Gå til innhold

Kjedeligste og mest dølle mattråden ever...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..hvis man er over gjennomsnittet interessert i mat. Så derfor; tips til gode matblgger? Kjenner allerede til Trines, Helles kitchen,  Fru Timian, Mat på bordet, Aischas, Hobbykokken, Gladkokken, Vidars og Heia Mat. (samt Hellstrøms insta). Tips om utenlandske blogger? Spiser alt. 

Anonymkode: 5fffb...e4a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv Instagram. Massevis av tips om kontoer å følge.  

Matprat og Coop osv 

Prøv de store og kjente. 

Anonymkode: 26ddd...db1

AnonymBruker
Skrevet

Smitten kitchen.

Jeg får også mye inspirasjon fra NY Times Cooking, Food 52 og The Guardian Food.

Anonymkode: 8337b...808

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mine «faste» i tillegg til de du har nevnt er Det glade kjøkken, Linda Stuhaug og Ida Gran Jansen. Av utenlandske har jeg funnet mange bra fiskeoppskrifter på www.olivemagazine.com og liker spesielt texmex-rettene fra www.recipetineats.com

Anonymkode: 9e9b8...7b6

AnonymBruker
Skrevet

...og krem.no for baking.

Anonymkode: 9e9b8...7b6

AnonymBruker
Skrevet

etkjokken.com

min favoritt!

Anonymkode: 696b7...4c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Binging with Babish!

Anonymkode: bfcb3...441

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at jeg er litt for mye i matte-verdenen for tiden, når jeg leser "Kjedeligste og mest dølle matte-tråden ever..." :ler: takk siste prøve er avlagt nå... #student :ler:

Anonymkode: 8b039...1d3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Mums (de har mest kosemat da). Har også Tasty-appen. Der er det mye forskjellig 😊

Anonymkode: 18121...df1

AnonymBruker
Skrevet

Henter inspirasjon fra Nigella, Jamie Oliver, Gordon Ramsay. Så er det en indisk som er rå, men husker ikke nå, skal se når jeg får tid.

Anonymkode: 8371a...7f5

Skrevet

Spiselandslaget, av vinneren av norske MasterChef og dommer i neste runde, May Britt Aagård (litt usikker på stavemåten). Hun har gitt ut kokebøker som Kosekokeboka og Kjøttfri mandag  

Og Et kjøkken i Istanbul som nevnt over her, nydelig tyrkisk/Midtøsten-mat. Han har gitt ut Hummus & Granateple og Aubergine & Tahini. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ellencknutsen på instagram, vegansk mat, er ikke veganer men et bra sted å få lette frokosttips. Og bra sted å følge med på norske, veganske produkter da hun blir sponset av flere. 

Anonymkode: 5b1d7...12c

AnonymBruker
Skrevet

Smitten Kitchen! 

Anonymkode: 92b51...1ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...