Gå til innhold

Skal på visning for første gang, men har ikke klær som passer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I jobben bruker jeg uniform..... Eneste klærne jeg har som passer er joggebukser, hettegensere osv. Turklær. Har gått opp mye i vekt det siste året, holder for tiden på å gå ned i vekt men passer ikke mine vanlige klær enda. Er det innafor å gå på visning i hettegenser og joggebukse? :( Har kanskje en tights jeg kan bruke i stedet for joggebukse. 

Anonymkode: 37c9b...d77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså det er jeg som er kjøper. Skal ikke holde visning. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kle deg som du vil. Det er ikke du som skal kjøpes.

Anonymkode: a42f1...0b8

• Liker 9
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe klær?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du mangler altså normale hverdagsklær? Da får du kjøpe noen, det må du uansett ha.

Anonymkode: 018f2...29d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom i joggebukse, hettegenser og kanarigul regnjakke:P Spiller nå ikke akkurat noen rolle åssen du ser ut. Rene og hele klær er en fordel da.

Anonymkode: e70ac...98a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det visning for boligkjøp du skal på? I så fall kan du kle deg akkurat slik du vil (så lenge det er lovlig bekledning)

Anonymkode: f9774...878

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, The Kitten skrev:

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mangler altså normale hverdagsklær? Da får du kjøpe noen, det må du uansett ha.

Jeg har normale hverdagsklær. Turklær, og joggebukser og hettegensere. De er ikke slitt, matcher osv. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det visning for boligkjøp du skal på? I så fall kan du kle deg akkurat slik du vil (så lenge det er lovlig bekledning)

Ja er det jeg skal. 

Skrevet

Megler og selger er kun interessert i kontoen din. Garderoben gir de en lang f i. Budrunder påvirkes ikke av joggebukser. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har normale hverdagsklær. Turklær, og joggebukser og hettegensere. De er ikke slitt, matcher osv. 

Med normale hverdagsklær mener jeg klær man ville gått i til daglig i en jobb som ikke krever uniform, ute i butikker, møte noen for lunsj eller middag, og så videre. Hvis du ikke har et par jeans eller sorte bukser som sitter fint, så trenger du det.

Turklær er til å gå tur, joggebukser og hettegensere er til å slappe av hjemme.

Hvis du skal i middag til svigerforeldrene dine, hva har du på deg da?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går mye i treningstights på visninger. Har sett folk der i militæruniform, slapp joggebukse og fett hår...

Anonymkode: 7b71d...582

• Liker 1
Skrevet

Du kan gå i hva du vil, men hadde tatt på meg en jeans i stedet for joggebukse hvis det var meg.

AnonymBruker
Skrevet

Null stress med joggedress!

Anonymkode: b33bc...0d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med normale hverdagsklær mener jeg klær man ville gått i til daglig i en jobb som ikke krever uniform, ute i butikker, møte noen for lunsj eller middag, og så videre. Hvis du ikke har et par jeans eller sorte bukser som sitter fint, så trenger du det.

Det har ikke noe med saken å gjøre. TS kan fint gå med en joggebukse på visning så lenge den ikke er slitt eller møkkete. 

Anonymkode: 1fbef...974

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det samme! Det som spiller en rolle er hvem som er villig til å betale mest.....

Er det bisning på en leieleilighet derimot, bør man ta seg litt sammen. 

Anonymkode: fa2d2...169

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke noe med saken å gjøre. TS kan fint gå med en joggebukse på visning så lenge den ikke er slitt eller møkkete. 

Anonymkode: 1fbef...974

Hbilken rolle spiller slitt og møkkete da, hvis TS har nok penger til å kjøpe?? Eller velger selger ut hvem som får lov å kjøpe? 

Anonymkode: fa2d2...169

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nok av slike klær, men for øyeblikket passer de ikke. Jeg har joggebukser og hettegensere som passer. Jeg går ikke på møter, jeg går ikke på lunsj, jeg har heller ikke svigerforeldre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, The Kitten skrev:

Hva er vitsen med å bruke mye penger på nye klær, når hun planlegger å gå ned i vekt. Om noen måneder vil mest sannsynlig de nye klærne være for store, og hun må bruke penger på nye. 

Anonymkode: 3b3a5...098

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med å bruke mye penger på nye klær, når hun planlegger å gå ned i vekt. Om noen måneder vil mest sannsynlig de nye klærne være for store, og hun må bruke penger på nye. 

Anonymkode: 3b3a5...098

Ja, ikke sant. Men nå er det snakk om bare 5-10 kg ned før klærne begynner å passe igjen. Så er derfor jeg ikke har kjøpt noe nytt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kanskje gått for turklær fremfor joggebukse, men om det ikke er leieleilighet, spiller det vel ingen rolle.

Anonymkode: 60312...9f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...