Gå til innhold

Misfornøyd med sexen med samboer, savner røff og hard sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i snart 2 år, og dette begynner å plage meg en del... jeg begynner å bli seksuelt frustrert. Jeg har verdens snilleste mann og vi har det kjempe fint ellers. Med exen hadde jeg helt syk sex med, vi begge sa det var unikt og han sa ingen ville ta min plass der. Jeg savner det så utrolig mye. Kjæresten min liker mer det å elske, mens jeg liker å knulle hardt 😅 jeg elsker å squirte, og han får ikke det til på meg. Jeg har pleid å sprute skikkelig. Jeg synes sexen med min kjæreste er begynt å bli ganske kjedelig, så jeg unngår å ha sex... jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, for jeg har aldri vært i et så trygt og godt forhold før men dette begynner å plage meg veldig... ikke vet jeg hvordan jeg skal ta det opp med han heller, for jeg vil ikke såre han på noen som helst måte. 
Vet egentlig ikke hvor jeg ville med dette innlegget.. kanskje bare få noen andre synspunkt 😊

Anonymkode: 39ac1...c55

AnonymBruker
Skrevet

Først å fremst må du slutte å være feig å begynne å ta litt ansvar. Det kommer ikke frem at du har forsøkt å fortelle samboeren din hva du vil ha, så hvordan skal han kunne gjette det? 

Du blir nødt å kommunisere med han hvis dette skal løse seg. Du trenger ikke presentere det som kritikk men heller som ønsker om noe du vil forsøke. I stedet for å si at "sexlivet vårt er kjedelig....." 

Si heller at du har fantasier du ønsker å prøve med han.

Anonymkode: f62db...b32

• Liker 9
Skrevet

Kanskje han ikke tenner på deg?

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

jeg elsker å squirte, og han får ikke det til på meg

"Han får det ikke til", det er jo du som ikke får det til

Anonymkode: 08e93...fd3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først å fremst må du slutte å være feig å begynne å ta litt ansvar. Det kommer ikke frem at du har forsøkt å fortelle samboeren din hva du vil ha, så hvordan skal han kunne gjette det? 

Du blir nødt å kommunisere med han hvis dette skal løse seg. Du trenger ikke presentere det som kritikk men heller som ønsker om noe du vil forsøke. I stedet for å si at "sexlivet vårt er kjedelig....." 

Si heller at du har fantasier du ønsker å prøve med han.

Anonymkode: f62db...b32

Jeg har vist han videoer av squirting, sagt vi må prøve det. Fortalt han hvordan jeg vil bli fingret. Samme med sexen, han vet at jeg liker det hardt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Han får det ikke til", det er jo du som ikke får det til

Anonymkode: 08e93...fd3

Jeg har fått det til med to av eksene mine. Han treffer ikke riktig bare 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AllahBallah skrev:

Kanskje han ikke tenner på deg?

Hehe han har sagt at han aldri han tennt så mye på en dame før, så det stemmer ikke 

AnonymBruker
Skrevet

Si imens dere har sex «hardere» eller «fortere», da må han jo skjønne det. Hvis han ikke gjør det burde du sette deg ned å snakke med han og hvis dere har et godt forhold vil han ikke blo sur over at du gir han kritikk.

Anonymkode: 8c82b...276

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vist han videoer av squirting, sagt vi må prøve det. Fortalt han hvordan jeg vil bli fingret. Samme med sexen, han vet at jeg liker det hardt. 

Vet du da må du ofre en gangs sex med ham for å illustrere hvordan du liker det. Vise videoer og hinte HJELPER IKKE!!!!!!!!!!!!!

Hold en dialog du fører rett frem UTEN bruk av hinting OG forventninger om at partner er på lik bølgelengde. 

Dette med fantasier burde kommet mye før på bordet lik datingfasen. Ikke gjennomførelsen, men at du setter pris på litt røffere behandling.

Men desverre klarer ikke dere dame formidle dette på noen god måte for dere er så livredde for å få et negativt svar at dere heller satser forholdet enn å ta den dialogen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har nesten samme problemet her i gården. Har gørr kjedelig sex me min samboer også. 2 år sammen. Han har spurt om sex 2 dager på rad og jeg har sagt nei. Blir ikke kåt mer på han. Samme stillinga og bare oppvarming som han blir tent av. Kysset vi så er det bare 2 sec så må jeg snu meg sånn at han få ræva mi mot han..  De siste gangene så har jeg blødd også etter sex.. 

Anonymkode: 6de5b...7f6

AnonymBruker
Skrevet

Slik hadde jeg også det. Og savnet heftig sex slik jeg hadde med eksen. Jeg kom aldri over det. Og uansett hvor mye jeg forklarte for samboeren min og hvor hardt han strevde, så kom ikke det naturlig for han. Han leste seg opp og så videoer, men det hjalp ikke. Ikke en gang ved fingring klarte han å få meg til å squirte. Så jeg endte opp med å være utro. Kun pga fysisk sex - konkret på den måten jeg ønsket det, med fremmede menn. Skulle likt og sagt at jeg sluttet eller at jeg gjorde det slutt. Men nei, alt ellers i forholdet vårt er bra.

men jeg vil råde deg til heller å finne en du har god sex med og bygge forholdet videre på det. Ikke gjør som meg!

Anonymkode: 2a8ed...b30

AnonymBruker
Skrevet

Hm... min erfaring er at all mulig forklaring, video-eksempler osv ikke hjelper dersom han «bare ikke er sånn».

Jeg vil også ha røff, rå og heftig sex. Eks-samboeren gjennom 10 år var veldig lydhør og forsøkte sitt beste, men det lå rett og slett ikke for ham. Han lot meg til og med FÅ den sexen med andre, slik at han kunne se på/lære av det – men hjemme på tomannshånd ble det med den mer forsiktige elskoven. Nå skal det sies at det absolutt ikke var sexen som ble skyld i bruddet, men at det var et savn, det var det...

Nå som singel tenker jeg at jeg ikke vil inn i er forhold igjen hvis ikke sexen er slik jeg føler jeg trenger den – men det kan sikkert bli lettere sagt enn gjort 🤪

Anonymkode: d27ee...25f

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Monstrum, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Angående rå, røff sex. Min erfaring er at om en mann ikke instinktivt liker det eller gjør det av seg selv, blir det ikke særlig bra selv om han utfører handlingene "riktig". Det må komme innenfra, hvis ikke blir det påtatt. 

Anonymkode: 6a869...5c2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...