AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 Hva når en close venninne sier hun vil ha DET😈😈😘😘 nå, men når jeg inviterer hun hjem til meg så blir hun nervøs og sier hun ikke kan?! Hva betyr det? At hun vil ha sex men gjerne nervøs? Anonymkode: f8e00...d9e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Virker sånn. Inviter henne på noe annet - film/mat eller noe. Kanskje hun klarer å møte opp da? Anonymkode: 42219...766
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Skrevet 20. mai 2020 Eller så vil hun ha DET med noen andre? Anonymkode: d0b5f...1f8 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #4 Skrevet 20. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller så vil hun ha DET med noen andre? Anonymkode: d0b5f...1f8 Jeg sa jeg har noe til hun og da sa hun at hun ikkr kan vente og vil ha det med en gang😈hun er og veldig flørtete til tider, men at hun er nervøs om hva som skal skje, derfor hun gjerne sier hun ikke kan? Anonymkode: f8e00...d9e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker sånn. Inviter henne på noe annet - film/mat eller noe. Kanskje hun klarer å møte opp da? Anonymkode: 42219...766 Ja vi har lunsjer, men hvordan kan jeg prøve meg da? Anonymkode: f8e00...d9e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #6 Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja vi har lunsjer, men hvordan kan jeg prøve meg da? Anonymkode: f8e00...d9e Ta lunsjen med ut i parken som piknik, kjøp tapas så dere spiser fra samme skåler så dere kommer litt nærmere innpå hverandre. Prøv en vinkveld i lag. Ta en sjanse. Anonymkode: 42219...766 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva når en close venninne sier hun vil ha DET😈😈😘😘 nå, men når jeg inviterer hun hjem til meg så blir hun nervøs og sier hun ikke kan?! Hva betyr det? At hun vil ha sex men gjerne nervøs? Anonymkode: f8e00...d9e Hun er nok interessert, men sjenert. Men nå kan det jo være at hun ikke tør pga korona krisen og da. Vent til folk kan begynne å ta på hverandre igjen, så kan du prøve deg frem med å kose litt på henne. ☺️ Anonymkode: 8f9bd...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #8 Skrevet 20. mai 2020 Kalde føtter? Det blir kanskje litt skummelt når det holder på å skje i virkeligheten. Hun har kanskje ikke erfaring med jentesex fra før? Anonymkode: 4eaa4...63e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #9 Skrevet 20. mai 2020 Inviter på film, spill, vin eller mat. Ikke snakk om DET når dere avtaler. Det skjer når det skjer. Og det skjer ikke hvis det blir for mye press. Selv om det er hun som legger opp til det, så prøv å vinkle det inn som en vanlig kveld Anonymkode: d1bf5...2ad 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #10 Skrevet 20. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kalde føtter? Det blir kanskje litt skummelt når det holder på å skje i virkeligheten. Hun har kanskje ikke erfaring med jentesex fra før? Anonymkode: 4eaa4...63e Tror ikke hun har hatt det nei, hun skrev hun liker det rett frem men hun holder lilsom litt igjen 😅 Anonymkode: f8e00...d9e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #11 Skrevet 20. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er nok interessert, men sjenert. Men nå kan det jo være at hun ikke tør pga korona krisen og da. Vent til folk kan begynne å ta på hverandre igjen, så kan du prøve deg frem med å kose litt på henne. ☺️ Anonymkode: 8f9bd...ec1 Ja kan være det, men hvordan kose på henne så hun skjønner det? Anonymkode: f8e00...d9e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #12 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja kan være det, men hvordan kose på henne så hun skjønner det? Anonymkode: f8e00...d9e Nå vet jeg ikke hvordan hun er. Og dette kan bli galt hvis hun ikke er som meg. Men, jeg liker når den andre tar styringen. Jeg kan godt ver "fekk i kjeften", men i bunn og grunn er jeg litt pysete. Nevnte over at du bør prøve å finne