AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Samboeren min er litt treig når det kommer til klær. Han har en dress (som egentlig er litt for liten ) men jeg sliter med å motivere han til å kjøpe andre penklær. Han vet rett og slett ikke hva han skal kjøpe. Det gjør at han sliter litt når vi skal noe der han trenger å pynte seg litt, og det skaper litt krangel og frustrasjon. Jeg er ikke flink på herreklær selv, så jeg lurte på om noen her har noen tips? Tenker på klær man kan bruke på fest, når man er ute på middag med svigers, i bursdag og lignende. Avslappet, men pent. Jeg er så lei av jeans og Fila-genser på han! Anonymkode: 41430...826
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Synes dongeribukse, T-skjorte og evt. en fleece-genser hvis der er litt kaldt er drit-lekkert på menn :-) Anonymkode: defde...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Synes dongeribukse, T-skjorte og evt. en fleece-genser hvis der er litt kaldt er drit-lekkert på menn 🙂 Anonymkode: defde...d7f Det høres ut som noe man bruker hjemme. Jeg tenkte på noe litt penere enn det. Fleecegenser er ikke noe jeg anser som penklær uansett kjønn. Anonymkode: 41430...826 4
K.B. Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboeren min er litt treig når det kommer til klær. Han har en dress (som egentlig er litt for liten ) men jeg sliter med å motivere han til å kjøpe andre penklær. Han vet rett og slett ikke hva han skal kjøpe. Det gjør at han sliter litt når vi skal noe der han trenger å pynte seg litt, og det skaper litt krangel og frustrasjon. Jeg er ikke flink på herreklær selv, så jeg lurte på om noen her har noen tips? Tenker på klær man kan bruke på fest, når man er ute på middag med svigers, i bursdag og lignende. Avslappet, men pent. Jeg er så lei av jeans og Fila-genser på han! Anonymkode: 41430...826 Ta han med en tur på Zara, de har godt utvalg av moderne pen klær av grei kvalitet.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 1 minutt siden, K.B. said: Ta han med en tur på Zara, de har godt utvalg av moderne pen klær av grei kvalitet. Da blir vi bare gående og surre på Zara fordi ingen av oss egentlig vet hva vi er ute etter. Jeg trenger noe som er mer konkret Anonymkode: 41430...826
SpringYard Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 (endret) Jeans og skjorte? Lang/kortermet Jeans med en pen v-hals genser? bytt ut jeans med chinos eventuelt. Det er også kult med jeans, pen t-skjorte og en dressjakke. Husk at sko er viktig! Endret 19. mai 2020 av SpringYard 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Skrevet 19. mai 2020 River Island skjorter er ganske fine. Flyplasser pleier å ha et godt utvalg, men det hjelper lite akkurat nå 😀 Anonymkode: dddab...0d8
annebanane Skrevet 19. mai 2020 #8 Skrevet 19. mai 2020 Sjekk skjorteutvalget på Zalando. Mange som kan brukes som både dagligdagse, halvfint og fint der til en grei pris. Ikke dresskjorter altså. Funnet en del der til kompiser som så etter det samme du gjør.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #9 Skrevet 19. mai 2020 Takk! Skal undersøke litt. Chinos hadde kanskje ikke vært så dumt. Vet han synes at skjorte med jeans ser teit ut, men med sorte jeans så blir det kanskje noe annet. TS Anonymkode: 41430...826
K.B. Skrevet 19. mai 2020 #10 Skrevet 19. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da blir vi bare gående og surre på Zara fordi ingen av oss egentlig vet hva vi er ute etter. Jeg trenger noe som er mer konkret Anonymkode: 41430...826 Ga på Zara.no å se litt på klær da, men sånn generelt, så tenker jeg en dress, et par pen bukser, noen skjorter, pene gensere og evt piquet skjorte til sommer bruk. Gode pensko. En blazer som går med det meste av farger det andre tøyet er i. Kanksje greit å prøve annet en sort og blått. På meg så ser f.eks turkis, rødt og rosa fint ut.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #11 Skrevet 19. mai 2020 Du kan kjøpe en kjempefin skreddersydd skjorte til ham her (enten Oslo eller Stavanger): https://www.madewithhart.no/ Anonymkode: f6607...c34
Miss-Grey Skrevet 19. mai 2020 #12 Skrevet 19. mai 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Skal undersøke litt. Chinos hadde kanskje ikke vært så dumt. Vet han synes at skjorte med jeans ser teit ut, men med sorte jeans så blir det kanskje noe annet. TS Anonymkode: 41430...826 Chinos er fint til skjorte. Dersom han skal ha jeans til, foreslår jeg at dere ser på en sort eller mørkeblå vask. Penklær kan være så mangt - og det varierer jo hvor «innstilt» han er på å pynte seg. Men personlig synes jeg at nøytrale bukser kombinert med lyseblå skjorte og brune skinnsko er det fineste en mann kan gå med. Det er selvfølgelig et pluss dersom skoene er godt vedlikeholdt, og skjorta sitter pent. Kjæresten min går av og til med lyseblå skjorte og en cognacfarget skinnjakke. Det er det lureste han kan ta på seg (forutsatt at han vil at jeg skal kle av ham igjen... 😉)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå