Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er singles holdninger til single med barn? Hører mye forskjellig, har inntrykk at aleneforeldre havner litt bakerst i rekka over folk man vil date. Stemmer dette?

Anonymkode: 2da73...915

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke interessert i en aleneforelder. Er barnefri selv, og vil fortsette å være det, og jeg er nok ikke den eneste.

Hvorvidt du vil ha flere barn spiller jo også inn. Jeg ser også ganske mange på Tinder skrive at de "har to barn, og her er fabrikken stengt!", og disse blir jo da utelukket for av som ønsker flere/egne barn. Vet ikke om du er der.

Anonymkode: 9f57d...047

AnonymBruker
Skrevet

Singel med barn eller aleneforelder? Sistnevnte har jo barna fulltid, det er noe ganske annet enn å være deltidsforelder.

Jeg er sammen med en mann som har barn fra før. I utgangspunktet tenkte jeg at dette var uaktuelt. Men så traff vi hverandre, og han er ufattelig kjekk, sjarmerende, morsom, smart, omsorgsfull og god. Han er i tillegg veldig fleksibel, og imøtekommende på det at jeg synes hele stemor-rollen er litt ny og fremmed.

Han har barna 50%. En som har barna MER enn det ville vært uaktuelt. Det er rett og slett for lite alenetid til å date og bli kjent.

Anonymkode: 93768...b31

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg gikk fra barnefar trodde jeg det skulle bli vanskelig å date igjen som deltidsforelder til et barn, men det har egentlig vist seg å by på få problemer. Selvfølgelig er det de som ikke er interessert i noen med barn fra før, men jeg er jo ikke interessert i dem jeg heller, så greit å få ryddet dem fort unna. Men flertallet gir faktisk uttrykk for å ikke bry seg. Mulig jeg fremstår som ganske attraktiv ellers da jeg er forholdsvis ung, ser godt ut og er utdannet på masternivå 😊

Anonymkode: aaab0...512

AnonymBruker
Skrevet

Noe forhold blir det ikke med en mann med barn da jeg selv går den barnefrie ruten. Regner med jeg er langt mer åpen for en mann med barn når jeg når 40-årene om han har barn som har forlatt redet. 

Noen venner av meg er åpne for foreldre, men et par av de er nok skeptisk med tanke på sjansen for at de ikke vil ha flere barn. Uansett ser jeg at de fleste med barn finner seg nye partnere både for kort og lang tid, så de finnes jo tydeligvis mange av der ute. 

Anonymkode: 54ab7...4cd

Skrevet

Barn er et minus. Foretrekker at evt barn er egne biologiske eller adopterte. Dessverre mange av de single damene som har barn.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel litt an på alder og. Jeg er i 40 årene og har barn, men de er 19 og 15 år. Og de fleste på min alder har barn. Og siden barna mine er så store, vil jo ikke det være noe problem for et forhold. Men jeg ønsker ikke å date en mann med små barn, han må enten ha barn på min alder, eller ikke ha barn. For jeg har vært helt alene med mine i 14 år, så jeg skal ikke ta meg av flere små barn. 

Anonymkode: cee29...f7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to barn i barnehage og småskolen. Hadde ingen problemer med å få matcher på tinder eller dager når jeg var single. 

Jeg er noen og førti og jeg hadde heller ingen tekst på profilen min. Men jeg har ting på stell, egen bolig og høy utdannelse, god jobb. 

Jeg møtte drømmemannen, han er barnløs og på grunn av alder blir det ingen felles. 

Anonymkode: 79996...176

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alenepappa i ordets rette forstand, og får mye lettere dater nå enn før jeg fikk barn. Det er ingen hindring, tvert om.

Anonymkode: 99145...5a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...