på noe der fokuset ikke er på sex. Da blir det nok lettere for henne å møte opp. Litt inn i kvelden, hvis dere sitter i sofaen eller går tilfeldig forbi hverandre, kan du ta henne rundt hodet og kysse henne lenge. Og så tar dere det derfra. Selvsagt viktig å ikke presse seg på og prøve å lese henne så godt du kan. Vil hun ikke så er det helt i orden. Da er det lurt å begynne å snakke om noe helt annet eller gjøre noe annet morsomt, og fortsatt ha en god tone og gjøre resten av kvelden hyggelig. Kanskje det går bedre neste gang da, at hun er tryggere og forstår at det er lov å si nei hvis hun skulle føle jeg utrygg, uten dårlig samvittighet eller dårlig stemning Anonymkode: d1bf5...2ad 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #13 Skrevet 20. mai 2020 En brannfakkel: Hva med å gjøre det stikk motsatte av hva de fleste foreslår? Sende en melding: "Hei, skal vi møtes for sex i dag? Vi kan se en film etterpå". Så får hun si ja eller nei. For meg personlig ville det vært turn on. Liten tid til nerver og second thoughts. Anonymkode: 4eaa4...63e 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #14 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En brannfakkel: Hva med å gjøre det stikk motsatte av hva de fleste foreslår? Sende en melding: "Hei, skal vi møtes for sex i dag? Vi kan se en film etterpå". Så får hun si ja eller nei. For meg personlig ville det vært turn on. Liten tid til nerver og second thoughts. Anonymkode: 4eaa4...63e Det er ikke en dårlig idé det heller. Det er perfekt som et siste forsøk før man gir seg hvis det andre ikke fungerer. Anonymkode: 42219...766
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #15 Skrevet 20. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: En brannfakkel: Hva med å gjøre det stikk motsatte av hva de fleste foreslår? Sende en melding: "Hei, skal vi møtes for sex i dag? Vi kan se en film etterpå". Så får hun si ja eller nei. For meg personlig ville det vært turn on. Liten tid til nerver og second thoughts. Anonymkode: 4eaa4...63e Omg det tør jeg ikke, tenk vis hun ikke vil være venn med meg etter det? Anonymkode: f8e00...d9e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #16 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, 29_j skrev: Hun hadde kanskje tanta si på besøk nedentil. 🤷♀️ Ja kan være det men hun da hun vil vente pga korona men nå har jo hun vært ute og besøkt familie, føler jeg maser om å møtes men vil jo ja sex med hun Anonymkode: f8e00...d9e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #17 Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, 29_j skrev: Syntes det skal komme naturlig, ikke stresse. Da kan det fort bli kleint og tilgjort. La det gå tid, da vil det imellomtiden være spennende og pirrende. Hvor gamle er dere? Ja enig der, jeg er 32 og hun er 30 Anonymkode: f8e00...d9e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #18 Skrevet 20. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Omg det tør jeg ikke, tenk vis hun ikke vil være venn med meg etter det? Anonymkode: f8e00...d9e Jeg skjønner, men hun selv har jo sagt rett ut at hun har lyst. Sånn sett er det rart om hun blir skremt bort. Anonymkode: 4eaa4...63e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #19 Skrevet 20. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner, men hun selv har jo sagt rett ut at hun har lyst. Sånn sett er det rart om hun blir skremt bort. Anonymkode: 4eaa4...63e Kunne du se det kun på hun sendte? Du er god😊 Anonymkode: f8e00...d9e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #20 Skrevet 20. mai 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja kan være det, men hvordan kose på henne så hun skjønner det? Anonymkode: f8e00...d9e Hold rundt henne, stryk på henne, lukt på håret hennes osv... Dull litt med henne på en kjærlig måte. Jeg ville ihvertfall likt det til å begynne med først. Anonymkode: 8f9bd...ec1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå