AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Del Skrevet 19. mai 2020 Hei noen som vet om ikea sine sofaer er gode og myke? Anonymkode: 71a83...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 20. mai 2020 #2 Del Skrevet 20. mai 2020 Vår er kjempe digg å sitte i, men ræva kvalitet. Sofaen er 7 år og helt revnet i stoffet. Ikke reklamasjon sier Ikea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Del Skrevet 20. mai 2020 https://www.ikea.com/no/no/p/soederhamn-4-seters-sofa-med-sjeselong-og-apen-ende-samsta-mork-gra-s39284314/?utm_campaign=IKEA_NO_NO_P_FY19RTCSokAO&utm_medium=MFA&utm_source=NO+Google&utm_content=FY19Sok_V1_HFB102_LP_C2_1x1&utm_term=SRC_multi_C_CPC_K1_none_N_c3_Sok&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIyuOFoqrC6QIVj5IYCh04FQv5EAQYAiABEgLnLfD_BwE Anonymkode: 75d64...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #4 Del Skrevet 20. mai 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.ikea.com/no/no/p/soederhamn-4-seters-sofa-med-sjeselong-og-apen-ende-samsta-mork-gra-s39284314/?utm_campaign=IKEA_NO_NO_P_FY19RTCSokAO&utm_medium=MFA&utm_source=NO+Google&utm_content=FY19Sok_V1_HFB102_LP_C2_1x1&utm_term=SRC_multi_C_CPC_K1_none_N_c3_Sok&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIyuOFoqrC6QIVj5IYCh04FQv5EAQYAiABEgLnLfD_BwE Anonymkode: 75d64...99d Har du den selv? Isåfall hvor lenge? Ganske ivirig på å kjøpe den, men usikker å hvor holdbarn den er? Anonymkode: fa51f...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Del Skrevet 20. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du den selv? Isåfall hvor lenge? Ganske ivirig på å kjøpe den, men usikker å hvor holdbarn den er? Anonymkode: fa51f...1db Den er lav og dyp, og slitsom å sitte i. Og den mister fort fasongen. Ville ikke anbefalt den om du ikke har flere stuer Anonymkode: 363e0...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #6 Del Skrevet 20. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Den er lav og dyp, og slitsom å sitte i. Og den mister fort fasongen. Ville ikke anbefalt den om du ikke har flere stuer Anonymkode: 363e0...27f Jeg har barn og sovner av og til i sofaen, det var derfor jeg tenkte på denne - at det evt kan fungere som en sovesofa. Anonymkode: fa51f...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Del Skrevet 20. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har barn og sovner av og til i sofaen, det var derfor jeg tenkte på denne - at det evt kan fungere som en sovesofa. Anonymkode: fa51f...1db Anbefaler deg å dra innom ikea og teste. Man kjenner godt overgangene mellom modulene, men samtidig så synes mange den er god å ligge henslengt i (det må man nesten for den er vanskelig å sitte rett opp og ned i). Anonymkode: 363e0...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #8 Del Skrevet 20. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Anbefaler deg å dra innom ikea og teste. Man kjenner godt overgangene mellom modulene, men samtidig så synes mange den er god å ligge henslengt i (det må man nesten for den er vanskelig å sitte rett opp og ned i). Anonymkode: 363e0...27f Ok, takk for svar:) Anonymkode: fa51f...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #9 Del Skrevet 20. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du den selv? Isåfall hvor lenge? Ganske ivirig på å kjøpe den, men usikker å hvor holdbarn den er? Anonymkode: fa51f...1db ja, har det den i to år. Vi har barn og perfekt at man kan ta av trekket for å vaske i vaskemaskinen . det har blitt vasket en del ganger pga søl fra barna. Fasongen og fargen er like fin. Du må like en dyp sofa da. Veldig deilig å slenge seg ned i den på kvelden når barna er lagt😃 Anonymkode: 75d64...99d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 22. mai 2020 #10 Del Skrevet 22. mai 2020 (endret) Söderhamn er den verste sofaen jeg har hatt. Holdt ut i fire mnd før jeg solgte den. Det er en grunn til at det er fullt av Söderhamn-sofaer til salgs på Finn. Den gir lite om ingen, støtte til ryggen og man siger ned i sofaen etter en stund. Samtidig er trekkene tungvinte å bytte da man må skru opp modulene og ryggen på sofaen for å skifte trekkene til vask. Det slipper du derimot med Ektorp. Ektorp er fantastisk gode, holdbare, lett å skifte trekk på de og vi skal kjøpe ny Ektorp nå igjen etter Söderhamn-fadesen, til stue nr to. Endret 22. mai 2020 av MadameDeRosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #11 Del Skrevet 22. mai 2020 Noen som har prøvd Vallentuna? https://www.ikea.com/no/no/p/vallentuna-3-seters-modulhjornesofa-med-oppbevaring-hillared-mork-gra-s79277062/ Mener ikke å kuppe tråden men trenger sofa til gjester og oppbevaring. Anonymkode: 62e56...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #12 Del Skrevet 22. mai 2020 Jeg er ikke fornøyd med de sofaene jeg har hatt fra IKEA. Syns de mister fasongen og ser slitte ut. Ville heller vurdert å kjøpe f. eks en brukt Bolia fra Finn. Anonymkode: b1c87...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #13 Del Skrevet 24. mai 2020 On 5/22/2020 at 12:12 PM, AnonymBruker said: Jeg er ikke fornøyd med de sofaene jeg har hatt fra IKEA. Syns de mister fasongen og ser slitte ut. Ville heller vurdert å kjøpe f. eks en brukt Bolia fra Finn. Anonymkode: b1c87...c05 Kan man byttte trekk på bolia? Anonymkode: 62e56...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #14 Del Skrevet 24. mai 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Kan man byttte trekk på bolia? Anonymkode: 62e56...00f Nei, det tror jeg ikke. Men den her kan du bytte ut trekk på: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=179704980 Anonymkode: b1c87...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2020 #15 Del Skrevet 24. mai 2020 Jeg har Ektorp stoler. Har hatt de i over seks år og de blir brukt hver dag. Trekket er ikke mye slitasje på, selv med barn og dyr i hus og putene holder seg fine. Trekkene er enkle å ta av og av og vaske. Vi skal flytte og da skal vi kjøpe sofa i samme serie. Anonymkode: bb4c9...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 26. mai 2020 #16 Del Skrevet 26. mai 2020 Jeg elsker Nockeby. Har hatt den i over fire år, og ELSKER den. Passe myk, greit dyp, høy kant og dritgod å sitte i. Også god å sove på dersom man trenger en ekstra plass. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #17 Del Skrevet 27. mai 2020 Se på Vimle. Den er god å sitte i, og etter ca 1 år, virker den til å være ok kvalitet. Anonymkode: 32bf7...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #18 Del Skrevet 27. mai 2020 7 hours ago, Scherbatsky said: Jeg elsker Nockeby. Har hatt den i over fire år, og ELSKER den. Passe myk, greit dyp, høy kant og dritgod å sitte i. Også god å sove på dersom man trenger en ekstra plass. Enig, vi har også denne. Myk og god og er vel 10 års garanti på at den ikke mister formen. Anonymkode: 1e15e...3ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2020 #19 Del Skrevet 27. mai 2020 Landskrona. Veldig fornøyd. Finnes i forskjellig utforming. Anonymkode: 436f0...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå