Rowan Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 (endret) Hvordan skal du feire eller har feiret at du har levert bacheloroppgaven? 😄 Jeg tenker å bake en oreokake og få meg en ny piercing. Endret 19. mai 2020 av Rowan Skriveleif 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Feiret ikke innlevering av bachelor- eller masteroppgave. Anonymkode: 6fef7...2b1 3
Rowan Skrevet 19. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feiret ikke innlevering av bachelor- eller masteroppgave. Anonymkode: 6fef7...2b1 Takk for den, men jeg vil helst høre fra de som faktisk feiret. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 Leverte min idag🥳 Skal ta meg en lang tur på fjellet i morgen, med god samvittighet! Digg å ikke ha følelsen av noe som henger over meg for øyeblikket🤩 Senere når jeg har fått sensuren blir det nok litt mer feiring med venner🥂🍾 Anonymkode: d534b...525 3
Rowan Skrevet 19. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leverte min idag🥳 Skal ta meg en lang tur på fjellet i morgen, med god samvittighet! Digg å ikke ha følelsen av noe som henger over meg for øyeblikket🤩 Senere når jeg har fått sensuren blir det nok litt mer feiring med venner🥂🍾 Anonymkode: d534b...525 Så deilig! Kos deg på fjellturen.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 Feiret samme kvelden med en tur i badekaret med alkoholholdig drikke, ansiktsmaske, gedigen skål med is og drittprogrammer på pcen 😂Skal feire hele sommeren ved å ikke ha sommerjobb siden jeg har fått fast stilling etter sommeren, fy flate som jeg gleder meg til å ha fri hele sommeren! 🤩 Anonymkode: 9c4f6...ca2 8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Skrevet 19. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feiret samme kvelden med en tur i badekaret med alkoholholdig drikke, ansiktsmaske, gedigen skål med is og drittprogrammer på pcen 😂Skal feire hele sommeren ved å ikke ha sommerjobb siden jeg har fått fast stilling etter sommeren, fy flate som jeg gleder meg til å ha fri hele sommeren! 🤩 Anonymkode: 9c4f6...ca2 Feire med fri hele sommern!!!!! Anonymkode: 3619c...405 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #8 Skrevet 19. mai 2020 Jeg dro på byen med en god kompis, og vi hadde det kjempegøy! Mamma invterte meg med på restaurant helgen etterpå Det var også kjempekoselig! Nå holder jeg på med en ny bachelorgrad og grubler over hvordan jeg skal feire den. Er ikke før neste år da, så jeg har litt tid på å tenke over det, hehe. Anonymkode: 55e22...997 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #9 Skrevet 19. mai 2020 2 timer siden, Rowan skrev: Hvordan skal du feire eller har feiret at du har levert bacheloroppgaven? 😄 Jeg tenker å bake en oreokake og få meg en ny piercing. Jeg var så sliten at jeg bestilte en king size pizza og kanta i sofaen i 2-3 dager 😂 Det var en sinnsykt deilig følelse å være ferdig :-) Anonymkode: 712fd...64d 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #10 Skrevet 19. mai 2020 6 hours ago, Rowan said: Hvordan skal du feire eller har feiret at du har levert bacheloroppgaven? 😄 Jeg tenker å bake en oreokake og få meg en ny piercing. Alt for lite! Fikk jobb for fort, så derfor bare to uker ferie først. Mitt råd: Reis verden rundt Anonymkode: f4f29...4f3 1
TinyBean Skrevet 29. mai 2020 #11 Skrevet 29. mai 2020 Skal sove, dusje lenge og spise god mat. Tror aldri jeg har kjent på en sånn lettelse før. Vi har fremdeles en fremføring (ser ikke poenget egentlig men nå hater jeg fremføringer generelt) men det føles som barnemat med tanke på det stresset jeg har kjent på siden januar. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #12 Skrevet 29. mai 2020 Leverte i går og var helt utslitt, så ble ikke feiring da. I morgen (lørdag) får jeg besøk av en venninne, vi skal sitte på terrassen og drikke øl og spise god mat, så det blir feiringen. Anonymkode: 683dd...f49 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2020 #13 Skrevet 29. mai 2020 Jeg leverer Masteroppgave 06.08. Planen er å feire med netflix-marathon og gooood mat i hvertfall 3 dager på rad😍😍 søsteren min har også fullført en utdanning i disse tider så familien skal "overraske oss" med en feiring 😍😍 Anonymkode: 7f2b2...3fb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå