AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Hei! Jeg ønsker å videreutdanne meg og tenker på å søke master i spes.ped i Halden neste år. Problemet er at de tilbyr kun master 4 år deltid, og det syns jeg er så lenge å studere. Jeg har dessverre ikke mulighet til å studere andre steder pga for lang reisevei og barn. Men er det noen som vet om man kan fullføre masteren fortere selvom man tar deltid? F.eks fullføre på 2,5 til 3 år isteden? Jeg ønsker gjerne å høre litt erfaringer om studiet og om det er vanskelig. Jeg var nok ingen toppstudent da jeg studerte har like mange B’er som C’er. Klarer jeg da å gjennomføre en master? Anonymkode: 66ce8...866
flicka Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Problemet med å gjennomføre på under normert tid er vel at det kan være vanskelig å få levert eksamen osv. Hør med studiekoordinatoren for studiet, de kan nok hjelpe deg! Når det gjelder spørsmålet om det er «for vanskelig» så er det jo bare du som kan vite det, men mitt inntrykk er at de fleste kommer seg igjennom en master om de bare jobber nok med det. Det krever mye arbeid og en god dose selvdisiplin, samt en viss evne til faglig refleksjon, men det er ikke nødvendigvis utelukkende genier som kan skrive master:-)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Skrevet 20. mai 2020 10 timer siden, flicka skrev: Problemet med å gjennomføre på under normert tid er vel at det kan være vanskelig å få levert eksamen osv. Hør med studiekoordinatoren for studiet, de kan nok hjelpe deg! Når det gjelder spørsmålet om det er «for vanskelig» så er det jo bare du som kan vite det, men mitt inntrykk er at de fleste kommer seg igjennom en master om de bare jobber nok med det. Det krever mye arbeid og en god dose selvdisiplin, samt en viss evne til faglig refleksjon, men det er ikke nødvendigvis utelukkende genier som kan skrive master:-) Tusen takk for svar! Da tar jeg kontakt med studiekoordinator😊 Anonymkode: 66ce8...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå