeg skrev...... For meg kunne det egentlig vært like greit å ikke vite høyde før møte, så slipper jeg å få tanker i hodet om at han faktisk er høyere enn meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

høye menn har et mye mer avslappa forhold til det.

Forsåvidt, helt til det blir ukomfortabel stor forskjell.  Jeg synes små nette damer er veldig fint, men når det er mer enn 25cm mellom oss,  så er det ikke veldig praktisk. 

Anonymkode: 4c634...158

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Forsåvidt, helt til det blir ukomfortabel stor forskjell.  Jeg synes små nette damer er veldig fint, men når det er mer enn 25cm mellom oss,  så er det ikke veldig praktisk. 

Anonymkode: 4c634...158

A13usaonutL._CLa%7C2140,2000%7C61+Vk9Nz1

AnonymBruker
Skrevet

Skulle sitere den over. :P

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Tull høyden har ikke så mye å si i virkeligheten, annet enn her på KG av individer som liker å rakke ned på folk og folks utseende.

Tull? Lag deg en fiktiv profil på tinder da som en lav mann. Så kan du jo se hvor mange likes du får

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han var 175 høy. Det er jo ganske nært deg i høyde.

Kjæresten min på 183 er 13 cm høyere enn meg og han påstår at jeg er like høy som ham. Har ogsp hørt fra fremmede at jeg sikkert er minst 185 cm. Vår oppfatning av hvor "høy" folk er, er nemlig ikke det samme som faktisk høyde. 

Anonymkode: 72702...2c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha😂

Anonymkode: 8ce8f...afb

• 3 år senere...
Skrevet
On 5/20/2020 at 11:06 AM, AnonymBruker said:

Ja, de lyver dessverre ! Men skal vi tilgi dette ?

Har opplev det samme 2 ganger eller mer , at de lyver og dette betyr at de lyver av masse andre ting … poenget er om han er ærlig så hadde han vært det i høyden også.

Jeg datet en som sa at han er 170 men han er kortere enn meg som jeg er 157 🎃☠️.

Tror han at jeg ikke ser? Han lyver og det hjelper ikke om han er Tom Cruise🤥🤥🤥🤥

• Nyttig 1
Skrevet

Aldri skjønt meg på de som lyver på høyde, alder eller vekt, det blir jo avslørt når man møtes uansett. Og hvor flaut er det ikke å bli tatt i å lyve på slikt? Også hørt fra damer at det er vanlig å lyve på seksuelle ferdigheter og preferanser, og samme der, det vil bli avslørt. Her har damene alltid visst hva de gikk til, på godt og vondt, og det er da rart at dette ikke er normen 

Anonymkode: febcd...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...