AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Del Skrevet 19. mai 2020 Har fet og sensitiv hud med akne. Bruker innimellom sminke, og ønsker en oljerens til å bruke før min vannbaserte rens. Har sett på disse to. Kan noen si meg om de er gode for meg, hud generelt, miljøet og lommeboka? Viktigst er at sminken blir borte uten at min sensitive hud tar helt av med akne. Klairs Gentle Black Deep Cleansing oil, eller https://www.farmasiet.no/product/1013110/ansiktspleie/renseprodukter/klairs-gentle-black-deep-cleansing-oil?gclid=CjwKCAjwh472BRAGEiwAvHVfGv8Ubdn8IX7xDStCS7n4sBtrV1bmSqXVtyhX46chpH1UABgfd0qrJxoCBawQAvD_BwE Banila Co Clean It Zero Original Cleansing Balm https://skinup.no/products/banila-co-clean-it-zero-original-cleansing-balm?variant=18758908543035 Anonymkode: 7d461...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Del Skrevet 19. mai 2020 Har du prøvd micellvann? Hva med: https://www.lyko.no/clinique/clinique-take-the-day-off-cleansing-balm Anonymkode: 65597...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 20. mai 2020 #3 Del Skrevet 20. mai 2020 Jeg liker både oljen fra Klairs og balmen fra Clinique nevnt over her. Produktene fra Klairs er generelt veldig gode, synes jeg. Akkurat nå bruker jeg oljerensen fra Décleor, den er en av mine favoritter: https://skincity.no/no/micellar-oil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #4 Del Skrevet 20. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd micellvann? Hva med: https://www.lyko.no/clinique/clinique-take-the-day-off-cleansing-balm Anonymkode: 65597...538 Ja, michellevann får ikke bort sminken uten å gnikke masse og jeg blir rød og sår. Trenger noe mildt som løser opp sminken før jeg går over med noe annet. Rensegelen jeg har tenkt til å bruke er for øvrig en såkalt michellargel. Takk for tips, har du prøvd denne og synes den er bedre enn de to jeg linket til? Jeg har ikke så god erfaring med Clinique som merke, og i tillegg er den dyrere, men hvis den er bedre er den kanskje verd et forsøk. Anonymkode: 7d461...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Del Skrevet 20. mai 2020 1 time siden, Guidet Kvinne skrev: Jeg liker både oljen fra Klairs og balmen fra Clinique nevnt over her. Produktene fra Klairs er generelt veldig gode, synes jeg. Akkurat nå bruker jeg oljerensen fra Décleor, den er en av mine favoritter: https://skincity.no/no/micellar-oil Takk for din erfaring! Den fra Décleor inneholder dessverre Coco-Caprylate/Caprate som er helt krise på huden min. Får massive akneutbrudd av det. I tillegg er jeg litt skeptisk til at den inneholder parfyme. Anonymkode: 7d461...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #6 Del Skrevet 20. mai 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, michellevann får ikke bort sminken uten å gnikke masse og jeg blir rød og sår. Trenger noe mildt som løser opp sminken før jeg går over med noe annet. Rensegelen jeg har tenkt til å bruke er for øvrig en såkalt michellargel. Takk for tips, har du prøvd denne og synes den er bedre enn de to jeg linket til? Jeg har ikke så god erfaring med Clinique som merke, og i tillegg er den dyrere, men hvis den er bedre er den kanskje verd et forsøk. Anonymkode: 7d461...f09 Er rense gel mer effektivt enn micellvann? Anonymkode: 65597...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Del Skrevet 20. mai 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er rense gel mer effektivt enn micellvann? Anonymkode: 65597...538 Jeg føler jeg får en mer ren følelse av å vaske ansiktet med gel fremfor vann, særlig siden jeg ofte bruker den i dusjen, men det holder dessverre ikke til å få bort sminken. Anonymkode: 7d461...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #8 Del Skrevet 20. mai 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler jeg får en mer ren følelse av å vaske ansiktet med gel fremfor vann, særlig siden jeg ofte bruker den i dusjen, men det holder dessverre ikke til å få bort sminken. Anonymkode: 7d461...f09 Skjønner, følger denne tråden for tips jeg også😊 Er den dyre balmen fra Clinique det eneste som fungerer? Anonymkode: 65597...