AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Jeg har hørt om fylte lomper og om tortillapizza, men finnes det andre former for pizzabunn uten gjær? Gjerne med bakepulver. Gøy å prøve noe nytt! Din erfaring? Anonymkode: 7761b...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Det går fint å lage pizzabunn med bakepulver. Ekstra godt med tomatsaus, tomat, løk, ost og oregano som topping. Anonymkode: 30cbd...4a4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Prøvde en gang å lage uten gjær. Pga. mangel på gjær hjemme og orket ikke dra på butikken der og da hehe lege leve latskapen. Ble desverre ikke noen suksess for min del, så personlig kan jeg ikke anbefale det. Det kan jo hende noen har en god oppskrift Anonymkode: bac67...d37
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det går fint å lage pizzabunn med bakepulver. Ekstra godt med tomatsaus, tomat, løk, ost og oregano som topping. Anonymkode: 30cbd...4a4 Hvordan bearbeider du deigen til riktig form og tykkelse? Deig uten gjær blir lite smidig og vanskelig å håndtere. Blir ofte litt tykk og ujevn. Anonymkode: 7761b...3e5
Belima Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 https://idagranjansen.com/oppskrifter/hjemmelaget-pizza-pizzabunn-pa-5-minutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå