Gjest messengerboy Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Er så heldig at jeg har mange gode venner :-) Og flere av disse vennene kan jeg snakke om det meste med. Nå plutselig så får jeg ikke den vante kontakten med en av disse lengere, og dette er litt rart og merkelig. Dersom jeg spør får jeg ikke inntrykk av at noe er galt fatt, men jeg blir jo nysgjerrig og litt "engstelig" for denne vennen min. Men vi kan snakke om mye, men når det blir slike vanskelige ting, er vi ofte "feige" og vil liksom ikke snakke om hva som er problemet. Det siste jeg vil er jo å miste denne vennen min. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare la vennen min være i fred å håpe på at ting blir som før eller? Dette mener jeg blir feil, men hva vet vel jeg, jeg har jo tatt feil før :cry:
smidja Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 Hmm, og vennen din vil ikke svare når du spør? Kanskje si til vennen noe sånt som at: Jeg ser at du har det leit nå, og om du ikke vil prate om det er det greit, men vit at jeg er her når som helst om du ombestemmer deg.
Hu i Svingen Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 Går jo an å spøøre om det er noe som plager vedkommende? Hvis det er så tydelig, mener jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå