Gå til innhold

Er i en avsluttende sak med bv, de skulle ha en siste samtale med ene barnet mitt på 10 år.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Under samtalen ga bv barnet mitt sitt tlf nr, og ba hun ringe eller melde om hun ville prate.

Er dette normalt å gjøre av bv?

Anonymkode: 85f82...bb0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er vanlig, men høres veldig spesielt ut om det ble sagt og gjort slik.. Hvordan tok barnet ditt det? 

Anonymkode: f44fb...774

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ble ikke gjort i vår sak. 

Anonymkode: b6087...837

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke, men nå vet jeg ikke grunnen til at bv er i bildet. Hvis hun har hatt det vanskelig er det for at hun kan ha noen å ringe til. 

Anonymkode: c0ea9...9d3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, men nå vet jeg ikke grunnen til at bv er i bildet. Hvis hun har hatt det vanskelig er det for at hun kan ha noen å ringe til. 

Gi tlf nr uten å si ifra til mor?

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Under samtalen ga bv barnet mitt sitt tlf nr, og ba hun ringe eller melde om hun ville prate.

Ta med med barnevernsleder. Si at du reagerte på det. det er på en måte at de gir ansvaret over til ti åringen.

Anonymkode: f590f...54b

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er barnevernet i bildet? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta med med barnevernsleder. Si at du reagerte på det. det er på en måte at de gir ansvaret over til ti åringen.

Anonymkode: f590f...54b

For noe tull. Barn som har det vanskelig kan også ringe alarmtelefonen for barn og unge, barnevervakta og politiet-for å nevne noen. Ansvaret er likevel og alltid de voksnes

Anonymkode: d1849...a74

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke problemet, så lenge det ikke var den ansattes personlige telefonnummer? Det er ganske rart, i så tilfellet. 

Anonymkode: a684a...269

• Liker 3
Skrevet

Hva i all verden er problemet med det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det et problem for deg om barnet ringer henne?

Anonymkode: bb39c...56f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det et problem for deg om barnet ringer henne?

Anonymkode: bb39c...56f

Det lurer jeg på også. Jeg synes det er helt naturlig, at barnet ditt som part i denne saken, har mulighet til å kunne ta kontakt om noe oppstår.

Er det noe du er redd hun skal fortelle barnevernet? 

Anonymkode: c6775...0c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvordan vet du det da?

Anonymkode: d0cdb...a80

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi hadde barnevernet "over seg" i tenårene, fordi hun var svært utagerende og foreldrene ba om hjelp. Jeg husker hun gjemte seg hos meg fordi folk i barnevernet drev og ringte mobilen hennes, og dette var på kvelden. Og hun hadde numrene lagret. 

Anonymkode: ece11...115

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Venninna mi hadde barnevernet "over seg" i tenårene, fordi hun var svært utagerende og foreldrene ba om hjelp. Jeg husker hun gjemte seg hos meg fordi folk i barnevernet drev og ringte mobilen hennes, og dette var på kvelden. Og hun hadde numrene lagret. 

Bare for å presisere, de ringte fordi hun nektet å komme hjem, så de skulle vel hjelpe å finne henne og overtale henne til å komme hjem. 

AnonymBruker
Skrevet
På 20.5.2020 den 6.42, AnonymBruker skrev:

Så bra at barnet kan ringe om hun trenger det? Hva skulle hun ellers gjøre? Holde det inni seg? Hvis hun IKKE trenger å prate, så ringer hun jo ikke. Det er vel ikke noe problem for foreldrene med mindre de har noe å skjule, tenker jeg.

Anonymkode: 48702...49b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...