Gå til innhold

En snill fuckboy

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt en pulevenn i 1 mnd nå, og det er tydelig at ingen av oss ønsker et forhold. 

Jeg bare lurer på en ting, er det noe som heter en snill player/fuckboy/pulevenn? Han her har alt som tilsier en slik en - han har ligget med utallige jenter, vil aldri være i et forhold, snakker med mange på tinder osv (plager meg ikke fordi vi ikke er sammen). Men når jeg er med han er han verdens snilleste - tar så mye hensyn til meg i senga, sørger for at jeg alltid har vann, lager kaffe til meg i senga, hører på mine problemer, koser med meg etter sex, kjøper mat til oss, sender meg melding og hører hvordan det går ofte, vil ta meg med ut på bar når det åpner igjen og gir meg mange komplimenter. Han er bare tvers gjennom god, men likevel en person som jeg vet har kun intensjoner om sex (ikke forhold). Han er i tillegg SUPERKJEKK, og jeg er ikke vant til at så kjekke menn ikke er høye på seg selv. Lurer litt på om han kanskje liker meg mer enn jeg tror - eller noe jeg innbiller meg? Er han bare en snill player?

Anonymkode: e444e...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han liker livsstilen sin og vil varte opp FWB'ene sine så de trives med opplegget hans. Virker som han har skjønt hvordan det fungerer 🙂

Anonymkode: 0a5e6...824

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er av samme type som han du har som pulevenn. 

Jeg har vært i et 8 års langt forhold og da det tok slutt bestemte jeg meg for å leve litt. 
Har selv mange på tinder som jeg snakker med og treffer, men samtidig behandler alle med respekt og nyter det å være med de. 
Jeg har selv forklart på forhånd hvordan jeg ønsker å ha det for øyeblikket, slik at ingen skal få falske forhåpninger. Spiller ikke på følelsene til andre. Etter sex blir det ofte at vi går ut på en cafè eller at vi bare ligger i senga å ser en film etc. Prater sammen osv. 

Opplever faktisk at mange setter veldig stor pris på den gode samtalen også, så det er ikke hver gang det blir sex for vi kan finne på å prate flere timer i strekk og det er jo superkoselig. 🙂

Kan du kalle han en player når han har fortalt hvordan han vil ha det? 🙂 Han har vel avklart hvordan han vil at det skal være på forhånd? - Hadde det vært slik at dere hadde hatt sex og du trodde det kun var deg, men at han ikke ville inn i noe forhold. Samtidig hadde han hatt flere på samme måte som han hadde sagt akkurat det samme til, bare det at ingen av dere vet av hverandre, da er han en player 🙂

Anonymkode: f538c...a58

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det å ikke ville være sammen med noen handler jo ikke om å være snill eller slem. Jenter som snakker dritt om såkalte fuckboys gjør det jo kun fordi de vil ha dem men ikke kan få dem.

Det å ha sex med noen man ikke kunne tenke seg å bli sammen med er ikke å være slem

Anonymkode: 1ef16...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er så klart snill mot deg som ikke krever noe av ham. Det funker jo bra det. 

Anonymkode: a9f9e...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fuckboys er jo ganske milde og hakuna matata, kan gjerne vise omsorg i nuet, men ansvar og forpliktelser gir de skjelvinger og panikk. 

Jeg tror du blander dem med playere, som gjerne er mer ufyselige og aggressive (etter de har lurt seg innpå deg med falsk personlighet) 

Anonymkode: 67cb2...30a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vel, det var slik mitt forhold startet🙈

Han var tydelig fra starten av på at han ikke ville ha et forhold. 
Han var også veldig oppvartende og omsorgsfull og ettersom tiden gikk så ble vi forelsket begge to.

Han var livredd for det var ikke planen hans😂

Så hvem vet? Kanskje han føler noe siden han bruker såppas mye tid på dere?

Hilsen J

Anonymkode: a8d1a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en ff som er kjempesnill og veldig hensynsfull. Innser nå at jeg har hatt få snillle kjærester🙄

Anonymkode: b5c5b...b1b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som min pulevenn nå. Bortsett fra at jeg ikke vil kalle han en fuckboy, han har ikke en rekke damer eller er veldig aktiv på tinder eller noe. Men en utrolig snill, fin og varm fyr, som bare ikke er ute etter et forhold, men som gjerne kan ha sex. Som meg. 

En pulevenn kan jo være nettopp en venn. Det er vel heller sjelden jeg har hatt pulevenner som bare har vært innom for å tømme seg i meg for så å spytte meg i trynet og gå liksom.. sånn satt på spissen da 😅 

Det er vanligere (for meg iallfall) at man henger sammen som venner. Jeg utvikler ikke et ordentlig knulle-fast-når-man-er-edru-pulevennforhold men noen som ikke er noe hyggelig! Mister jo tenningen da. Synes også noe av det beste med pulevennforhold er å faktisk ta litt vare på hverandre. Søndagskjæreste liksom. 

Anonymkode: c7b2d...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her

Er enig i det dere sier, en pulevenn er jo en venn! Jeg bare føler at han er for god og snill til at jeg er egentlig komfortabel med å bare være pulevenner i tilfelle han skulle endre mening om forholdet. Jeg klarer liksom ikke å bare «stikke innom» for sex, noe jeg ønsker i en pulevenn. Føler jeg sårer han på den måten, og derfor blir jeg alltid litt lengre og finner på noe i forveien... Vil helst egentlig slippe alt dette og bare ha sex når det er klart at vi bare er FF.

Anonymkode: e444e...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han høres ut som en oppegående type så hvis du tar dette opp på en ordentlig måte forstår han sikkert dette. 

Anonymkode: 0a5e6...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...