Gå til innhold

Finkjoler i Oslo - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til butikker hvor de har kjoler fine nok til at man kan bruke dem i bryllup?

Prisen kan ikke være for høy, absolutt max er 2000 kroner, helst rundt 1000-1500.

Floyd er utelukket, men gjerne butikker ala den, eventuelt andre dere måtte vite om.

:)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det ligger en i slottspassagen. Kjøpte meg nettopp en kjole til et bryllup der. Var veldig fin. Er liktt dyrt, men de hadde noe på tilbud til 2000. Det er ihvertfall verdt en tur. Jeg lette byen rundt og fant ikke Kjolen jeg ville ha før jeg kom dit. Er veldig fornøyd jeg ihvertfall :-)

Ellers så ligger det en kjolebutikk på gunerius. Er nok mye dyrt der, men du kan jo være heldig:) Der var det også mye fint

Skrevet

Ellers har du også BU i Akersgaten (like ved rundkjøringen ved Deichmanske bibliotek) og Dolla Rosa i Guneriusbygget.

Catzy

Skrevet

Jeg kjøpte meg kjole til bryllup på salg til 250,- i dag. På Vero Moda, nesten selvsagt, men det var ikke min egen butikk. Det var den på Stovner.

Gjest Guest
Skrevet

Jeg anbefaler også kjolebutikken i Slottspassagen.

Gjest Guest
Skrevet

På Dollarosa i Guneriusbygget er det salg nå, en god del kjoler til halv pris av 12-1500 kroner. Jeg var også innom Neste stopp nesten rett ved siden av og de hadde noen finkjoler til rundt 6-800 kroner.

Gjest Guest
Skrevet

Hadde Neste Stopp og Vero Moda lange/fotside kjoler?

Ellers noen andre kjeder/butikker i Oslo med bra utvalg i slike kjoler? Jeg har tenkt å kjøpe selskapskjole til dama...

Skrevet

På C-moment i Vika har de også veldig mye fint! Var innom der og kjøpte en klassisk silkekjole i dag, og de har så mye lekkert. Ellers var det utstilt en god del lekre selskapskjoler langs hele Vika terasse. Litt usikker på prisene, det er ikke den rimeligste delen av byen, dessverre.

Catzy

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte kjole på VIC før jeg skulle i bryllup tidligere i sommer. De hadde et veldig bra utvalg der (var i butikken de har på Triaden senter Lørenskog). Kjøpte en fotsid, lyseblå silkekjole med noen artige detaljer på bysten - jeg fikk masse skryt for den :)

Endret av Vibs
  • 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet
det ligger en i slottspassagen. Kjøpte meg nettopp en kjole til et bryllup der. Var veldig fin. Er liktt dyrt, men de hadde noe på tilbud til 2000. Det er ihvertfall verdt en tur. Jeg lette byen rundt og fant ikke Kjolen jeg ville ha før jeg kom dit. Er veldig fornøyd jeg ihvertfall :-)

Ellers så ligger det en kjolebutikk på gunerius. Er nok mye dyrt der, men du kan jo være heldig:) Der var det også mye fint

Var på generius...ble omtrent kastet ut av butikken fordi jeg så litt ung ut...de har nemlig 18 års aldersgrense på kjoler..jeg er selv over tjue. Snerpete lite service vennlig butikk:) alt annet er bedre med tanke på ta man skal legge igjen en god del penger i kjole:)

Skrevet

De har vellllldig fine kjoler hos Coast. En butikk ligger rett ved Klingenberg kino og en ligger ganske langt nede i Bogstadveien.

Gjest Gjest_Sarah_*
Skrevet

Noen som vil legge ut bilder av kjolene? Leter selv.... :)

Gjest Vampyra
Skrevet
Var på generius...ble omtrent kastet ut av butikken fordi jeg så litt ung ut...de har nemlig 18 års aldersgrense på kjoler..jeg er selv over tjue. Snerpete lite service vennlig butikk:) alt annet er bedre med tanke på ta man skal legge igjen en god del penger i kjole:)

:overrasket:

18-års aldersgrense på kjoler?? :klø:

Er de så horete da?

Skrevet

Vil vel heller tro at kjolebutikken i Gunerius-bygget (muligens DollaRosa) er dritt lei av jenter som skal ha ballkjole til juleball på skolen, og bruker evigheter, prøver alle kjolene de har, og så ikke kjøper noe. Har kjøpt selskapskjole der selv, og de har mye fint. Men det meste koster mer penger enn på H&M, og det er kanskje dyrt for en del av de yngre kundene deres.

• Liker 1
Gjest gjest s
Skrevet
De har vellllldig fine kjoler hos Coast. En butikk ligger rett ved Klingenberg kino og en ligger ganske langt nede i Bogstadveien.

Signerer denne! Veldig bra utvalg og veldig hjelpsom service (i hvertfall hos Coast i Bogstadveien).

Anbefales!

Gjest Peachbud
Skrevet

Idiotisk å påstå at de har aldersgrense på kjolene.

Håper du opplyste om alderen din?

Jepp, vil heller tro de er lei av unge kunder som ikke kjøper noe.

Skrevet (endret)

Pink Chili i Bogstadveien har masse fine kjoler nå, jeg var der senest i dag. Fant en jeg kunne drept for, men de hadde selvfølgelig ikke min størrelse. :tristbla: Du kan se litt av utvalget her.

Endret av Miel
  • 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet
:overrasket:

18-års aldersgrense på kjoler?? :klø:

Er de så horete da?

Nei, men de er vel redde for at kjolene skal bli ødelagt og stjelt. Ble megt fornærmet, men endte opp på rome og julie I Asker og dere kjøpte jeg drømmekjole til 3000:D

Gjest Gjest
Skrevet
Idiotisk å påstå at de har aldersgrense på kjolene.

Håper du opplyste om alderen din?

Jepp, vil heller tro de er lei av unge kunder som ikke kjøper noe.

Jeg ringte faktisk butikken dagen etter for å høre hva som egentlig var problemet. og da svarte de det at hvis man var under 18 år så så de helst ikke at folk prøvde kjolene, det kan jeg forstå. men, de kom heller aldri bort til meg i butikken og spurte om jeg ville ha noe hjelp etter 30 minutter. Derfor fant jeg en kjole som var veldig fin og prøvde den. Da jeg kom ut av prøverommet nappet hun kjolen ut av hendene mine og hang den på plass uten å spørre om den passet eller om jeg trengte noe hjelp. Dagen etter sa hun i tillegg på telefon at "Den størrelsen dere var vel for liten til deg uansett..."Syns det var meget frekt.

Føler ikke at man skal behøve å opplyse om at man er så og så gammel...alle kunder bør være gode kunder for en butikk. Uavhengig om du er 18,20 eller 50:D

Gjest Gjest
Skrevet
Ellers har du også BU i Akersgaten (like ved rundkjøringen ved Deichmanske bibliotek) og Dolla Rosa i Guneriusbygget.

Catzy

Hm

skulle likt å sett deg bli kastet ut av kjolebutikk, tror ikke du hadde vært så veldig blid da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...