AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Jeg håper jeg er gravid, men for meg er det sikreste tegnet økt vannlating. Det har jeg ikke. Venter mens på søndag. Når kom det som symptom for deg? Anonymkode: e6643...3bf
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Hei, jeg trodde ikke at man fikk økt vannlating før livmoren begynner å vokse og man får økt press på blæra, så det er kanskje litt tidlig med tanke på det symptomet. Jeg har vært gravid to ganger og før test har jeg ikke kjent noe annet enn litt stikninger, hvis jeg i det hele tatt har kjent noe som helst😘 Krysser fingrene for deg❤️ Anonymkode: a99f9...af3 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Jeg er 6 uker på vei, og det er ikke et symptom hos meg. Var det heller ikke i mitt første svangerskap. Anonymkode: 8136a...142 1
Betta123 Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Jeg hadde ikke økt vannlating før jeg var høygravid😅
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 Med 1. Var det et av første symptomene før jeg testet positivt (viste ikke det var et tegn før i etterkant, da jeg satt å vurderte å sjekke meg for uvi pga det), 2.gangen kom ikke økt vannlating før ut i uke 8-9 eller noe. Så det trenger ikke å være det 1. Tegnet selv om det var det tidligere. En kan få økt vannlating også tidlig i svangerskapet fordi alle slimhinner blir mykere,inkludert slimhinnene i urinblæra, da vil den ha vanskeligere for å holde på urinen, og en kjennes tissetrengt ut. Jeg går fra å ha skikkelig selskapsblære, til å løpe på do inntil 10 ganger om dagen. Anonymkode: 551e9...ef5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #6 Skrevet 20. mai 2020 Jeg er i siste trimester nå, men har fremdeles ikke slitt med økt vannlating. Hadde forsåvidt relativt lav blærekapasitet før svangerskapet også, så jeg er veldig glad for at det ikke har blitt verre. For øvrig så kan vel symptomer variere fra svangerskap til svangerskap, så jeg ville ikke bekymret meg. Det sikreste tegnet på svangerskap er vel positiv test Anonymkode: 8083a...414
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg trodde ikke at man fikk økt vannlating før livmoren begynner å vokse og man får økt press på blæra, så det er kanskje litt tidlig med tanke på det symptomet. Jeg har vært gravid to ganger og før test har jeg ikke kjent noe annet enn litt stikninger, hvis jeg i det hele tatt har kjent noe som helst😘 Krysser fingrene for deg❤️ Anonymkode: a99f9...af3 Det skyldes også hormoner. Nå har jeg 8 uker igjen til termin, men måtte på toalettet oftere når jeg var 8 uker på veg. Anonymkode: 118d7...fe1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #8 Skrevet 20. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Med 1. Var det et av første symptomene før jeg testet positivt (viste ikke det var et tegn før i etterkant, da jeg satt å vurderte å sjekke meg for uvi pga det), 2.gangen kom ikke økt vannlating før ut i uke 8-9 eller noe. Så det trenger ikke å være det 1. Tegnet selv om det var det tidligere. En kan få økt vannlating også tidlig i svangerskapet fordi alle slimhinner blir mykere,inkludert slimhinnene i urinblæra, da vil den ha vanskeligere for å holde på urinen, og en kjennes tissetrengt ut. Jeg går fra å ha skikkelig selskapsblære, til å løpe på do inntil 10 ganger om dagen. Anonymkode: 551e9...ef5 Jeg tisser hvertfall 10 ganger dagen til vanlig, så det ville ikke vært et symptom hos meg, hehe. Anonymkode: a5cf8...53d
GulSitron Skrevet 20. mai 2020 #9 Skrevet 20. mai 2020 Det kom etter jeg hadde tatt test og var rundt 5uker gravid. Merket egentlig ikke så mye bortsett fra at jeg alltid våkner kl 04 fordi jeg må tisse. (Har egentlig vært veldig heldig og nesten ikke vært kvalm eller noe) 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #10 Skrevet 20. mai 2020 Hadde aldri økt vannlating som symptom på tidlig graviditet, det kom først omtrent halvveis ut i svangerskapet. Anonymkode: 7a8ac...bf2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #11 Skrevet 20. mai 2020 hvor mange ganger har du vært gravid før? Siden det er et sikkert tegn mener jeg. Har to barn, fikk aldri det som symptom. Var knapt oppe for å tisse noen gang. Anonymkode: cdb36...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå