AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Den 1 er i dag . Nr 2 noken dager siden og n3 nr 2 dager før . Er det et dårlig tegn Anonymkode: eb1c3...8fa
Tesss Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Litt vanskelig å si, de er jo fortsatt ganske sterke.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Skrevet 20. mai 2020 Hva er det med disse som er et dårlig tegn? Tre superklare positive graviditetstester. Anonymkode: 5fbe2...e98 5
Blatter Skrevet 20. mai 2020 #4 Skrevet 20. mai 2020 Fins egen tråd for tolkning av graviditetstester. Men hvorfor skal disse vise dårlig tegn? Med mindre du ikke ønsker å være gravid? alle 3 testene er tydelig positive, strekene kan jo ikke bli tydeligere. En skal IKKE sammenligne graviditetstester for å sjekke økningen av HCG da det kan være ulik fargestoff, parti osv.. er du bekymret ville jeg ha oppsøkt legen.. tatt blodprøve med to dagers mellomrom for å sjekke økningen av HCG.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med disse som er et dårlig tegn? Tre superklare positive graviditetstester. Anonymkode: 5fbe2...e98 den 1 er sterkere enn nr 2 Anonymkode: eb1c3...8fa
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #6 Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, Blatter skrev: Fins egen tråd for tolkning av graviditetstester. Men hvorfor skal disse vise dårlig tegn? Med mindre du ikke ønsker å være gravid? alle 3 testene er tydelig positive, strekene kan jo ikke bli tydeligere. En skal IKKE sammenligne graviditetstester for å sjekke økningen av HCG da det kan være ulik fargestoff, parti osv.. er du bekymret ville jeg ha oppsøkt legen.. tatt blodprøve med to dagers mellomrom for å sjekke økningen av HCG.. Oki , takk Anonymkode: eb1c3...8fa
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: den 1 er sterkere enn nr 2 Anonymkode: eb1c3...8fa Og du tok dem på nøyaktig samme tid på døgnet, og hadde nøyaktig samme mengde urin i blæren og den urinen hadde vært nøyaktig like lenge i blæren ved begge testene? Anonymkode: 5fbe2...e98 1
Amatariel Skrevet 20. mai 2020 #8 Skrevet 20. mai 2020 De er alle sammen sterke. På et tidspunkt kan ikke tester bli særlig sterkere, og man bør slutte å sammenligne streker opp mot hverandre. Det kan tyde på at det går dårlig dersom en strek er vesentlig svakere enn dagen før, og enda svakere videre til det til slutt nesten ikke er en synlig strek. Men ser ikke ut som dette er tilfellet her. 1
PepsiFlax Skrevet 20. mai 2020 #9 Skrevet 20. mai 2020 Det Amatariel skriver her er jeg sååå enig i. Når man har fått positiv test bør man faktisk slutte å teste. Jeg fortsatte å teste og analysere. Hos meg gikk det også galt, da. Så jeg så jo først at testene ble mye svakere og bekymra meg veldig. Så gikk det til slutt galt. Men jeg har lært. Skjer det så skjer det. Neste gang jeg får positiv test slutter jeg å teste, for jeg rår faktisk ikke mer over det. Dine tester ser sterke ut, men at det er forskjell på om de er tørka inn eller ikke. Du er gravid. Nyt så mye du klarer
tussi84 Skrevet 23. mai 2020 #10 Skrevet 23. mai 2020 Du ta kan det med ro. Om du spontan aborterter så vil de fleste få stor blødning og få smerter. Det merker man somregel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå