Gå til innhold

Har menn sex med "hvem som helst"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en tråd her... fikk meg til å tenke, for jeg og alle mine venninner er veldig selektive med hvem vi ligger med. Mange har en type - for eksempel at han skal være atletisk bygd, mørkt hår, skandinavisk utseende eller noe annet, osv osv. Jeg selv har ikke ligget med noen på kjempelenge på grunn av sånne krav blant annet og har ikke noe problem med det (kvalitet foran kvantitet, hehe).
Men jeg har ingen guttevenner å diskutere dette med, så jeg håpet noen menn her kan svare. Har dere en spesiell type jenter dere ligger med også, eller er det ikke så viktig? Og holder det å være attraktiv utseendemessig eller må personlighet spille en rolle (for ONS, etter drikking)?

Anonymkode: 997e2...a42

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 7c864...573

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Du vil ikke utdype?

AnonymBruker
Skrevet

Personlighet og kjemi teller for meg mer enn utseende. Hvis hun sminker seg som en dragqueen eller er veldig undervektig/overvektig er det derimot uaktuelt.

Ellers har jeg ikke preferanser: størrelse på bryster, hårfarge, høyde og øyefarge har ikke noe å si for min del.

Hun må ha normalt god hygiene selvsagt. 

Anonymkode: 4af5a...107

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ikke utdype?

Nei, menn har ikke sex med hvem som helst.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er en viss sannhet i at menn er laget for å knulle nesten samtlige kvinner i kjønnsmoden alder (16-50)

Så ja

Anonymkode: fc204...15f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som sier nei er fulle av shit 🙄 sjekk hvilken som helst tidertråd så skjønner man hvor desp menn er. 

Anonymkode: cb8f1...c8c

• Liker 2
Skrevet

Nei. men tror nok det er mye sant at vi menn er mindre kresne. og noen gir totalt faen, så lenge det har puls. type damer i tegneserien pondus.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn som sier nei er fulle av shit 🙄 sjekk hvilken som helst tidertråd så skjønner man hvor desp menn er. 

Det er en stereotype som gjelder noen men langt i fra alle. Jeg er selv totalt uinteressert i ONS. 

Anonymkode: 4af5a...107

• Liker 1
Gjest Lasox
Skrevet (endret)

Nei. Blitt spurt om trekant to ganger i alle alder. En gang to damer tidlig i 20-årene og en annen gang i tredve årene, og har avvist flere damer som har prøvd seg på meg uten at vi kjente hverandre noe godt. Det var for raskt og for tidlig for min del. Trekant ender bare som oftest i ONS.

Så nei. Menn har ikke sex med hvem som helst. Selv om det kan virke ut som om noen er fryktelig desperate til å ha sex med hvem som helst. Kjipt at det ødelegger for oss andre. Damene tror jo forståelig nok at store deler av oss er noen griser. 

Endret av Lasox
Gjest Forumhei
Skrevet

Nei, De fleste menn ligger ikke rundt eller med hvem som helst. Men disse gruppe mennesker gjør det:

-en gruppe av noen menn gjør det

-  en gruppe av noen kvinner gjør det

- en gruppe av  hen?? Gjør det også. ( bare tulla det er kun to kjønn)

ikke  mitt inntrykk  at mine venner heller ligger med hvem som helst🙃

AnonymBruker
Skrevet

Menn har langt lavere standard for sex enn for forhold i hvertfall. Det har jo sammenheng med hvor mye vanskeligere det er for menn å få sex enn det er for kvinner.

Og hva så om ei dame ikke er så pen? Det kjennes da godt ut å ha sex med henne uansett

Anonymkode: cdfa6...d9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke se på kg tråder som fakta... menn flest er jo ikke på kg en gang, de som  er her lager tulletråder, og tråden du prater om er lagd av en kvinne som utgir seg for å være mann.

Anonymkode: 2d2f3...eca

AnonymBruker
Skrevet

Vet om flere som ikke gjør det. Samtidig er det litt komisk med menn som rettferdiggjør sine lyster etter unge kvinner med perfekte proposjoner siden det vil føre sunne barn, samtidig som hopper på alt som har puls, det henger ikke helt sammen, for da er de tydeligvis programmert til å ha seg med hva som helst uansett.

Anonymkode: cea1b...f3c

• Liker 2
Gjest Boron
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere en spesiell type jenter dere ligger med også, eller er det ikke så viktig? Og holder det å være attraktiv utseendemessig eller må personlighet spille en rolle (for ONS, etter drikking)?

Nei, ikke en spesiell type, men jeg har helt klart mine kriterer med tanke på utseende på lik linje som dere jenter har (som du skriver dere har). Utseende spiller selvsagt mye inn, men personlighet veier mest hos meg. Jeg ligger ikke sammen med en supermodell med avskyelig personlighet. Men jeg ligger heller ikke med en jente med fantastisk personlighet med et utseende langt utenfor mine kriterier. En kombinasjon er bra, men ofte må man gi og ta litt når det gjelder kombinasjoner, ettersom det er mennesker det er snakk om.

Har hatt flere langvarige sexpartnere både som singel og i forhold (selvfølgelig bare ei av gangen), har ikke behov for å ligge rundt og har aldri opplevd ONS. Derfor har personlighet mye å si når jeg er på jakt etter en ny partner/FF. 

AnonymBruker
Skrevet

La meg fortelle deg en liten historie. 

Guttegjeng flytter til by for studier. Jentegjeng flytter til samme by for jobb og militæret. Jente1 og gutt1 har hatt et kort forhold, er nå venner, og starter kollektiv sammen i byen. J1 har bestevenninnen J2. J2 har aldri hatt utseende med seg, og heller ikke personlighet eller sjarm. 

En natt etter fest og fyll, kommer J1 og J2 hjem til J1s kollektiv. J2 sier hun vil ha sex med G1. J1 sier ikke gjør det, det er eksen min. Greit, sier J2. 

Dessverre hadde J2 likevel gått innpå rommet til G1 og ventet naken til han også kom hjem. 

J1 avslutter vennskap med J2 fordi hun lå med eks og brøt jentekoden, og virker heller ikke til å angre på det, men heller er spydig. G1 er venn, men ikke nær + en eks der ingen følelser gjenstår, så han blir ikke stilt til ansvar, så det er fred i kollektivet. 

J1 er trist over at J2 var en ulojal venninne, og forteller guttegjeng om samleiet til J2 og G1, sånn at de vet at J2 ikke kommer til å henge i kollektivet lenger. 

Guttegjeng blir helt forfjamset og nærmest lattermilde, da G1 gjentatte ganger har sagt at han ikke liker J2, hele guttegjengen (altså inkl G1) var enig i at hun ikke var noe pen, ei heller grei å snakke med eller morsom. 

G1 kommer så inn døra, og blir spurt av guttegjeng om han virkelig lå med J2. G1 blir sprutrød i ansiktet, løper inn på rommet sitt og låser døra. Kom ikke ut før neste dag og latet som ingenting hadde skjedd. 

Så ja, noen tar alt, så lenge de står der nakne. 

Fuck you, J2😂

Anonymkode: c7222...1f7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Selvfølgelig. Vi er ikke redd for noe og bare kjører på med bind for øynene.

Endret av Kågebruker
AnonymBruker
Skrevet

Menn har langt lavere standard for sex enn for forhold i hvertfall. Det har jo sammenheng med hvor mye vanskeligere det er for menn å få sex enn det er for kvinner.

Og hva så om ei dame ikke er så pen? Det kjennes da godt ut å ha sex med henne uansett

Anonymkode: cdfa6...d9a

Rart hvordan dere lager egen historier! 😂

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke se på kg tråder som fakta... menn flest er jo ikke på kg en gang, de som  er her lager tulletråder, og tråden du prater om er lagd av en kvinne som utgir seg for å være mann.

Nei snakker ikke om en spesifikk tråd, jeg snakker om hvilken som helt tindertråd, og at de er troll det tror jeg ikke. Menn er forbanna for at ikke alle vil ligge med dem og mener at vi er slemme som bare vil ligge med et fåtall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...