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #9 Del Skrevet 20. mai 2020 Jeg bruker denne fra Body Shop: https://www.thebodyshop.com/en-gb/face/cleansers-toners/camomile-sumptuous-cleansing-butter/p/p000186 Jeg vet ikke om du reagerer på noen av ingrediensene, men denne er god på min hud, enkel å reise med/oppbevare, relativt rimelig, løsner opp sminke skånsomt og varer lenge. Den finnes også i oljeform med pumpe, jeg foretrekker balmen sånn rent konsistensmessig Anonymkode: 67dbc...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #10 Del Skrevet 20. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker denne fra Body Shop: https://www.thebodyshop.com/en-gb/face/cleansers-toners/camomile-sumptuous-cleansing-butter/p/p000186 Jeg vet ikke om du reagerer på noen av ingrediensene, men denne er god på min hud, enkel å reise med/oppbevare, relativt rimelig, løsner opp sminke skånsomt og varer lenge. Den finnes også i oljeform med pumpe, jeg foretrekker balmen sånn rent konsistensmessig Anonymkode: 67dbc...58f Selges den ikke i norske butikker? Anonymkode: 65597...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #11 Del Skrevet 21. mai 2020 De to stiller ganske likt synes jeg, er behagelige og godt rensende begge to. Selv bruker jeg Banila'n fordi jeg digger den faste formen, føler den er drøyer, er enkel å ha med seg og porsjonere i mindre beholdere. Synes de koreanske oljerensene nesten uavhengig av merke, er bedre enn vestlige. De renser ordentlig uten å legge igjen en oljete hinne, som jeg føler de fleste vestlige gjør. Mulig jeg har vært uheldig...? Anonymkode: e9ea1...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catbert Skrevet 23. mai 2020 #12 Del Skrevet 23. mai 2020 På 20.5.2020 den 6.01, Guidet Kvinne skrev: Jeg liker både oljen fra Klairs og balmen fra Clinique nevnt over her. Produktene fra Klairs er generelt veldig gode, synes jeg. Akkurat nå bruker jeg oljerensen fra Décleor, den er en av mine favoritter: https://skincity.no/no/micellar-oil Synes du ikke Klairs sin er utrolig vanskelig å fjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #13 Del Skrevet 23. mai 2020 6 timer siden, marykay skrev: Synes du ikke Klairs sin er utrolig vanskelig å fjerne? Dette har jeg også lest, og det gjør meg litt skeptisk. Anonymkode: 7d461...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #14 Del Skrevet 23. mai 2020 Jeg liker BareMinerals til oil obsessed cleansing oil. Har også fet, sensitiv hud med akne Anonymkode: 2983a...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #15 Del Skrevet 23. mai 2020 Sin* Anonymkode: 2983a...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #16 Del Skrevet 23. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker BareMinerals til oil obsessed cleansing oil. Har også fet, sensitiv hud med akne Anonymkode: 2983a...0e6 Takk for forslag! Leste litt om den, og den virker god! Anonymkode: 7d461...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2020 #17 Del Skrevet 23. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for forslag! Leste litt om den, og den virker god! Anonymkode: 7d461...f09 Åh, nei, den inneholder visst også Coco-Caprylate/Caprate 😖 Anonymkode: 7d461...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 23. mai 2020 #18 Del Skrevet 23. mai 2020 10 timer siden, marykay skrev: Synes du ikke Klairs sin er utrolig vanskelig å fjerne? Det har jeg egentlig ikke tenkt over. Jeg bruker som regel gelé- eller skumrens etterpå, en favoritt er den grønne gelerensen fra Exuviance. Den tar alt og er såpass god at det egentlig ikke er nødvendig med oljerens først, så i perioder dobbeltrenser jeg bare med den. Ang oljen fra Decleor: den er nok ikke for alle, jeg vet enkelte reagerer på noen av ingrediensene i Decleors produkter, men den er virkelig nydelig for min hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #19 Del Skrevet 24. mai 2020 Jeg er blitt helt avhengig av rensene fra det koreanske merket A-True, først startet jeg med Pure Deep Balancing Cleansing oil og var så fornøyd at jeg også kjøpte Sweet Song Black Tea Cleansing Foam, slik at jeg "double-cleanser" om jeg har på mye solkrem og sminke! Syntes det fungerer utrolig bra. Vært gjennom mange renser tidligere, bla fra Klairs og Dermalogica, og disse to er så langt mine favoritter (har sensitiv og tørr hud). Kjøpt de på kul-pibu.no Anonymkode: ba2a3...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå