kalaush Skrevet 19. mai 2020 #1 Del Skrevet 19. mai 2020 (endret) Jeg har alltid "visst" at jeg er rar/intelligent, har nesten alle de tegnene en intelligent person skal ha. Min IQ test landet på "bare" 122, blant topp 8% ifølge testen. Er litt skuffet jeg! Hva tenker dere om det da??? Endret 19. mai 2020 av kalaush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Del Skrevet 19. mai 2020 Med alle skrivefeilene dine tenker jeg at du skal være fornøyd med 122. (min, i dag, IQ-test, ikke prosenttegn (%) i løpende tekst, ikke både % og prosent, mellomrom mellom 8 og %, 8 skal skrives åtte, samt et par tegnsettingsfeil i siste del. Anonymkode: 50de0...969 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Del Skrevet 19. mai 2020 De IQ-testene sier deg ingenting. Anonymkode: 9571a...ed6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Del Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Med alle skrivefeilene dine tenker jeg at du skal være fornøyd med 122. (min, i dag, IQ-test, ikke prosenttegn (%) i løpende tekst, ikke både % og prosent, mellomrom mellom 8 og %, 8 skal skrives åtte, samt et par tegnsettingsfeil i siste del. Anonymkode: 50de0...969 Du tror skrivefeil har sammenheng med iq? Du liker å benytte hersketeknikker for å kneble folk fra å uttrykke seg skriftlig? Hvem mener du burde få lov til å delta på kvinneguiden? Lykke til på sosiale arenaer. Anonymkode: ce42b...c82 31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Del Skrevet 19. mai 2020 12 minutter siden, kalaush said: Jeg har alltid "visst" at jeg er rar/intelligent, har nesten alle de tegnene en intelligent person skal ha. Min IQ test landet på "bare" 122, blant topp 8% ifølge testen. Er litt skuffet jeg! Hva tenker dere om det da??? Så bra! Jeg synes at du skal tro på deg selv og tenke at livet er/blir bra. Hva har du lyst til å gjøre med livet ditt? Anonymkode: ce42b...c82 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Del Skrevet 19. mai 2020 Jeg tenker at du nok ikke er så smart som du trodde. Kanskje du husker ting, men ikke er smart? Du gjør det bra på prøver fordi du husker ting, men å tenke selv og se sammenhenger er ikke din greie? Anonymkode: 6a5f5...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalaush Skrevet 19. mai 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 19. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med alle skrivefeilene dine tenker jeg at du skal være fornøyd med 122. (min, i dag, IQ-test, ikke prosenttegn (%) i løpende tekst, ikke både % og prosent, mellomrom mellom 8 og %, 8 skal skrives åtte, samt et par tegnsettingsfeil i siste del. Anonymkode: 50de0...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #8 Del Skrevet 19. mai 2020 Er ikke 122 ganske bra? Anonymkode: a901f...921 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #9 Del Skrevet 19. mai 2020 122 er da veldig bra. Anonymkode: 40e3f...32f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalaush Skrevet 19. mai 2020 Forfatter #10 Del Skrevet 19. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at du nok ikke er så smart som du trodde. Kanskje du husker ting, men ikke er smart? Du gjør det bra på prøver fordi du husker ting, men å tenke selv og se sammenhenger er ikke din greie? Anonymkode: 6a5f5...a7f Jeg har helt Ok hukommelse, tenker at jeg er heller flinkere til å tenke selv og se sammenhenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #11 Del Skrevet 19. mai 2020 Vi tror som regel vi er smartere enn vi er. Og det er spesielt de mindre intelligente som overdriver sin egen intelligens. Alle de smarte folka jeg møter tror de er dumme, alle de dumme folka jeg møter tror de er smarte. Sier ikke at du faller innenfor den negative gruppen her, men pass litt på hvordan du snakker foran andre. Å si at "jeg er skuffet over å bare ha 122 i IQ" er litt det samme som å klage på at man er tjukk, når man egentlig er tynn. Du vet godt at 122 i IQ er over gjennomsnittet, og å klage på det får deg rett og slett til å fremstå som hoven. Anonymkode: c032f...074 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #12 Del Skrevet 19. mai 2020 du gir Dunning-Kruger-effekten et ansikt. Anonymkode: 74e2b...0f6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #13 Del Skrevet 19. mai 2020 Jeg har også IQ på 122, men det spiller liten rolle i det daglige liv. Noen ting er jeg veldig flink på, mens på andre områder er jeg helt idiot. Sånn er det for de fleste. Så lenge du er trivelig og grei mot folk, så gjør det ingenting om du er litt 'rar'. Finn glede i de tingene du er god på og gjør det du kan for å skape et godt liv for deg selv 🙂 Anonymkode: 08e28...701 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #14 Del Skrevet 19. mai 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tror skrivefeil har sammenheng med iq? Du liker å benytte hersketeknikker for å kneble folk fra å uttrykke seg skriftlig? Hvem mener du burde få lov til å delta på kvinneguiden? Lykke til på sosiale arenaer. Anonymkode: ce42b...c82 Klart skrivefeil har med IQ å gjøre. Fra Mensa: «Enkelt sagt beskriver intelligens logisk sans og evnen til å lære.» TS har tydeligvis ikke lært seg norsk. Anonymkode: 50de0...969 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #15 Del Skrevet 19. mai 2020 Det finnes utrolig mange dårlige IQ-tester på nettet, som slettes ikke gir noe gyldig resultat. Jeg har nok en IQ litt over gjennomsnittet, men en IQ på 145 - som jeg fikk på en av disse testene - er helt feil. Hvis du vil ha et gyldig resultat, er nok den eneste måten å få det gjennom en Mensa-test. I Anonymkode: 673c1...fec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #16 Del Skrevet 19. mai 2020 Jo flere IQ tester du tar, jo bedre vil du score. Så jeg synes ikke dette var dårlig til å være din første test. Anonymkode: b9db1...a83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalaush Skrevet 19. mai 2020 Forfatter #17 Del Skrevet 19. mai 2020 (endret) 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også IQ på 122, men det spiller liten rolle i det daglige liv. Noen ting er jeg veldig flink på, mens på andre områder er jeg helt idiot. Sånn er det for de fleste. Så lenge du er trivelig og grei mot folk, så gjør det ingenting om du er litt 'rar'. Finn glede i de tingene du er god på og gjør det du kan for å skape et godt liv for deg selv 🙂 Anonymkode: 08e28...701 Ja, du har rett i det, det spiller liten rolle i det daglige liv. Jeg går faktisk på lykkepille og har vært litt deprimert ganske lenge. Ting som skjer rundt meg og ellers i verden påvirker meg veldig mye. Ok, la meg slippe bomba, jeg blir gal av menneskenes uvitenhet. Endret 19. mai 2020 av kalaush 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2020 #18 Del Skrevet 19. mai 2020 Da syns jeg at du ts kunne finne en link til oss, så kan vi alle sammen briljere med den IQ`en vi kanskje har? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #19 Del Skrevet 19. mai 2020 12 minutter siden, kalaush skrev: Ja, du har rett i det, det spiller liten rolle i det daglige liv. Jeg går faktisk på lykkepille og har vært litt deprimert ganske lenge. Ting som skjer rundt meg og ellers i verden påvirker meg veldig mye. Ok, la meg slippe bomba, jeg blir gal av menneskenes mindreviltenhet. Mindreviltenhet? Mindrevitenhet? Uvitenhet? Tror kanskje den testscoren du fikk er helt feil. Anonymkode: 673c1...fec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strynejenta Skrevet 19. mai 2020 #20 Del Skrevet 19. mai 2020 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Da syns jeg at du ts kunne finne en link til oss, så kan vi alle sammen briljere med den IQ`en vi kanskje har? Mensa.no 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå