AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Man kan jo alltids pynte litt på vekt, for du kan legge deg i hardtrening og nå ønsket vekt før evnt date. Men høyden? 🤔 Kan vel ikke akkurat gjøre deg selv 10 cm høyere på magisk vis? Jeg er 168 høy, jente. Nå skulle jeg treffe en fyr som hevdet han var 175 høy. Møtte han og jeg var høyere enn han!Misforstå meg rett, høyde har ikke såå mye å si. Men når du snakker med en person som selv er opptatt av høyde, lurer på hvor høy du er osv så blir det så teit å lyve. Tror menn at damer ikke ser når de er høyere enn en mann? Har datet flere også som hevder de er høyere enn de er. Har jeg bare vært uheldig? Anonymkode: 15395...192 5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Det er damene som er digre. Anonymkode: 5f610...3a6 13
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Skrevet 20. mai 2020 Min erfaring er at de menna som er opptatt av høyden din er det fordi de selv er korte. Jeg har nok bare fått spørsmål eller kommentarer på høyden fra lave menn.. høye menn har et mye mer avslappa forhold til det. Anonymkode: 40f2a...5ea 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #4 Skrevet 20. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo alltids pynte litt på vekt, for du kan legge deg i hardtrening og nå ønsket vekt før evnt date. Men høyden? 🤔 Kan vel ikke akkurat gjøre deg selv 10 cm høyere på magisk vis? Jeg er 168 høy, jente. Nå skulle jeg treffe en fyr som hevdet han var 175 høy. Møtte han og jeg var høyere enn han!Misforstå meg rett, høyde har ikke såå mye å si. Men når du snakker med en person som selv er opptatt av høyde, lurer på hvor høy du er osv så blir det så teit å lyve. Tror menn at damer ikke ser når de er høyere enn en mann? Har datet flere også som hevder de er høyere enn de er. Har jeg bare vært uheldig? Anonymkode: 15395...192 For han så betydde ikke høyde noe, men det betydde alt for deg. Anonymkode: d7590...11e 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 De tenker vel at det ikke betyr noe etter at dere møtes, akkurat slik som de som lyver grovt på alderen sin eller om andre vesentlige ting. 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: For han så betydde ikke høyde noe, men det betydde alt for deg. Anonymkode: d7590...11e Det er jo helt feil. Hvis høyde ikke betydde noe for han så hadde han jo vært ærlig om høyden sin. Anonymkode: 0ec0e...bc7 7 1
Okapi Skrevet 20. mai 2020 #6 Skrevet 20. mai 2020 Det er enklere å tilgivelse enn tillatelse, i mange tilfeller. Fordi mange sorteres på potensielt banale ting, er det mange som utelater både det ene og det andre i sånne profiler. Noen overdriver og noen underdriver, mens andre bruker eufemismer. Tenker det er ganske mange som legger til litt på høyde, IQ og stillingsprosent, og trekker fra litt på vekta, for å slippe å bli filtrert bort for tidlig. Enkelte shopper vekk kviser, andre skjuler at de har barn og er arbeidsledige. Denne typen overraskelser er vel litt av moroa med nettdating. 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 Det er ingen vits for en mann å være på tinder hvis han oppgir å være lav, enkelt og greit. Så da kan han la være å bruke tinder, eller lyve / ikke oppgi høyde. Å ikke oppgi høyde virker heller ikke, da blir det antatt at han er lav Anonymkode: 41bb2...481 4 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #8 Skrevet 20. mai 2020 De fleste utenlandske mennene er små . Spesielt de fra midtøsten og øst Europa. Likevel så ser jeg jenter som sprader rundt med de små mennene og er kjærester. Så høyden kan ikke ha så mye å si... Anonymkode: 23cb8...b54 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #9 Skrevet 20. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen vits for en mann å være på tinder hvis han oppgir å være lav, enkelt og greit. Så da kan han la være å bruke tinder, eller lyve / ikke oppgi høyde. Å ikke oppgi høyde virker heller ikke, da blir det antatt at han er lav Anonymkode: 41bb2...481 Tull høyden har ikke så mye å si i virkeligheten, annet enn her på KG av individer som liker å rakke ned på folk og folks utseende. Anonymkode: 23cb8...b54 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #10 Skrevet 20. mai 2020 Tom cruise er liten og spretten men kjekk alikevel og har masse penger. Er det så ille med en lav mann da? Anonymkode: 0cb27...7d5
Gibralfaro Skrevet 20. mai 2020 #11 Skrevet 20. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Har jeg bare vært uheldig? Anonymkode: 15395...192 Menn kan også være usikre, og ha komplekser, så det er ikke nødvendigvis så mye mere komplisert enn om ei dame som lyver på vekten eller høyden. 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #12 Skrevet 20. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: For han så betydde ikke høyde noe, men det betydde alt for deg. Anonymkode: d7590...11e Det var jo han som begynte å mase om høyde, som jeg skrev...... For meg kunne det egentlig vært like greit å ikke vite høyde før møte, så slipper jeg å få tanker i hodet om at han faktisk er høyere enn meg. Anonymkode: 15395...192 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #13 Skrevet 20. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: høye menn har et mye mer avslappa forhold til det. Forsåvidt, helt til det blir ukomfortabel stor forskjell. Jeg synes små nette damer er veldig fint, men når det er mer enn 25cm mellom oss, så er det ikke veldig praktisk. Anonymkode: 4c634...158
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #14 Skrevet 20. mai 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Forsåvidt, helt til det blir ukomfortabel stor forskjell. Jeg synes små nette damer er veldig fint, men når det er mer enn 25cm mellom oss, så er det ikke veldig praktisk. Anonymkode: 4c634...158 Anonymkode: 5f610...3a6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #15 Skrevet 20. mai 2020 Skulle sitere den over. Anonymkode: 5f610...3a6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #16 Skrevet 20. mai 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Tull høyden har ikke så mye å si i virkeligheten, annet enn her på KG av individer som liker å rakke ned på folk og folks utseende. Anonymkode: 23cb8...b54 Tull? Lag deg en fiktiv profil på tinder da som en lav mann. Så kan du jo se hvor mange likes du får Anonymkode: 41bb2...481 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #17 Skrevet 20. mai 2020 Kanskje han var 175 høy. Det er jo ganske nært deg i høyde. Kjæresten min på 183 er 13 cm høyere enn meg og han påstår at jeg er like høy som ham. Har ogsp hørt fra fremmede at jeg sikkert er minst 185 cm. Vår oppfatning av hvor "høy" folk er, er nemlig ikke det samme som faktisk høyde. Anonymkode: 72702...2c4 2
Lillirose Skrevet 2. november 2023 #19 Skrevet 2. november 2023 On 5/20/2020 at 11:06 AM, AnonymBruker said: Man kan jo alltids pynte litt på vekt, for du kan legge deg i hardtrening og nå ønsket vekt før evnt date. Men høyden? 🤔 Kan vel ikke akkurat gjøre deg selv 10 cm høyere på magisk vis? Jeg er 168 høy, jente. Nå skulle jeg treffe en fyr som hevdet han var 175 høy. Møtte han og jeg var høyere enn han!Misforstå meg rett, høyde har ikke såå mye å si. Men når du snakker med en person som selv er opptatt av høyde, lurer på hvor høy du er osv så blir det så teit å lyve. Tror menn at damer ikke ser når de er høyere enn en mann? Har datet flere også som hevder de er høyere enn de er. Har jeg bare vært uheldig? Anonymkode: 15395...192 Ja, de lyver dessverre ! Men skal vi tilgi dette ? Har opplev det samme 2 ganger eller mer , at de lyver og dette betyr at de lyver av masse andre ting … poenget er om han er ærlig så hadde han vært det i høyden også. Jeg datet en som sa at han er 170 men han er kortere enn meg som jeg er 157 🎃☠️. Tror han at jeg ikke ser? Han lyver og det hjelper ikke om han er Tom Cruise🤥🤥🤥🤥 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #20 Skrevet 2. november 2023 Aldri skjønt meg på de som lyver på høyde, alder eller vekt, det blir jo avslørt når man møtes uansett. Og hvor flaut er det ikke å bli tatt i å lyve på slikt? Også hørt fra damer at det er vanlig å lyve på seksuelle ferdigheter og preferanser, og samme der, det vil bli avslørt. Her har damene alltid visst hva de gikk til, på godt og vondt, og det er da rart at dette ikke er normen Anonymkode: febcd...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå