AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Har lurt på om jeg gjør noe feil. Leste så mye skryt om den og brukte mye (for meg ihvertfall) penger på den, men bruker den aldri mer. Jeg har prøvd med og uten glidemiddel. Jeg synes den er alt for svak eller for sterk. Jeg må bruke den sterke settingen for å komme, men den er så sterk at den ødelegger selve orgasmen. Hvis jeg setter settingen ned akkurat før jeg kommer så ødelegger det ved å være for svakt. Har lest at hvis man har stor klitoris så passer den kanskje ikke ordentlig, men jeg tror jeg har helt vanlig størrelse. Jeg blir mer frustrert enn tilfredsstilt av den. Andre som opplever dette, eller vet hva som kan være "feilen"? Anonymkode: 5dd75...2ae
Snop Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Helt enig! Men etter et år (jeg var veldig bestemt 😂) klarte jeg å finne utav hvordan den funker bra på meg. Jeg begynner forsiktig, så setter jeg opp styrken litt av og til og så har jeg den på medium mot slutten.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #3 Skrevet 20. mai 2020 Det er ikke min favoritt og jeg synes den er ganske oppskrytt. Jeg kommer fint med den, men selve oppbygningen er ikke så spennende og orgasmen er ikke like sterk. Anonymkode: ca52e...51a 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #4 Skrevet 20. mai 2020 Jeg har satisfyer pro plus og er kjempe fornøyd! 😊 Kanskje du burde prøve den istedenfor? Mye billigere også. 👍🏻 Anonymkode: 76f12...62c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #5 Skrevet 20. mai 2020 Et sidespørsmål, er det som å bli sugd på klitten av en mann? Oppleve noen som gjør det og det er jo vondt og føles bare dritt ut, lurer på om det er womanizer som har ført til at noen menn gjør det. Anonymkode: 0746a...eee
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #6 Skrevet 20. mai 2020 Helt enig! Jeg synes den bare gjør vondt. Angrer skikkelig på at jeg kjøpte den ... Jeg skjønner heller ikke helt greia, for greit, om det hadde funka, så er den fortsatt fryktelig monoton og det ødelegger jo orgasmen. Anonymkode: 37817...7fe
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #7 Skrevet 20. mai 2020 Synes den er helt helt grei, men veldig intens. Bruker den bare på laveste styrke. Og hvis den er tom for strøm kan det gå lang tid før jeg lader. Så jeg vet ikke. Funker. Men litt for intens for min del, bare. Foretrekker fingrene mine anyday. Anonymkode: 7fea9...a42
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #8 Skrevet 20. mai 2020 Tenker at dersom man bruker den mye, så nummer den klitoris. Man blir overstimulert og kanskje vant til hard stimuli. Det er ikke så kult. Gjør det også vanskeligere for meg å komme med mannen. Anonymkode: 7fea9...a42 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #9 Skrevet 20. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et sidespørsmål, er det som å bli sugd på klitten av en mann? Oppleve noen som gjør det og det er jo vondt og føles bare dritt ut, lurer på om det er womanizer som har ført til at noen menn gjør det. Anonymkode: 0746a...eee Nei, jeg synes ikke det, men nå har jeg ikke vært borte i noen som suger på klitten min som en sugekopp heller da. Anonymkode: ca52e...51a 1
Peanut Skrevet 20. mai 2020 #10 Skrevet 20. mai 2020 Foretrekker heller en wand. Synes ikke den er noe å skryte av jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #11 Skrevet 20. mai 2020 56 minutter siden, AnonymBruker said: Et sidespørsmål, er det som å bli sugd på klitten av en mann? Oppleve noen som gjør det og det er jo vondt og føles bare dritt ut, lurer på om det er womanizer som har ført til at noen menn gjør det. Anonymkode: 0746a...eee Er kanskje mer som å bli sugd av en kvinne. Anonymkode: 27377...39e
Hunmedham Skrevet 20. mai 2020 #12 Skrevet 20. mai 2020 Liker den ikke, jeg heller. Den var dyr og jeg ble skuffet. For intens, nesten vond, og vrien å bruke. Har lagt den bort. Kan ikke akkurat selge den på Finn... 1
pia mater Skrevet 20. mai 2020 #13 Skrevet 20. mai 2020 Dere som er misfornøyde med womanizer, kommer dere lett med fingre, tunge, vibratorer? Virker som de fleste i min omgangskrets som er fornøyd med den sliter med å komme på andre vis. Jeg er kjempefornøyd med min, men det er det eneste som får meg til å komme. Ikke engang en kraftig vibrator funker for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #14 Skrevet 20. mai 2020 7 timer siden, pia mater skrev: Dere som er misfornøyde med womanizer, kommer dere lett med fingre, tunge, vibratorer? Virker som de fleste i min omgangskrets som er fornøyd med den sliter med å komme på andre vis. Jeg er kjempefornøyd med min, men det er det eneste som får meg til å komme. Ikke engang en kraftig vibrator funker for meg. Jeg liker den godt, og jeg er veldig følsom. Jeg kommer lett av fingre, tunge og andre vibratorer. Anonymkode: 4e9ac...b8d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #15 Skrevet 20. mai 2020 Jeg tar den sjeldent rett på klitten. Min klitt er relativt stor, så har den mest på huden som er over klitten. Kommer altfor lett jeg. Med womanizor kan jeg sprute. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker at dersom man bruker den mye, så nummer den klitoris. Man blir overstimulert og kanskje vant til hard stimuli. Det er ikke så kult. Gjør det også vanskeligere for meg å komme med mannen. Anonymkode: 7fea9...a42 Kan ikke si jeg deler den erfaringen. Kommer enda lettere med en mann etter jeg fikk womanizoren i hus. Anonymkode: c092f...59c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #16 Skrevet 20. mai 2020 Jeg får det heller ikke til med denne. Enten blir det for svakt, eller så sterkt at det gjør vondt. Kommer, men det blir bare en frustrerende orgasme, siden det blir vondt. Har lyst til å slenge den i veggen av frustrasjon når jeg kommer, men likevel ikke klarer å nyte det. Har bare forsøkt den to ganger, siden det ble slik, og regner det som bortkastede penger. Jeg har liten klitoris, om det skulle ha noe å si. Aldri kommet med fingerstimulering, men kommer lett med vannstråle eller vibrator. Anonymkode: 94796...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå