Gjest Sommerfeber Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 Noen som vet hvor lang tid det tar før man mottar det man har bestilt?
miss me Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 jeg har nettopp fått pakke derfra. det tok ca 2 1/2 uke.
Hu i Svingen Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Har pleid å ta en ukes tid for min del. Hvis alt er på lager vel å merke.
Gjest Gjest_Misfornøyd_* Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Jeg bestilite noen varer fra laredoute og det tok ufattelig lang tid. Nettsiden deres innholder flere store feil, som for eksempel klarer ikke å vise visse områder. Det virker som om de ikke har fokusert særlig mye på kundebehandling. Servicen deres er elendig. Jeg fikk ikke beskjed om at de nettopp hadde omgjort lageret sitt og nettstedet deres. Dette førte til at varene mine ble ytterlig utsatt. Jeg måtte selv ringe til dem og da beklagde de seg. For guds skyld. Ikke handle i denne nettbutikken før de har skjerpet seg. Det holder ikke mål slik de behandler kundene sine. H&M er mye bedre. Venninna mi opplevde akkurat det samme.
Hu i Svingen Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Jeg bestilite noen varer fra laredoute og det tok ufattelig lang tid. Ufattelig lang tid var jo veldig presist. Kan du utdype?
ashera Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Når du bestiller, står det alltid antydet leveringstid på nettsiden. Jeg har også bestilt ting som tok "ufattelig lang tid", men det kom til antydet dato. Du som har problemer med nettsiden, bruker du Mac? Den oppfører seg nemlig rart på Mac, men ikke på Windows, etter det jeg erfarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå